Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Respawn Entertainment widzi e-sportowy potencjał w Titanfall

25 postów w tym temacie

Dnia 18.02.2014 o 16:47, Kuaczor napisał:

DLC - dzielenie społeczności = Brak esportu. Koniec tematu.

No raczej nie koniec tematu, skoro na przykład taka scena CoDa istnieje i ma się dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > DLC - dzielenie społeczności = Brak esportu. Koniec tematu.
> No raczej nie koniec tematu, skoro na przykład taka scena CoDa istnieje i ma się dobrze.
no tak ale scena istnieje w cod2 i troszke w cod4 gdzie nie bylo takich dlc wiec nie wiem o czym mowisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A rozgrywki e-sportowe idą także w Battlefielda, w CoDa nowego chyba nie, ale pewnie w Black Ops II... wystarczy przyjrzeć się scenie. Nie jest ona rozbudowana, ale jest.

Natomiast sam w sobie Titanfall nawet pasuje do czegoś takiego, ciekawe tylko jakby się to sprzedało. Z drugiej strony wolę jednak oglądać np. CSa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to one spełniają taki sam zapychacz jak miniony w LoLu, reszta dzieje się na mechach i graczach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapychacz czy nie, to jest FPS ;)

Titanfall to świetna, widowiskowa, efektowna i dobrze wykonana gra. Zdecydowanie lepsza od CoDa, czy gniotu który EA oznacza kolejnymi numerkami. Zobaczymy czy EA i tej marki z czasem nie sprowadzi do parteru ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 20:26, Dared00 napisał:

nie wiem o czym mowisz.
https://elite.callofduty.com/esports/championship

Black Ops II. Milion dolarów w nagrodach. 32 drużyny z najwyższej półki.


no i porownaj to z cod2/4 tam nie ma milionowych turniejow a gra ludzi wiecej niz we bo/bo2/ghostach i kolejnych modern warferach razem wzietych.
to jest sztuczne nabijanie popularnosci, bo gdyby taki turniej zrobili w cod2 to wygladalo by to o wiele lepiej.
kolejna sprawa brak lanu w grze i brak imprez lanowych co tez powoduje ze sceny nie ma, tak samo obecnie jest w bf4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 22:28, fenr1r napisał:

Pfff haha, konsolowe turnieje FPS. To coś jak paraolimpiada?

W sensie, że zawody dla ludzi, którzy mimo przeciwności losu osiągają więcej niż 99% społeczeństwa osiągnie w swoim życiu? Skoro tak uważasz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale czy to coś zmienia? Nie... jeśli by zrobili mobę w formacie FPS (a nawet nie wiem czy takowa nie powstała...) to nie widać problemu. Już dawno gier nie można rozpatrywać pod takim kątem, że FPS to musi być ultra skillowy. Wszędzie gdzie nie spojrzysz tworzone są przeróżne hybrydy. Mniejszy sukces, większy ale są tworzone. Dlatego jeśli Titanfall będzie tworzony na kształt takiej moby, gdzie miniony/grunty sobie latają, a my robimy swoje i je też niszczymy to mamy takiego MOBAFPS, gdzie latamy po ścianach i włazimy niekiedy do mecha.

@Dominix - co do lanu to zobacz, że nawet nie ma w SC II lanu, a jakoś gry się ogarniają i grać można. Inna sprawa to to, że niestety powoli trzeba zacząć myśleć nad wersjami turniejowymi (lanowymi) tworzonymi przez firmy, bo jeśli dzieje się to co się dzieje np. w Starcrafcie, że turniej stoi przez problemy serwerowe Blizzarda to coś tu jest nie tak niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawie jak turnieje PCtowego LoLa.

Ludzie, serio? Pierwszy raz gracie po sieci na dowolnej platformie?

Jestem też ciekaw, jak nasi kochani pro MLG PCtowi hardcore''rzy poradziliby sobie na turnieju Halo. Chciałbym to zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2014 o 11:51, Henrar napisał:

To prawie jak turnieje PCtowego LoLa.


Pochwal się jakimiś filmami z turniejów, LoL mnie zupełnie nie interesuje, a z chęcią się pośmieje ;D

Dnia 19.02.2014 o 11:51, Henrar napisał:

Jestem też ciekaw, jak nasi kochani pro MLG PCtowi hardcore''rzy poradziliby sobie na turnieju Halo. Chciałbym to zobaczyć.


:D

Chciałbym zobaczyć jak weterani gałek poradzilby sobie w CS''ie. To dopiero byłoby coś.

@Muradin_07

Dnia 19.02.2014 o 11:51, Henrar napisał:

Już dawno gier nie można rozpatrywać pod takim kątem, że FPS to musi być ultra skillowy.


Z tego chyba wszyscy zdają sobie sprawę, mainstreamowe produkcjie to większy, bądź mniejszy festiwal błędów i pomyłek. Każdy może ocenić sam, czy tak powinny wyglądać gry za setki mln dolarów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2014 o 14:24, Shinigami napisał:

Z tego chyba wszyscy zdają sobie sprawę, mainstreamowe produkcjie to większy, bądź mniejszy
festiwal błędów i pomyłek. Każdy może ocenić sam, czy tak powinny wyglądać gry za setki
mln dolarów ;)


Tylko nie o to tutaj chodzi... Bo błędy zdarzają się we wszystkich grach. Tylko akurat tutaj chodzi o co innego jeśli już - gra, która ma być potencjalnym esportowym tytułem musi być cały czas łatana, balansowana i tak dalej. Jeśli tego nie ma to nie może być ten tytuł tytułem esportowym raczej. Przykład pierwszy z brzegu to Dawn of War, który był często grany podczas WCG nawet i ostatecznie zrezygnowano z niego po Soulstormie, w którym chyba ostatecznie nie naprawiono błędu u Sióstr Wojny z niewyczerpującymi się źródłami rekwizycji. No i oczywiście gra musi mieć do tego wszystkiego różne narzędzia. O BF4 dopiero teraz się mówi, bo dostał jako takiego spectatora i gra się w niego w ramach np. EMS. A wystarczy spojrzeć na listę gier, w które gra się ogólnie BF4, CoD 4, CoD Ghosts, CS 1.6, GO i Source. Niedawno zaczęli grać w SKILL... Oczywiście nie każda gra się nadaje, ale także nie ma problemu, aby tytuły te najgłośniejsze brały udział w esporcie. Tym bardziej, że Titanfall sam w sobie był nawet chyba streamowany przez ESLa, co może też po części oznaczać, że chcą z tego zrobić grę pod tym kątem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2014 o 14:48, Muradin_07 napisał:

Tylko nie o to tutaj chodzi... Bo błędy zdarzają się we wszystkich grach./.../ tytułem musi być cały czas łatana, balansowana i tak dalej.


Dokładnie o to chodzi, wszystkie gry są przecież łatane. Teraz to już norma. Tylko z jakim skutkiem? Bo w wielu przypadkach, można powiedzieć opłakanym, szczególnie skoro leżą u podstaw ;)

Dnia 19.02.2014 o 14:48, Muradin_07 napisał:

No i oczywiście gra musi mieć do tego wszystkiego różne narzędzia.


Pewnie, edytory w większości gier zostały skutecznie zabite przez DLC, bo przecież nie damy graczowi narzędzi które mogą pozbawić nas zysku za cztery podrzędnie złożone mapy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2014 o 15:04, Shinigami napisał:

Dokładnie o to chodzi, wszystkie gry są przecież łatane. Teraz to już norma. Tylko z
jakim skutkiem? Bo w wielu przypadkach, można powiedzieć opłakanym, szczególnie skoro
leżą u podstaw ;)


Z takim skutkiem, że jeśli profesjonaliści w daną grę widzą problem to powinno się na niego jakoś reagować i tak to wyglądać powinno.

Dnia 19.02.2014 o 15:04, Shinigami napisał:

Pewnie, edytory w większości gier zostały skutecznie zabite przez DLC, bo przecież nie
damy graczowi narzędzi które mogą pozbawić nas zysku za cztery podrzędnie złożone mapy
;)


Nope, nie chodzi o edytory gry, a o narzędzia do np. spectatingu, przedstawienia wyników gry, tryb pro, gdzie powiedzmy są ustalone z góry zasady takie jak friendly fire i tak dalej. Tu nie chodzi o DLC, a chodzi o to, aby dać narzędzia do tworzenia e-sportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować