Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon - nowe szczegóły: system mikstur, ekonomia, a nawet sposób zakończenia!

76 postów w tym temacie

> Co to za idiotyczny pomysł? "Gracze sami zdecydują, kiedy efekt mikstur ma zacząć działać"?
> To nie można przygotować sobie paru fiolek przed walką i nosić ich na pasku? A potem
> wypić, jak są potrzebne?
Idealnie sie z toba zgadzam po jaka ku*wa holere zmieniaja cos na sile w 1 bylo dobrze chesz pijesz nie chcesz nie pijesz a nie jak w 2 podczas medytacji tylko co wg mnie bylo totalna glupota. Przez ulepszanie cos na sile mozna wiele spiepszyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2014 o 13:55, Umbrecht napisał:

No to z pewnością będzie fajna gra i warta zagrania, ale proszę nie porównujcie tego
płytkiego nomen omen hack n'' slasha z elementami crpgi do serii The Elder Scrolls,
będącej poza paroma innymi legendą crpgów od lat 90tych, obok Ultimy, Might&Magic, etc.
Samej treści w książkach jednej z gier ES znajdowanych podczas gry jest chyba więcej
niż całej historii w obu grach pt. Wiedźmin.


Seria TES pojmowana jako całość nigdy "legendarna" nie była, o czym waść mówisz? Arena była prostym jak drut przeciętniakiem, o którym szybko zapomniano. Daggerfall - zgodzę się, gra broni się do dziś, najlepsza odsłona cyklu i jeden z ważniejszych cRPG w ogóle. Morrowind - mniej udany, ale wciąż wart uwagi. Tutaj jednak "legenda" się kończy. Oblivion i Skyrim - o tych płyciutkich niczym kałuża "hack ''n'' slashach z elementami RPG" lepiej nie wspominajmy... Szkoda się denerwować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2014 o 13:55, Umbrecht napisał:

Szkoda, że twórcy tak bardzo poszli za marketingiem, że nie odważyli się dać graczom
pełnokrwistego cerpega, poczynając od możliwości gry (tworzenia) postaciami innymi niźli
wiedźmini.

To byłby duży błąd, a na pewno inna gra. Fakt, że gramy Geraltem, nie wpływa tylko na "klasę" postaci. To ma wpływ na całą grę, od walki, poprzez eliksiry, zadania, relacje z innymi postaciami, fabułę. To zupełnie inne podstawy rozgrywki niż w TES.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> macman78
>
> Wiesz bo grałeś? Najlepiej nie kupuj gry w cale bo to bez sensu. Kup, zagraj, sprawdź
> sam. Bo tak samo mogę powiedzieć o Twoim nicku - "Macman78" to jest totalnie bez sensu
> nick bo sam się maca czy co? Daj szansę grze, bo o ile pamiętam to w Wiedźminie 2, gdy
> atakowały nas potwory to żadnej mikstury nie dało się użyć, więc trzeba było iść gdzieś
> dalej ogarnąć miksturę i wrócić. A nowy system może akurat będzie pasować ... człowieku
> daj szanse tej grze - bo to jedna z lepiej ocenianych Polskich gier na świecie ...


Ale ty piep... Nie za bardzo się podniecasz? Czytaj ze zrozumieniem i się nie gorączkuj. Co do nicka to bardziej kretyńskiego argumentu nie słyszałem(a mój nick mówi o mnie bardzo dużo, ale to mogą wyłapać ludzie co mają trochę pomyślunku). A to czy dam szansę, czy nie to nie twoja sprawa. Radzę wypić szklankę zimnej wody lub wylać na głowę to pomaga ostudzić niezdrowe emocje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z miksturami rozwiązanie mi pasuje, tylko szkoda, że po ukończeniu głównego wątku, nie będzie można kontynować rozgrywki, tym bardziej, że dostaniemy duży świat. Być może wyniknie to z fabuły w której np. Geralt zginie i brak możliwości kontynuacji było oczywistą kwestią. Kiedy data premiery :P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Brak możliwości kontynuacji po zakończeniu wątku głównego.. lipka ;/ Taki podobno wielki
> świat ma być, i nie bedzie można wrocić? ehh
Gdyby można było grać dalej zakończenie straciłoby swój cały wydźwięk. To nie TES, że są setki questów generowanych losowo i gracz ma co robić po zakończeniu. Zresztą tam główny wątek jest po to żeby być. Pewnie Wiedźmin zakończy się jakąś poważniejszą akcją i głupio byłoby grać Geraltem dalej jakby nigdy nic...
A wrócić będziesz mógł sobie ponownie rozpoczynając grę od nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ rozgorzał płomień dyskusji. Jak dla mnie zdanie "Teraz gracze będą je przygotowywać i pić przed walką, a następnie sami zdecydują o tym, kiedy ich efekt ma zacząć działać" to najpewniej błąd w tłumaczeniu z oryginału lub jakiś skrót myślowy poskładany z czterech innych zdań i wyrwany bez kontekstu z oryginalnego tekstu. Wątpię aby CDPR chciał zaimplementować tak dziwny mechanizm w tak prostej sprawie. Przecież to mądre chłopaki są...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macman78 i właśnie mi przyznałeś rację :) tak samo jak herezje pisze na temat Twojego nicka bo pisze to bez pomyślunku tak samo Ty piszesz na temat nowego Wiedźmina. Po prostu wypowiadasz się jakbyś grę już przeszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > /cut
> Ale ty piep... Nie za bardzo się podniecasz? Czytaj ze zrozumieniem i się nie gorączkuj.
> Co do nicka to bardziej kretyńskiego argumentu nie słyszałem(a mój nick mówi o mnie bardzo
> dużo, ale to mogą wyłapać ludzie co mają trochę pomyślunku). A to czy dam szansę, czy
> nie to nie twoja sprawa. Radzę wypić szklankę zimnej wody lub wylać na głowę to pomaga
> ostudzić niezdrowe emocje.
Urodziłeś się w 78'' i jesteś również użytkownikiem Maca. Ewentualnie czcicielem fastfoodów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...oby ta szybkość nie wyglądała jak super szybkość w Assasin Creed bo brak naturalności jaka tam jest sprawia żenadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2014 o 12:40, LuKi965 napisał:

I bardzo dobrze. To nie jest GTA gdzie po ukończeniu fabuły można sobie do woli biegać
po mieście robiąc wielką rozpierduchę. Nie jest to też Skyrim, który dostał same 10/10
tylko dlatego, że to TES, a świat po ukończeniu fabuły jest nudny jak flaki z olejem.


Ciekawa opinia, ja tam mialem wiecej do roboty poza watkiem glownym w TES, zwlaszcza z gildiami, ktore nawet byly ciekawsze od glownej historii. Wiedzmin 2 zanim wyszedl patch po wersji na Xboxa w akcie 3 nie prezentowal niczego, nie dosc ze maly swiat to jeszcze pusty i nudny. Jedynie akt 1 trzymal poziom, reszta to byla lipa i konczylem ta gre na sile. Tak jak Ty napisales ze TES dostal same 10/10 tylko dlatego ze to TES, tak ja Ci napisze ze tutaj kazdy chwali Wiedzmina tylko dlatego ze to polska produkcja. Juz teraz wypisuja ze WIedzmin 3 to pewna gra roku i jest niesamowita a nawet w nia nie grali. Zaraz beda pomnik budowac obok Kamila Stocha wyglodnialy sukcesu narod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2014 o 12:55, Feallan napisał:

Co to za idiotyczny pomysł? "Gracze sami zdecydują, kiedy efekt mikstur ma zacząć działać"?
To nie można przygotować sobie paru fiolek przed walką i nosić ich na pasku? A potem
wypić, jak są potrzebne?


Pewnie będzie jak do tej pory, że fiolki dostępne będą w każdej chwili. Mam tylko nadzieję, że nie będzie można wypić np. 3 tych samych eliksirów na raz i potem po kolei aktywować. Także mam nadzieję, iż będzie jakiś limit na ilość wypitych eliksirów, żeby np nie wypić 20 na raz, a potem w razie potrzeby ich odpalania, w takim wypadku pasek z fiolkami byłby nieprzydatny.
Krótko mówiąc trochę nie przemyśleli z tą alchemią ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zabrzmiałeś jak frustrat.

Uświadom sobie, że żadna gra nie jest nietykalna i jeśli komuś się jedno podoba bardziej od drugiego, to nic na to nie poradzisz.

A na pewno nie takim podejściem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin 3 oraz europalety, ostoja naszego przemysłu ;)

A serio zobaczymy co wyjdzie z Wiesia, póki co można oceniać poprzednie dwie części.
Jak wszystko jednej osobie się spodobają innej nie.
Dla mnie to średnie tytuły, oczekiwałem po nich znacznie więcej.
Wiesio 3 może to zmienić. Chociaż pewnie bliżej mu będzie do świetnego Black Flag niż do crpga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2014 o 21:46, Umbrecht napisał:

Chociaż pewnie bliżej mu będzie do świetnego Black Flag niż
do crpga.

W jaki sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę wysyp proroków. Gra nawet nie ma ustalonej EK i chyba jeszcze nie zbliża się do tłoczni, a ci już wiedzą, ze ich rozczaruje, jak wyglądają w praktyce rozwiązania, itp. Wy się przydajcie do czegoś ludzie i napiszcie CDP jakie bugi będą. Albo dajcie nam numery w totka.
> Brak możliwości kontynuacji po zakończeniu wątku głównego.. lipka ;/ Taki podobno wielki
> świat ma być, i nie bedzie można wrocić? ehh
Przecież w każdym Wiedźminie tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja mam jeszcze jeden patent dla tego, kto wymyślił opóźnione działanie mikstur: Geralt kładzie się spać, żeby zregenerować zdrowie i kondycje, ale wstaje poraniony i zmęczony w cholerę. Potem idzie sobie przez las i *pstryk* - włącza efekty wypoczynku - nagle czuje się rześko i zdrowo, bo właśnie sobie przypomniał, że w nocy pospał parę godzin.

Jeszcze zabawniej będzie, jak pójdzie się zabawić z Triss, a ...hmm... "końcowy efekt" tej zabawy będzie mógł wywołać u niej parę godzin później, pstrykając palcami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.02.2014 o 22:07, NemoTheEight napisał:

Przecież w każdym Wiedźminie tak było.


Ale dopiero w tym jest otwarty swiat. Wiem wiem, nikt nikomu nie broni zeby przed samym koncem pozwiedzac. Mimo wszystko pewien niedosyt pozostaje.

A co do samej gry, dwa poprzednie tytuly mnie nie interesowaly, z przyzwoitosci probowalem skonczyc dwojke, ale jej wybryki optymalizacyjne skutecznie mi to uniemozliwily, trojka mam nadzieje pojdzie w troszeczke innym kierunku, pozyjemy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie grali - fakt. Do pewnych zapowiedzi CDPR też trzeba podchodzić z dystansem, bo przy W2 też to i owo obiecywali, ale... no właśnie, ale. To co do tej pory ujawnili o tej grze jak na razie jest w zupełności wystarczające by typować W3 do kandydata na najlepszego RPG akcji tego roku, a imho nie wiadomo czy też nie najlepszego RPG jaki powstał. W2 akurat nie był sandboxem, więc porównywać do Skyrima to go zbytnio nie można, ale wiesz, W2 to przynajmniej miał ciekawą fabułę, a Skyrim oceniony został bardzo pozytywnie bo to TES i bazowy silnik pod modyfikacje graczy, bo samym twórcom specjalnie na fabule i pobocznych zadaniach nie zależało o czym można się przekonać próbując przejść tę pseudo-grę.

A co do typowania do gry roku... no cóż, a co jeszcze w tym roku wychodzi takiego co mogło by konkurować z W3? Śmieszny, cukierkowy Dragon Age? Titanfall od Respawn (Infinity Ward) Entertainment nic innowacyjnego do świata FPS nie wnoszący? A może Thief, który mimo, że zapowiada się miodnie na pewno nie będzie tym samym, starym Thiefem? Konsolowe tytuły przemilczę, bo one w ogóle z niczym nie mogą konkurować, do tej pory tylko seria Uncharted wywarła na mnie pozytywne wrażenie ciekawej gry, The Last of Us jest przereklamowanym gniotem, a GTA V już tytuł otrzymało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować