Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zwolnienia u twórców Thiefa: Eidos Montreal pożegnało 27 pracowników

13 postów w tym temacie

Akurat warto zauważyć, że wśród graczy ocena gry wcale nie była taka niska. Większość oceniała ją przynajmniej dobrze. Prasa zrobiła według mnie dziwną nagonkę i trochę zaniżyła oceny.

@Verbatim

Co do zakończenia to może gra ma sporo niedomówień itp., ale to też ma swój urok, bo każdy może sobie dorabiać własne teorie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się nowy Thief podobał. Miał troszkę irytujących elementów (konstrukcja miasta na przykład czy wspomniana wyżej muzyka), ale ogólnie grało mi się naprawdę dobrze. Mam więc nadzieję, że te zwolnienia nie oznaczają braku kolejnej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2014 o 00:20, Saref napisał:

Akurat warto zauważyć, że wśród graczy ocena gry wcale nie była taka niska. Większość
oceniała ją przynajmniej dobrze.


Gdy spojrzeć na Metacritic, Twoja teza nie bardzo ma rację bytu. Na PC średnia od graczy to 56%, na next-geny 62% (XBONE) i 67% (PS4). Wychodzi więc na to, że odbiór graczy był nawet gorszy niż recenzentów. Powiesz, że Metacritic to kiepski miernik? Częściowo się zgodzę, jednak na pewno lepszy, niż subiektywne wrażenia po kilku komentarzach na forach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Powiesz, że Metacritic to kiepski miernik?
Ja powiem, że kiepski to mało powiedziane. Metacritic to bagno.

>jednak na pewno lepszy, niż subiektywne wrażenia po kilku komentarzach na forach.
A to mogą być inne wrażenia niż subiektywne? Obiektywnie można ocenić Thiefa tylko od strony technicznej i nie jest to niestety ocena wysoka (bugi, problemy z audio, spadki fps). Wszystko inne to już subiektywna opinia i według mnie nowy Thief ratuje się przede wszystkim klimatem, solidnym gameplayem i tym, że udanie zachowuje esencję złodziejskiego fachu. Szukanie ukrytych łupów, plądrowanie mieszkań czy wykonywanie zleceń sprawia bardzo dużo przyjemności. Główna linia fabularna wypada już nieco gorzej, ale też ma swoje momenty (Moira Asylum).

BTW. Nie wiem czemu wszyscy naskakują na muzykę. Dla mnie to jeden z najmocniejszych elementów gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2014 o 05:56, Tenebrael napisał:

Powiesz, że Metacritic to kiepski miernik? Częściowo się
zgodzę, jednak na pewno lepszy, niż subiektywne wrażenia po kilku komentarzach na forach.


Lepszy? Absolutnie nie. Oceny "graczy" na metacritic są gorsze od opinii na największych trollowiskach. O tym jak działają oceny "graczy" już nie raz pokazały prowokacje, a natłok wszelkich zer i jedynek "bo tak" jest wyższy niż gdziekolwiek indziej. Oceny "graczy" na matecratic omijac szerokum łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiałem Thief 3, ale ten nowy to porażka na całej linii. Chodzi się jakby w korytarzach, ograniczone ruchy, trafiłem na miejsce gdzie była lina, którą schodziło się z dachu, ale nie dało się z niej zeskoczyć. Jak masz pecha i ktoś cię zauważy, to włącza się tak głośna muzyka, że aż mi głośniki wpadały w rezonans. Szkoda czasu na tą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra o skradaniu, gdzie wrogowie byli debilami :/ Raven91, tu prawda muzyka w trakcie ,,akcjie'''' jest powalona, naglę uderza w Ciebie fala hałasu i to jeszcze nie za bardzo miłego :/ Gra jest może OK. ale ilość błędów i pomyłek przeraża tam czasami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A to mogą być inne wrażenia niż subiektywne? Obiektywnie można ocenić Thiefa tylko od
> strony technicznej i nie jest to niestety ocena wysoka (bugi, problemy z audio, spadki
> fps). Wszystko inne to już subiektywna opinia i według mnie nowy Thief ratuje się przede
> wszystkim klimatem, solidnym gameplayem i tym, że udanie zachowuje esencję złodziejskiego
> fachu. Szukanie ukrytych łupów, plądrowanie mieszkań czy wykonywanie zleceń sprawia bardzo
> dużo przyjemności. Główna linia fabularna wypada już nieco gorzej, ale też ma swoje momenty
> (Moira Asylum).
>
> BTW. Nie wiem czemu wszyscy naskakują na muzykę. Dla mnie to jeden z najmocniejszych
> elementów gry.

akurat Metacritic podaje recenzje tych najbardziej znanych pism, portali i podaje srednia wiec nazywanie tego bagnem to chyba pomylka, bo przeciez zawsze jest glosno jak jakas prasa daje wysokie oceny a ci mniej znani podaje oceny z perspektywy gracza i nie patrzy na wielkosc portfela wydawcy

jest takze druga ocena samych uzytkownikow tu sa same 10 i 0 fanboie i haterzy

a z ocena sie calkowicie zgadzam Thief nie jest gra ktora powinna dostac 70+

sam osobiscie po zakupie przeszedlem moze 2 poziomy i mialem calkowicie dosyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2014 o 10:34, saurus123 napisał:

akurat Metacritic podaje recenzje tych najbardziej znanych pism, portali i podaje srednia
wiec nazywanie tego bagnem to chyba pomylka, bo przeciez zawsze jest glosno jak jakas
prasa daje wysokie oceny a ci mniej znani podaje oceny z perspektywy gracza i nie patrzy
na wielkosc portfela wydawcy

Jest to bagno, bo zamiast patrzeć na rzeczywistą jakość gry i argumenty, które opowiadają się za lub przeciw grze, całość zostaje skoncentrowana do nieprecyzyjnej średniej wyrwanych z kontekstu ocen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spójrz w takim razie na te negatywne oceny i zobacz ile jest "trollowych" ocen na tym twoim metacriticu. Jak kilkniesz na negatywne oceny to sobie zobaczysz ile masz bezsensownych zer i jedynek. Z drugiej strony mamy bezsensowne stawianie 10. Więc jeśli chodzi o opinie graczy to metacritic jest najgorszym miejscem na sprawdzenie tego, jedynie przydaje się do zbierania ocen recenzentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować