Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wygląda rozgrywka w The Order: 1886 - zobacz gameplay!

81 postów w tym temacie

Graficznie wygląda dość ładnie, tyle że są to zaciemnione, klaustrofobiczne lokacje w rodzielczości 1920x800 czyli byłoby to jakieś 930p w 16:9. Gameplay - trzecioosobowy shooter z QTE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładna grafika i świetny art design. Niestety sam gameplay nie jest niczym szczególnym. A szkoda, bo steampunk i Whitechapel zasługują na coś więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu wiekszosc uzytkownikow tak wychwala grafike? Oczywiscie cieszy oko ale jak porownac do Ryse(glownie do Ryse) albo do Killzone to szalu to nie robi. Przy tak malych przestrzeniach jakie pokazuja nie ma nic procz murow. Jedynie postaci i ich animacje wygladaja bardzo ladnie.

Nie posiadam zadnej z nowych konsol wiec opieram sie wylacznie na filmikach (i to nie tylko tych z YT).

Na poczatku nawet myslalem ze ja jakis inny filmik ogladalem ;p ale uzytkownik Dishar podal ten sam filmik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje mądrości tym co potrafią już ocenić gameplay, jakość lokacji itp. ;) rodzice są z was dumni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > *Głównie pisze to z troski o fanbojów Sony ochoczo wbijających szpilę w konkurencję
> przy
> > takich okazjach :). Boję się po prostu, że biedaki się zapowietrzą z nadmiaru rozdwojenia
>
> > jaźni ;-). Swoją drogą coś dziwnie zamilkli tym razem - ani brak full hd nagle nie
> jest
> > problemem, ani lock na 30 klatek, ani nawet czarne paski... No dobrze, już dobrze
> - przepraszam
> > za złośliwości ;-)
> 1920x800p nie będzie skalowane (na ekranie fullHD będzie 1:1 pikseli, stąd czarne paski,
> gdyby było skalowanie nic takiego byś nie miał), w dodatku jest większą rozdzielczością
> niż 1600x900 (tak, piję do Ryse). Aha, i gra ma czterokrotny MSAA, który zabija sprzęt.
>
> Besides, Ready at Dawn mówiło, że mogą się spokojnie przesiąść na pełne 1080p, ale wybrali
> czarne paski, bo wtedy gra jest bardziej, grrrrr...., filmowa.
> Anyway, gra wygląda genericowo i ratuje ją dla mnie jedynie engine i setting.
>


To mówisz, że mogliby dać spokojnie te 1080p, skoro sam stwierdzasz wcześniej, że czuć spadki framerate''u w 800p? :) Serio, tak łatwo ludziom wcisnąć ciemnotę? 1920x800 = 1536000 pikseli, 1920x1080 = 2073600 pikseli. Gra nie musi renderować sceny złożonej z 1/4 więcej pikseli, a i tak widać dropy. To co by było, gdyby musiała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 14:30, BlindObserver napisał:

To mówisz, że mogliby dać spokojnie te 1080p, skoro sam stwierdzasz wcześniej, że czuć
spadki framerate''u w 800p? :) Serio, tak łatwo ludziom wcisnąć ciemnotę? 1920x800 =
1536000 pikseli, 1920x1080 = 2073600 pikseli. Gra nie musi renderować sceny złożonej
z 1/4 więcej pikseli, a i tak widać dropy. To co by było, gdyby musiała?

Oczywiście, że mogliby spokojnie wrzucić FullHD, ale pewnym kosztem. Tym kosztem byłoby usunięcie MSAA i zastosowanie jakiegoś post-processu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gratuluje mądrości tym co potrafią już ocenić gameplay, jakość lokacji itp. ;) rodzice
> są z was dumni.
No tak, po filmie 3-min, pokazującym grę z pewnością nie da się nic o niej powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > To mówisz, że mogliby dać spokojnie te 1080p, skoro sam stwierdzasz wcześniej, że
> czuć
> > spadki framerate''u w 800p? :) Serio, tak łatwo ludziom wcisnąć ciemnotę? 1920x800
> =
> > 1536000 pikseli, 1920x1080 = 2073600 pikseli. Gra nie musi renderować sceny złożonej
>
> > z 1/4 więcej pikseli, a i tak widać dropy. To co by było, gdyby musiała?
> Oczywiście, że mogliby spokojnie wrzucić FullHD, ale pewnym kosztem. Tym kosztem byłoby
> usunięcie MSAA i zastosowanie jakiegoś post-processu.
>

Wiesz, idąc tym tropem, to każda gra mogłaby mieć 1080p, bo zamiast tego MSAA można by było mówić o teksturach, fizyce i innych rzeczach. Jaki jest logiczny argument do korzystania z MSAA, skoro już nawet na PC częściej wybiera się samemu postprocesowe jak FXAA lub TXAA (lub jak ktoś wie co to, to SMAA). Wszystko można wrzucić pewnym kosztem, ale tego nie zaznaczyłeś - w tej konfiguracji na 1080p byłby pokaz slajdów w lekko ponad 20 FPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 14:43, BlindObserver napisał:

Wiesz, idąc tym tropem, to każda gra mogłaby mieć 1080p, bo zamiast tego MSAA można by
było mówić o teksturach, fizyce i innych rzeczach. Jaki jest logiczny argument do korzystania
z MSAA, skoro już nawet na PC częściej wybiera się samemu postprocesowe jak FXAA lub
TXAA (lub jak ktoś wie co to, to SMAA).

Jaki jest logiczny argument korzystania z MSAA? Jakość obrazu. Post-process nie osiągnie takiego wygładzania, co ten algorytm (FXXA chociażby powoduje blur na teksturach).
TXAA to trochę zły przykład, bo o ile pamiętam to kombinacja MSAA i FXAA :P

Dnia 18.02.2014 o 14:43, BlindObserver napisał:

Wszystko można wrzucić pewnym kosztem, ale tego
nie zaznaczyłeś - w tej konfiguracji na 1080p byłby pokaz slajdów w lekko ponad 20 FPS.

W sensie z 4xMSAA? Oczywiście, że w takiej sytuacji będą dropy, chyba że Ready at Dawn to cudotwórcy optymalizacji a PS4 jest mocniejsze niż nam się wydaje (czyt. nic z tego, konsola ma swoje ograniczenia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękna gównoburza powyżej.... aż mi się śmiać chce :)
A jeszcze bardziej jak ktoś porównuje tę grę do Gears of War. Niby dlaczego zrzynka ? Bo też jest system strzelania z za osłon ?? Ludzie, na litość boską, ogarnijcie się ! To Mass Effect też jest takim Gears of War tyle że w kosmosie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 14:02, Vojtas napisał:

Ładna grafika i świetny art design. Niestety sam gameplay nie jest niczym szczególnym.
A szkoda, bo steampunk i Whitechapel zasługują na coś więcej.


Jak obejrzysz odpowiednie materiały dowiesz się że to nie steampunk :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 15:04, darkowski93m napisał:

Piękna gównoburza powyżej.... aż mi się śmiać chce :)
A jeszcze bardziej jak ktoś porównuje tę grę do Gears of War. Niby dlaczego zrzynka ?
Bo też jest system strzelania z za osłon ?? Ludzie, na litość boską, ogarnijcie się !
To Mass Effect też jest takim Gears of War tyle że w kosmosie ??


Bo niektórzy tutaj to młodzi ludzie takie ułomne troszkę dzieci które swoja przygodę z grami zaczeli od Gears of War i teraz wszystko to zrzunka z Gearsów a każde spowolnienie czasu w grach jest porównywalne do matrixa chociaż bullettime i inne takie istniały długo wczesniej przed nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bo niektórzy tutaj to młodzi ludzie takie ułomne troszkę dzieci które swoja przygodę

Dnia 18.02.2014 o 15:13, Kafar napisał:

z grami zaczeli od Gears of War i teraz wszystko to zrzunka z Gearsów a każde spowolnienie
czasu w grach jest porównywalne do matrixa chociaż bullettime i inne takie istniały długo
wczesniej przed nim.


^^ Ciekawa charakterystyka, ale nietrafna. Owszem chciałbym być młodym człowiekiem, ale już niestety nie jestem. Przygodę z grami zaczałem w roku 1985 kiedy na półkoloniach dane mi było pograć na komputerze (nie wiem niestety jakim) w Commando i kilka innych gier. Dalej już poszło - od 1991 r. pykałem już w domu na jakiejś chińskiej podróbie konsoli Atari (2600 bodajże), u kuzyna trochę później był Pegasus, dalej mamy rok 1995 i mój pierwszy PC. Lata 90-te to u mnie główna platforma, aczkolwiek u kuzyna ograłem też masę gier na Nintendo 64. Dalej już nie ma sensu wymieniać ;-)

I owszem ten gameplay mi się kojarzy z Gears of War (tak wiem, że ta gra nie była pierwsza jeśli idzie o system osłon, ale to właśnie ta gra ten ficzer "zrobiła tak jak trzeba" i spopularyzowała), owszem Ready at Dawn zrzyna tu z Epica całymi garściami i owszem nie tylko ja to widzę :). To jedno. Druga sprawa - nigdzie nie napisałem, że to źle, dla mnie wręcz przeciwnie - to bardzo dobrze, bo kopiują od najlepszych w branży , a ja "gyrosową" trylogię bardzo lubię, a mechanikę walki bardzo cenię :).Zaliczam to jako plus - niestety z kolegą darkowskim93m tak spięliście z tego powodu dupy, że ten drobny szczegół Wam umknął :). Normalnie fanboje w formie - zabawni jak zawsze: pochwal, to się doszukają krytyki, skrytykuj to rzucą gównem ;-). Bo posta nie przeczytają/nie doczytają/ nie zrozumieją :).

ps. Ale za to dożyłem chwili, że niespodziewanie wylądowałem z Principesem po tej samej stronie barykady :PPP. No tego to nawet w starym kinie jeszcze nie grali ;-).


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 11:27, Plagasul napisał:

No i jeszcze ta paskudna muzyka...


Mam nadzieję, że nie liczyłeś na kolejne techno-"trancowe" dudnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować