Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Respawn nie planowało wyłączności Titanfalla od samego początku; druga część niewykluczona

9 postów w tym temacie

Jeśli się nie mylę to ta gra w ogóle niema singla prawda? Jeśli tak to znaczy że w 100% stawiają na multi a jeśli tak to takie szybie myślenie o kolejnej części zapowiada się kiepsko bo po co nabijać levele, unlocki itp jak za rok będzie kolejna część i się nimi nie nacieszysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę tylko informację, że producenci nie wykluczają kolejnej części gry w przyszłości więc nie ma szans na premierę w przyszłym roku tylko dopiero za kilka lat. Jeżeli gra faktycznie osiągnie sukces to kolejna część na pewno powstanie, nie zmarnują szansy na dodatkowy zarobek, zawsze lepiej jest wydać kolejną część gry która się dobrze sprzedała niż tworzyć nową markę od podstaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli się nie mylę to ta gra w ogóle niema singla prawda? Jeśli tak to znaczy że w 100%
> stawiają na multi a jeśli tak to takie szybie myślenie o kolejnej części zapowiada się
> kiepsko bo po co nabijać levele, unlocki itp jak za rok będzie kolejna część i się nimi
> nie nacieszysz.
Singla nie będzie, ale ma być tryb będący "kampanią multiplayer".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest w dzisiejszych grach, liczą się poziomy, czapki, karty, dodatkowe bronie. I premiera optymalnie co roku. Gdyby dać wszystkim równe szanse ( czyt. pełen pakiet zabawek już od początku ) dla wielu gra straciłaby na atrakcyjności. ''Bo po co" - dla miodnej, niczym nieograniczonej rozgrywki - nie pustych poziomów, przynajmniej moim zdaniem. Co kto lubi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak to już jest w dzisiejszych grach, liczą się poziomy, czapki, karty, dodatkowe bronie.
> I premiera optymalnie co roku. Gdyby dać wszystkim równe szanse ( czyt. pełen pakiet
> zabawek już od początku ) dla wielu gra straciłaby na atrakcyjności. ''Bo po co" - dla
> miodnej, niczym nieograniczonej rozgrywki - nie pustych poziomów, przynajmniej moim zdaniem.
> Co kto lubi ;)
>

Ja myślę, że wszystkie te unlocki mają rekompansować dosyć ubogą mechanikę gier. Te fpsy sieciowe są proste i dwuwymiarowe. Takie DayZ, na przykład, nie potrzebuje systemu lvli i masy dodatków do odblokowania, bo samo w sobie jest dużo bardziej złożone i angażujące. Sam charakter zabawy, ta "miodna, niczym nieograniczona rozrywka" jest bardziej miodna i bardziej nieograniczona niż w CoD, BF czy najprawdopodobniej również nadchodzącym Titanfallu (Którego pre-order wisi mi na Originie od czasu bety). To już nie są czasy QIII Areny. Takie gry nie odniosą dzisiaj sukcesu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2014 o 20:44, Tarades napisał:

Takie gry nie odniosą dzisiaj sukcesu.

Nie, skądże. A miliony sprzedanych kopii to wróżki wyczarowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.03.2014 o 17:06, Shinigami napisał:

Tak to już jest w dzisiejszych grach, liczą się poziomy, czapki, karty, dodatkowe bronie.
I premiera optymalnie co roku. Gdyby dać wszystkim równe szanse ( czyt. pełen pakiet
zabawek już od początku ) dla wielu gra straciłaby na atrakcyjności. ''Bo po co" - dla
miodnej, niczym nieograniczonej rozgrywki - nie pustych poziomów, przynajmniej moim zdaniem.
Co kto lubi ;)


Ja nie mówię że nie masz racji chodzi mi o to że gry nastawione na multi powinny mieć większy odstęp między częściami i kolejna powinna się różnić od poprzedniej bo tak to dostajesz dokładnie to samo tylko zaczynasz od nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2014 o 16:47, Fang napisał:

/.../ bo tak to dostajesz dokładnie to samo tylko zaczynasz od nowa.


Gdyby tylko czas produkcji odpowiadał za jakość danego tytułu, byłoby dobrze. Teraz ''klepanie'' tego samego raz do roku czy raz na dwa lata, niczego dobrego nie przynosi.

Dobrze, że w przypadku dwóch najpopularniejszych sieciowych shooterów ludzie przejrzeli na oczy. Dobra przynajmniej cześć z nich. Co oczywiście i tak nie zmieni polityki wydawniczej EA czy Acti ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować