Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Można sprzedać 5,4 mln kopii gry bez jakichkolwiek środków na marketing i doświadczenia? Można!

9 postów w tym temacie

The Room znalazłem dawno temu w najbardziej odległych zakątkach Google Play, kiedy niemal nikt o tej grze nic nie wiedział. Pograłem trochę i oczywiście bardzo mi się podobała, aż smutno mi było, że nie ma takiego wzięcia, na jakie zasługuje. Na szczęście krótko później gra wybuchła. Według mnie wciąga tym, że w ciągu pierwszych 30 sekund buduję przed graczem tajemnicę, którą aż chce się (spróbować) rozwiązać. Więcej gier powinno stosować takie patenty.
Także moje najszczersze gratulacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje im i można pozazdrościć JEDNAKŻE nie do końca nie było reklamy ponieważ zasłynęli i boom na tą grę pojawił się podczas Humble Bundle indie game. Sam ją mam z tamtej paczki i właśnie dzięki niej rozeszły się słuchy że taka gra istnieje. Więc co jak co ale zgłosili się do humbla który jak wiadomo ma sporą bazę użytkowników którzy jak dostaną newsletter od razu kupują. Oczywiście dobrze że taka gra wypłynęła ale żeby było jasne, tak sobie nie leżała i nie zaliczyła tylu kopii ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tytuł sugeruje, że sprzedali 5,4 miliona JEDNEJ gry, a w treści są podane dwie.
Dokładnie nieźle dowalił Patryk Purczyński :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Osobiście uważam, że ta nazwa może być trochę niefortunna...
>
> "Anyway, how is your sex life?"
Oh hai, I didn''t know it was you! I cannot tell, it''s confidential. Keep the change!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować