Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Szef Ubisoftu "wymusił" pokaz Watch Dogs na E3 2012

14 postów w tym temacie

Czyli w zasadzie przyznaje, że wygląd gry z 2012 był możliwy technologicznie, ale zderzenie z masówką zwaną konsolami wymusił pogorszenie grafiki? :P
Głupie wypowiedzi marketingowe same są winne sobie, że ludzie słusznie lub nie tak to zinterpretują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"wyznaje na łamach Edge''a Jonathan Morin z Eidos Montreal". No... eee... jakby to powiedzieć... Eidos Montrreal z Watch Dogs nie ma nic wspólnego. Za to Ubisoft Montreal z Watch Dogs ma wiele wspólnego. :)

Eidos Montreal należy nie do Ubisoftu tylko do Square Enix. Do Ubisoftu należy Ubisoft Montreal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yhy czyli tak mogłaby już wyglądać gra kilka miechów temu,ale,że konsole ciągle są upośledzone to dostaniemy produkt okrojony z ficzerów graficznych na miarę wcześniejszych lat.
Jeszcze niech REDzi powiedzą,że obsuwa premiery W3 na kolejny rok (choć w sumie nigdy żadnej konkretnej daty wydania nie podali,a jedynie rok wydania) to efekt kastracji Wieśka bo przygotowywali produkt zbyt epicki na obecną generację konsol i teraz muszą cofnąć W3 w rozwoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem poprzednio i napiszę tutaj jeszcze raz, bo ktoś raczy kasować moje posty mimo iż nie są one obraźliwe...

Szczerze wątpię, by Ubisoft powycinał efekty i opcje graficzne z W_D. Co najwyżej mogliby je zablokować, ale w to też powątpiewam. Dlaczego wszyscy wyciągają od razu wszystkie wnioski z jednego głupiego trailera, w dodatku z konsoli która jest słabsza od mojego 3 letniego już PC? Nie kumam tego. To, że gra na PS4 wygląda jak wygląda nie oznacza jeszcze, że na PC będzie wyglądała tak samo. Wbrew pozorom PS4 wcale nie jest potworem i nie jest to sprzęt, który może generować jakąś hiper ultra grafikę, a to, że takie gry jak np. Shadow Fall wyglądają tam bardzo ładnie jest zasługą wyłącznie pierdyliarda graficznych filtrów na głębię ostrości.

Dla przykładu:
Crysis 2 wygląda niby lepiej od Crysisa 1, a jednak to Crysis 1 zwycięża, ponieważ zamiast tysiąca efektów głębi ostrości i mocnego zblurowania prezentuje prawdziwą potęgę kart graficznych w PC, a jak wgracie trochę modów to nawet dziś gra niszczy graficznie wiele najnowszych produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Yhy czyli tak mogłaby już wyglądać gra kilka miechów temu,ale,że konsole ciągle są upośledzone
> to dostaniemy produkt okrojony z ficzerów graficznych na miarę wcześniejszych lat.
> Jeszcze niech REDzi powiedzą,że obsuwa premiery W3 na kolejny rok (choć w sumie nigdy
> żadnej konkretnej daty wydania nie podali,a jedynie rok wydania) to efekt kastracji Wieśka
> bo przygotowywali produkt zbyt epicki na obecną generację konsol i teraz muszą cofnąć
> W3 w rozwoju.
>

Tyle że Watch Dogs wychodzi też na stare konsole, a Wiesław już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Up
Przeczytaj uważniej.To o czym teraz piszesz odnosi się już do przełożonej premiery. Podaj mi dokładną PIERWSZĄ datę wydania W3...no właśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Crysis 1 (...) prezentuje prawdziwą potęgę kart

Dnia 12.03.2014 o 23:13, LuKi965 napisał:

graficznych w PC


Tak tak, kiedy się pojawił mało która karta z wyższej półki potrafiła go należycie obsłużyć a w tej chwili nawet mój średniacki laptop zjada to razem z butami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia bardziej dlaczego ludzie tak wierzyli, że ta będzie prawdziwym next genem jeśli chodzi o grafikę?? I tutaj trzeba powiedzieć o dwóch rzeczach.

Po pierwsze to jest UBI do cholery.

Nie jest to pierwszy raz gdy obiecują cuda i co nie wszystko a potem mamy istny niesmak. Na pierwszy ogień idzie seria FC od drugiej części. Będę szczery w porównaniu do crysisa 1 oraz paru innych gier wtedy FC 2 aż tak super nie wyglądał jak obiecywali (łącznie z ich efektem ognia). Potem mamy cały cyrk z downgrade grafiki w FC3(choć gra spoko) i to istny shitstorm się zaczął jak pokazywali niby gameplay a w realu zupełnie co innego. Dochodzi jeszcze ANNO 2070 i wychwalanie DX11 którego różnice w grafice względem poprzedniej części nie szło znaleźć(nie biorę pod uwagę art design). No i mamy jeszcze kwestie optymalizacji ich gier no i AC3 najlepszy przykład jak potrafią to spartaczyć.

Druga sprawa argument o starszych konsolach.

Właściwie zaczęto go stosować od czasu pokazania niby wersji na Wii U(w rzeczywistości potem okazało się, że to wczesny build wersji PC), bo już wtedy załamka była gra już o wiele gorzej wyglądała. I później zaczęły się te gadki UBI o tym jak to wersja na Wii U ma wyglądać lepiej od wersji na x360 i PS3 i gorzej od PS4, XBX1 oraz PC. Ciekawiło mnie jak to zrobią biorąc pod uwagę że CPU Wii U to istny żart w porównaniu z konsolami 7 generacji(może GPU jest mocniejsze ale nie na tyle by czynić cuda). Więc prawdopodobnie spędzili spory czas na próbę zrobienia grywalnego wersji i mamy takie jaja. Wielu już wini Wii U za spapranie grafiki tej gry na dzień dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować