Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III: Reaper of Souls - system poziomów mistrzowskich 2.0

11 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Aktualizacja 2.0.1 przyniesie ze sobą zmiany w systemie zdobywania poziomów mistrzowskich, dzięki czemu gracze będą mogli nadal rozwijać swoich najlepszych bohaterów. System można wypróbować na Publicznym Serwerze Testowym oraz w zamkniętej becie Reaper of Souls.

Przeczytaj cały tekst "Diablo III: Reaper of Souls - system poziomów mistrzowskich 2.0" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo już coś na temat Edycji Kolekcjonerskiej czy zamieć dośle wam jeszcze jakieś kopie tej wesji ???? bo nie chce mi się płacić 400 zł na Allegro czyli wiecej anizeli za podstawkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Serio do max 800 plvl? A nie 2000 plvl?
Levele będą lecieć dalej ale punkty za nie będziesz dostawał tylko do głównej kategorii.
800 dlatego że daje to po 200pkt na kategorię w której są 4 zdolności po 50 punktów każda. Po prostu je wymaksujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale... 800 plvl. Ciekawe ile trzeba będzie XP do każdego kolejnego awansu. Bo z tego co się orientuję, to obecnie jeden poziom mistrzowski = przejście całej gry na inferno. Wiem, że można sobie dodatkowo podbijać trudność i łapać więcej XP, ale 800+ leveli? Bez przesady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Doomann
W becie RoS-a exp leci dużo szybciej, a ilość punktów za zadania jest ogromna. Mistrzowskie nabija się więc bardzo szybko, no ale przy tych 800 to pewnie będzie już tragedia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2014 o 18:02, MisticGohan_MODED napisał:

Dobra... konkretna odpowiedź: Co z postaciami z podstawki ? Będzie coś w stylu DII czyli
"import" postaci na model dodatku ?

Nie będzie żadnego importu. Po dodaniu dodatku do konta po prostu odblokuje się dla nich dodatkowy akt, adventure mode, nephalem rifts i levele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poziomy +1000plvl są liczne w biliardach exp (nie mylić z miliardem :D) Tak więc nawet przy zwiększonej ilości exp zdobywanej w RoS nadal potrzeb pare lat gry aby wbić jeden poziom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2014 o 17:01, Doomann napisał:

Wspaniale... 800 plvl. Ciekawe ile trzeba będzie XP do każdego kolejnego awansu. Bo z
tego co się orientuję, to obecnie jeden poziom mistrzowski = przejście całej gry na inferno.
Wiem, że można sobie dodatkowo podbijać trudność i łapać więcej XP, ale 800+ leveli?
Bez przesady...


Ale czy ktoś Ci każe wbijać ten 800 level? Jest to tylko i wyłącznie swoisty odpowiednik marchewki na kiju, która ma sprawiać, że nawet jeśli będziesz grał przez rok czy dwa, to wciąż będziesz jakiś cel przed sobą i wrażenie postępu. Przy obecnym systemie ludzie narzekali, że nie mają sensu grać postacią, która wbiła 100plvl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować