Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dean Hall - twórca DayZ opuścił studio i grę

28 postów w tym temacie

NIEEE, nie po to stówkę wydawałem by tera ktoś bez jego nadzoru spaprał DayZ, no cóż pozostaje mieć nadzieje że tak nie będzie i życzyć mu powodzenia na nowej drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2014 o 14:28, Zalogagit napisał:

NIEEE, nie po to stówkę wydawałem by tera ktoś bez jego nadzoru spaprał DayZ, no cóż
pozostaje mieć nadzieje że tak nie będzie i życzyć mu powodzenia na nowej drodze.


Smuteczek, miejmy nadzieję że jednak wszystko pójdzie zgodnie z planem i nikt nic nie zepsuje :X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koleś coraz bardziej przypomina mnie samego - zaczynamy coś, doprowadzamy do ekstazy czekających ludzi i porzucamy, bo traci sens. Pieprznięta sprawa. Nie polecam. Nic dobrego z tego odejścia nie wyjdzie i czuję, że sam Hall nie zrobi już nic szałowego, wydaje mi się, że koleś albo się wypalił, albo przecenia swoje siły z tym "idealnym.."
Sad but true.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dean odchodzi bo pewnie Bohemia szczędzi pieniążków i DayZ nigdy nie będzie takie jakie miało/mogłoby być, co mu się zapewne nie podoba zbytnio. Ta gra już od pierwszych pokazów jest skazana na porażkę. To będzie chyba jedna z największych porażek Early access.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2014 o 15:33, felthat napisał:

piszecie jakby tylko on na świecie mógł robić dayz, pomijam fakt że jeszcze rok będzie
z nimi siedział



Tu chodzi o to, że facet, który od 2 lat jest lead designerem projektu, opowiada o tym jakie DayZ będzie oh i ah, czego to on tam nie zamierza dodać nagle postanawia odejść. To powinno dać do myślenia, że coś w zespole śmierdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > piszecie jakby tylko on na świecie mógł robić dayz, pomijam fakt że jeszcze rok
> będzie
> > z nimi siedział
>
>
> Tu chodzi o to, że facet, który od 2 lat jest lead designerem projektu, opowiada o tym
> jakie DayZ będzie oh i ah, czego to on tam nie zamierza dodać nagle postanawia odejść.
> To powinno dać do myślenia, że coś w zespole śmierdzi.
przeciez on czesto mowil we wczesniejszych wywiadach ze nie bedzie caly czas z dayz, czesto wymienial okres roku od premiery

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem lead designerem, twarzą gry, zapłaciliście już za early access? Dobra, spadam, bo ja "jestem taki krejzi, wybuchowy jak granat". Pożałowania godne i niepoważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"I''m still working for another whole year, and more if needed. All I''ve said is that eventually, I want to do something else :)"

nie zachowujcie się jakby wam kase ukradł, czeka was cały rok z nim, a może i dłużej, jak on odejdzie to dayz sie nie skonczy, gra będzie miała wytyczoną ścieżkę, a pozycję przejmie zapewne ktoś kompetentny
Dayz SA zaczęto robić ponad 1,5roku temu, nie oczekujcie, że osoba po 2,5latach nad projektem nie chce zacząć nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Dean Hall intends to leave developer Bohemia and step down as leader of his hit video game DayZ by the end of the year".

Pod koniec roku opuści Bohemię, to dosyć istotne, prawda? OPUŚCI dopiero, a nie już opuszcza, czy opuścił.

BTW, co z tego? Przecież nad DayZ pracuje już duży zespół. Do końca roku Hall będzie jeszcze się udzielał, a potem? Naprawdę myślicie, że sobie nie poradzą? Że to banda dzieci, które tylko siedzą przy biurkach i słuchają rozkazów Rocketa, bez którego wszystko się posypie? :X

@Zar0 - Wytłumacz mi ten śmieszny żart, bo nie łapię. Kupiłem DayZ, jestem zadowolony z tego, co oferuje. Nie jest dopracowane, ale spędziłem już ze znajomymi w grze kilkadziesiąt godzin i bawiłem się dobrze. Wierzę, że będzie lepiej. Więc tak, ja też macham uprzejmie i dziękuję za troskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"I know it’s hard to predict, but how long do you see yourself working on DayZ?

Hall: I think right now, realistically, the next 12 months. Particularly if a console port came in—or ports, if there were changes to certain consoles. I’d say I’m probably being realistic there, to deal with that."
fragment wywiadu z czerwca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płaćcie dalej za wersje alfa na steamie, a niedługo w grach będą same tutoriale do ogrania z brakującymi teksturami, bo się panowie developerzy nachapią i pójdą w świat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się teraz żądania zwrotu kasy posypią :) Mam nadzieję, że gość za to beknie. Tak, wiem, nie sam to robi, ale to on był głową i kierownikiem tego moda i płaciło się potem za grę pod jego produkcją, a nie pod czyjąś inną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby DayZ nie był "perfekcyjną grą sieciową"?

Właściwie to bardzo dobrze, niech sobie idzie. Przynajmniej nie będzie więcej teatrzyków i niedotrzymanych obietnic. No i może ludzie zobaczą, że gra, która jest w Early Access wcale niekoniecznie musi zostać dokończona, bo może np. cały team granatów postanowi odejść i "gonić marzenia"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować