Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

WoW: Warlords of Draenor - Blizzard szykuje zmiany w mechanice leczenia

11 postów w tym temacie

Głównym powodem dla ktorego przestałem grać w wowa to moment w którym w HP zaczły pojawiac sie ''k'' na koncu paska HP. Kiedyś Warrior z 4600 hp walczył z magiem ktory miał 3000 i było super. Przekombinowane jest teraz. Obejrzcie sobie filmik zinwrath the movie to zrozumiecie o co cho ;_;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Głównym powodem dla ktorego przestałem grać w wowa to moment w którym w HP zaczły pojawiac
> sie ''k'' na koncu paska HP. Kiedyś Warrior z 4600 hp walczył z magiem ktory miał 3000
> i było super. Przekombinowane jest teraz. Obejrzcie sobie filmik zinwrath the movie to
> zrozumiecie o co cho ;_;

Dlatego w tym dodatku poprawią skalowanie, cała reszta dodanych rzeczy jest spoko, aczkolwiek nie podoba mi się pomysł z instant boostem 90 lvl (powinno to być odblokowane po osiągnięciu tego lvla przez normalny exping np. 2, lub 3 postaci), a nie każdy nowy ma 90 lvl i nie wiadomo jak umie dobrze grać...
No i co do healowania, sam nie wiem, usuną dwa spelle, inne zmienią nazwą, czyli że co ? Będzie ich o 50% mniej i będziemy leczyć tylko do 3-4 spelli ? To dzięki "za tą przejmującą rolę". Ja tam lubiłem wyliczać podświadomie który mój heal w danym momencie na kogo jest najlepszy (aby nie tracić many i wyleczyć prawie idealnie do 100%)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co za roznica czy postac ma 3k czy 300k skoro razem z HP rosnie zadawany dmg i co za tym idzie przyjmowane obrazenia?

Raczej ciezko by bylo jakos logicznie sprawic aby postac na 90lvlu miala tyle samo hp i robila tyle samo dmgu co postac na 60. Najlepsze itemy z classica mialyby takie same staty co najlepsze z pandarii (bo przeciez jak dadza lepsze staty to juz sie podnisie i dmg i hp) a w takim razie po co by bylo w ogole w to grac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numerki rosną do bzdurnych rozmiarów wykraczających poza intuicyjne pojmowanie i gracz ma już w dupie, czy jego dmg wzrósł z 1 495 384 do 1 545 502 bo w ogóle tego nie jest w stanie odczuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie spoko, w końcu jako healer będę miał utrudnione zadanie (choć coś utrudniają :D).a nie napieprzanie lewy przycisk myszki, prawy przycisk myszki na healbocie oraz odświeżanie HoT''ów (w przypadku dudu). Co raz bardziej mi się podoba ten dodatek ;>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Głównym powodem dla ktorego przestałem grać w wowa to moment w którym w HP zaczły
> pojawiac
> > sie ''k'' na koncu paska HP. Kiedyś Warrior z 4600 hp walczył z magiem ktory miał
> 3000
> > i było super. Przekombinowane jest teraz. Obejrzcie sobie filmik zinwrath the movie
> to
> > zrozumiecie o co cho ;_;
>
> Dlatego w tym dodatku poprawią skalowanie, cała reszta dodanych rzeczy jest spoko, aczkolwiek
> nie podoba mi się pomysł z instant boostem 90 lvl (powinno to być odblokowane po osiągnięciu
> tego lvla przez normalny exping np. 2, lub 3 postaci), a nie każdy nowy ma 90 lvl i nie
> wiadomo jak umie dobrze grać...
> No i co do healowania, sam nie wiem, usuną dwa spelle, inne zmienią nazwą, czyli że co
> ? Będzie ich o 50% mniej i będziemy leczyć tylko do 3-4 spelli ? To dzięki "za tą przejmującą
> rolę". Ja tam lubiłem wyliczać podświadomie który mój heal w danym momencie na kogo jest
> najlepszy (aby nie tracić many i wyleczyć prawie idealnie do 100%)

Nowe postacie będą po zboostowaniu do levelu 90 miały wprowadzenie podobne do questów startowych Death Knighta - pisał juz o tym Blizz na Blizzconie a ludzie nadal mają ostry ból pośladków.

Co do redukcji spelli dla healerów. Wyglądało to tak jak by klasy miały maksymalnie do dyspozycji 4-5 spelli , a wszystkie instant casty będą zastąpione 1,5 sec castem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> nie podoba mi się pomysł z instant boostem 90 lvl (powinno to być odblokowane po osiągnięciu

Tylko ci co kupią pre order będą mogli sobie zrobić od razu 90 lvl po premierze nie będzie takiej opcji. To czy wprowadzą to do sklepiku za dodatkową kasę dla tych co kupią na premierę jest ciągle nie wiadome. Nie zmienia faktu że ci co nie kupią pre ordera dostaną po dupie :P jak skusi ich kupno ze sklepiku 90 bo blizzard na pewno policzy tak z 80-120zł może więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2014 o 16:28, Renchar napisał:

Tylko ci co kupią pre order będą mogli sobie zrobić od razu 90 lvl po premierze nie będzie
takiej opcji.

Błędna informacja. Po prostu ci, którzy kupią pre-order u Blizzarda będą mogli to zrobić wcześniej, ale 1 boost na 90 level będzie dla każdego kto kupi dodatek, niezależnie kiedy. Boost pojawi się w sklepie i będzie kosztować 60 euro.

Zmiany w mechanice leczenia wyglądają na pozytywne. Redukcja instant castów i smart healingu to krok w dobrym kierunku. Teraz leczenie nie powinno się opierać na ciągłym spamie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdaniem Blizzarda, obecny balans sprawia, że gracze czują się znacznie słabsi przy starciach z postaciami, niż przy polowaniu na stworki w rozgrywkach PvE.

To niech zlikwiduja resi dla pve botow, bo teraz kliker ubrany na HC zjada skillowego gracza pvp w 4 sekundy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować