Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Kingdom Come: Deliverance prezentują "rewolucyjny" system walki

17 postów w tym temacie

Toporów! Nie toporków. Na grafikach koncepcyjnych widziałem jeszcze buzdygany, buławy i berdysze. Co do buzdyganów i buław to wprowadzą je na pewno, gdzieś wspominali o tym przy okazji działania różnych typów pancerza. Ciekaw jestem berdyszy, walka nimi trochę się różni.
Co do filmu jaki zrobili jestem naprawdę pod wrażeniem. Świetnie odwzorowane ruchy, blokowania, bez niepotrzebnych upiększeń w stylu piruety i tak dalej. Nieźle wygląda kolizja z pancerzem i na to chciałbym, żeby zwrócono uwagę: fizyka i dobra detekcja uderzeń. Tak czy owak wygląda to dobrze! Cieszę się również, że udało im się uzbierać 700.000, co zaowocuje pracą z systemem Motion Capture.
A propos pada, już w trzeciej części zauważyłem, że używany jest do kontroli nad bohaterem. Skoro używają go do gry i jednocześnie mówią o PC to znaczy, że przykładają się do obsługi obu kontrolerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale wciąż widzę ten sam błąd... w filmach i grach. Ciosy paruje się płazem, a nie ostrzem. Mam nadzieję, że to poprawią :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2014 o 18:51, Dandzialf napisał:

Co jak co, ale wciąż widzę ten sam błąd... w filmach i grach. Ciosy paruje się płazem,
a nie ostrzem. Mam nadzieję, że to poprawią :)

Takich detali raczej nie będą poprawiać. Zwłaszcza, że jak zauważyłeś, jest to powszechny błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale mam pewne obawy co do tej gry. Tutaj będzie tak dużo systemów, tak dużo napchane fajerwerek że niektóre po prostu mogą nie wypalić albo wypalą zbyt szybko. Zastanawiam się nad fabułą. Mam nadzieję że będzie przynajmniej dobra, bo bez niej ta gra to będzie coś typu RUST. 2 godziny i koniec zabawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Co jak co, ale wciąż widzę ten sam błąd... w filmach i grach. Ciosy paruje się płazem,
> a nie ostrzem. Mam nadzieję, że to poprawią :)
Twórcy mają takie swoje ulubione błędy. W FPS-ach także ciągle widać nieodpowiednie zachowanie kurka w broni palnej (zwłaszcza pistoletach). Jeszcze nie natknąłem się na tytuł, który odzwierciedlił by je poprawnie :-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś zauważył ale od 5:40 leci scena z Grunwaldem, Czesi chyba jako jedyny naród zachodu nie wykazują się ignorancją w stosunku do historii Polski, fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2014 o 20:51, KaKraj napisał:

Nie wiem czy ktoś zauważył ale od 5:40 leci scena z Grunwaldem, Czesi chyba jako jedyny
naród zachodu nie wykazują się ignorancją w stosunku do historii Polski, fajnie.

Chodzi o białego orła na czerwonym tle? Całkiem prawdopodobne, chociaż akcja gry to podobno rok 1403.
Sami Czesi są dobrze zorientowani w temacie ze względu na osobisty udział, czyli najemnicy Jana Žižki.

Za to inny, bardzo ciekawy herb można znaleźć po krzyżackiej stronie. Oczywiście wszystko się zgadza. ;-)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/POL_wojew%C3%B3dztwo_dolno%C5%9Bl%C4%85skie_COA.svg

PS Ale białym orłem nie przejmował bym się za bardzo, szczególnie w niemieckich produkcjach:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Flag_of_Frankfurt_am_Main.svg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy ktoś zauważył ale od 5:40 leci scena z Grunwaldem, Czesi chyba jako jedyny
> naród zachodu nie wykazują się ignorancją w stosunku do historii Polski, fajnie.

To nie Grunwald bo po "naszej stronie" są także chorągwie niemieckie (czarny orzeł na żółtym tle). To raczej demko pokazujące możliwości silnika itp. Co do chorągwi to wpiszcie w wikipedi bitwa pod Grunwaldem i tam są wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2014 o 18:51, Dandzialf napisał:

Co jak co, ale wciąż widzę ten sam błąd... w filmach i grach. Ciosy paruje się płazem,
a nie ostrzem. Mam nadzieję, że to poprawią :)

Emmm nie? Ciosy paruje się zarówno płazem jak i ostrzem. Obecnie płazowanie jest polecane głównie za względu na oszczędzanie broni. Płazem nie zablokujesz ciosu sztywnie albo nie zrobisz przełamania. Za to dużo lepiej sprawdza się on jeśli chcesz na przykład ześliznąć cios przez właśnie jego elastyczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda to nie pierwsza gra gdzie [wreszcie] walka na miecze to walka na miecze, ale tutaj widzę sporą ewolucję. Do tego ten mało skomplikowany ale dający pole do popisu interfejs - no, jak reszta gry nie da rady to i tak dla samego systemu walki warto to brać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować