Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls II: znamy wymagania gry, zobacz prolog i nowe screeny

20 postów w tym temacie

> Mam nadzieje, że to grafa z konsol,


^^ Screeny są w FULL HD, więc to z PC.

nie wygląda zachęcająco...


^^ Who cares ? W pierwszej części było jeszcze słabiej (pod względem technologii - bo design to odmienna sprawa), czasem na poziomie PS2 wręcz... a nie szło się od gry oderwać. Mnie to wystarczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Litości:
"Karta graficzna: NVIDIA GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870 "
Ten GeForce do pięt nie dorasta temu radkowi co tam za patałachy pracują by taka brzydota do uruchomienia potrzebowała niby 5870?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby nie wysoki poziom trudności, nikt by w to nie grał

Pieprzysz. Gra ma świetny klimat i design lokacji, a tak wyglądającego rynsztunku i systemu walki to ze świecą szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O grafikę się nie martwię, nawet jeśli na starcie będzie słabo, poczekać tydzień bądź dwa i geniusze moderscy uszykują piękne usprawnienia. Oczywiście ktoś powie, że co to za gra przy której trzeba czekać na moderów aby nacieszyć się grafiką, ale tak naprawdę grafika to tylko dodatek, ta gra wciąga z zupełnie innych powodów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pieprzysz. Gra ma świetny klimat i design lokacji, a tak wyglądającego rynsztunku i systemu
> walki to ze świecą szukać.

Klimat jest świetny, natomiast jeśli chodzi o design to postarali się dopiero w dwójce. Nie wspomnę już o słabym porci (patrz na wymagania). Walka sprowadza się do back stabów i turlania się.

Zmniejsz poziom trudności a gra nie będzie już tak atrakcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2014 o 21:42, zombie44 napisał:

Na torrentach już lata wersja na Xboxa 360 hehe


Na pewno jesteś z siebie dumny, że okradasz deweloperów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Pieprzysz. Gra ma świetny klimat i design lokacji, a tak wyglądającego rynsztunku
> i systemu
> > walki to ze świecą szukać.
>
> Klimat jest świetny, natomiast jeśli chodzi o design to postarali się dopiero w dwójce.
> Nie wspomnę już o słabym porci (patrz na wymagania). Walka sprowadza się do back stabów
> i turlania się.
>
> Zmniejsz poziom trudności a gra nie będzie już tak atrakcyjna

Problem w tym, że gra wcale nie jest trudna, więc o jakim zmniejszaniu poziomu trudności jest mowa? Gra broni się wieloma rzeczami i uczciwy, wobec gracza, poziom trudności to tylko jedna z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mam nadzieje, że to grafa z konsol, nie wygląda zachęcająco...
przecież w tej grze nie chodzi o grafikę !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Na torrentach już lata wersja na Xboxa 360 hehe
>
> Na pewno jesteś z siebie dumny, że okradasz deweloperów.
Nie o to chodzi ja nawet xboxa nie mam, zieje dlatego że niby piractwo na PC takie duże a tu proszę wersja konsolowa prawie tydzień przed premierą do pobrania... haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.03.2014 o 22:43, tytacz napisał:

Problem w tym, że gra wcale nie jest trudna, więc o jakim zmniejszaniu poziomu trudności
jest mowa? Gra broni się wieloma rzeczami i uczciwy, wobec gracza, poziom trudności to
tylko jedna z nich.


Na pewno nie broni się zbudowana fizyka, gdzie każdy kamyczek blokuje postać, czy atak z hala barwy który nie zadaje obrażeń mimo że praktycznie wchodzisz w bossa. Nie zawsze tez sterowanie dziala jak nalezy. Ta gra jest trudna w tym sensie że musisz nauczyć się jej na pamiec metoda prób i błędów (albo internety przeczytac), no i ze są w niej przeciwnicy którzy zabijają cie jednym zwykłym ciosem, i że mapy są tak zaprojektowane aby za rogiem czarny się przepaści i przeciwnicy. Czyli w sumie jest zaprojektowana aby zabijać gracza jak się da, to chyba jest trudna :) Taki Meat Boy tylko bardziej irytujacy. :)

No i multi jest totalnie skopane. To że dobieranie oparte jest na zasadzie SL jest slabe. Domyślam się ze 95% graczy multi nie tyka i gra jak hollow w DS1, teraz nie będę mieli wyboru. Koncept multi fajny ale wykonanie nieprzemyślane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować