Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Titanfall - recenzja

54 postów w tym temacie

Nie zgadzam się z ostatnim minusem... -.-
Kampania multiplayer jest dla urozmaicenia rozgrywki i pozwala odblokować nowe modele tytanów.Na dodatek zapoznaje nas z światem gry i wydarzeniami które miały tam miejsce. SI zapełnia pustkę jako iż jest tylko 12 graczy w jednym machu. Mi z żaden sposób nie przeszkadza w rozgrywce. Ciekawe ile pan recenzent grał w tą grę nim napisał recenzje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też wydawało mi się, że modele sterowane przez SI są zbędne ale po dłuższej rozgrywce uważam, że wzbogacają ją dzięki czemu nie ma się wrażenia, iż jest to tylko walka kilku ludzi a wielka wojna :)) trochę tak jak w battlefieldzie tyle że na mniejszych mapach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do SI to opinie są różne, jak dla mnie świetne wyjście bo jest mało miejsc i dodatkowo gracz czuje się ważniejszy patrząc jak padają pionki piechoty.
Jeśli chodzi o zróżnicowania map to zapewne będzie ono w DLC bo w końcu EA nie próżnuje w tej kwestii ale dla tej gry chyba dokupię Season Packa.
Na, a wspominając o trybach rozgrywki i kampanii Single Player to nie rozumiem pretensji, im więcej kontentu bez DLC tym lepiej.
Oczywiście nie ma obiektywnych recenzji więc nie będę tutaj jakoś wykazywał pretensji do autora, co więcej, jak na FPS''a to zgarnął dobrą ocenę i to nie tylko na gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście myślę, że AI, w angielskiej wersji zwane jako Grunty są bardzo dobre. W dodatku, tytan, który sam zabija przeciwników i do tego ja dostaję za jego zabicia punkty to genialna sprawa. Bez Gruntów gra byłaby, przynajmniej według mnie, o wiele mniej dynamiczna; genialnie jest to uczucie, kiedy wpada się w skład przeciwników, przytrzymuje się przycisk myszy i zabija wszystkich.
Jeśli chodzi o mapy - zgadzam się. Plusem map jest to, że z tego co zauważyłem, można wejść do KAŻDEGO budynku, i w każdym budynku zawsze można znaleźć jakąś ilość Gruntów do zabicia dla punktów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kapitalny tytuł, przypomniał mi cudowne lata w zeszłym dziesięcioleciu przy UT. Parkour i to co można robić w tej grze to esencja dobrego skilla.

Mógłbym napisać wiele o tej grze, o drobnostkach które sprawiają iż ta gra długo zapadnie w pamięci graczy uwielbiających granie po sieci.

Mój osobisty kandydat do gry roku (również przez fakt iż ten rok zapowiada się bardzo słabo jeśli chodzi o gry, szczególnie w porównaniu z 2013) i murowany kandydat do najlepszej gry sieciowej 2014 roku.

Licze na dobrą sprzedaż i kontynuację (na PS4 także).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez botów mapy były by puste i gra straciła by urok, dodatkowo boty służą bardziej przyspieszeniu spawnu tytanów i odblokowania corów. Odnośnie kampanii to muszę powiedzieć, że dobrze zrobili wrzucając ją jako mecze MP z tłem fabularnym. Nie dość że uczy to grać, to dodatkowo pozwala zorientować jakie cele mają obie frakcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie zgadzam się z ostatnim minusem... -.-
> Kampania multiplayer jest dla urozmaicenia rozgrywki i pozwala odblokować nowe modele
> tytanów.Na dodatek zapoznaje nas z światem gry i wydarzeniami które miały tam miejsce.
> SI zapełnia pustkę jako iż jest tylko 12 graczy w jednym machu. Mi z żaden sposób nie
> przeszkadza w rozgrywce. Ciekawe ile pan recenzent grał w tą grę nim napisał recenzje.

panu z ea juz dziekujemy, gra na max 12 osób w 2014 roku jest kpiną samą w sobie, w dodatku spyware aka origin, 3/4 wielkości gry to nieskompresowane audio, call of duty z mechami, arcy krok na przód jeśli chodzi o fpsy. nie polecam nikomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2014 o 20:04, Teruaki napisał:

panu z ea juz dziekujemy, gra na max 12 osób w 2014 roku jest kpiną samą w sobie, w dodatku
spyware aka origin, 3/4 wielkości gry to nieskompresowane audio, call of duty z mechami,
arcy krok na przód jeśli chodzi o fpsy. nie polecam nikomu

Bo, jak dobrze wiemy, jeżeli ktoś ma inną opinię niż ja, to jest przekupiony albo idiota. I, jak równie dobrze wiemy, najlepszą opinię o grze wyrabia się BEZ grania w grę.

Inni powinni się od ciebie uczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z dwoma minusami. Owszem może i kampania jest niepotrzebna ale SI jest na prawdę potrzebne. Bez nich mapa byłaby taka łysa i ogólnie chociaż są mięsem armatnim to urozmaicają rozgrywkę. Tak samo z mapami. Są IMO bardzo fajne i różnorodne. Co do trybów się zgodzę ale w sumie nie wiem co mogliby nowego stworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do kampanii się nie zgodzę, nie wiem co to za minus jak COŚ jest w grze dodane głupota.

Boty są istotne dla rozgrywki, dlatego że to nie są PILOCI, my jako gracze jesteśmy PILOTAMI szkoleni do obsługi tytanów, a te boty to jak w MOBIe mięsko armatnie. Fajnie zresztą jak czasami nie rozróżniamy na pierwszy rzut oka gracz w tłumie botów :)

Jedyne co mogę zarzucić na razie grze to to.. że jest jakaś uboga. Kilka broni, po 3 dodatki do każdej broni (lub 6 bo są dwa sloty) w dobie CoD i BF''a to jest BARDZO mało.

Teruaki a Ty się idź chyba leczyć, spyware? sorki nie jestem fanem origina ale na steam też mówisz spyware albo na programy ubisoftu? Dorośnij. Rozumiem że masz zajawkę na spiski i inne takie ale bez przesady. Takie myślenie to już jest choroba i jednak polecam specjalistę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2014 o 20:04, Teruaki napisał:

panu z ea juz dziekujemy, gra na max 12 osób w 2014 roku jest kpiną samą w sobie

Jak powszechnie wiadomo, gra, która ma mało graczy w multi jest słaba. Najlepszą grą multiplayer jest ta, która ma dziesiątki graczy na mapach.

W takim razie dlaczego MAG był średniakiem? W końcu tam było 256 graczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.03.2014 o 19:26, veimiK napisał:

Bez Gruntów gra byłaby, przynajmniej według mnie, o wiele mniej dynamiczna; genialnie
jest to uczucie, kiedy wpada się w skład przeciwników, przytrzymuje się przycisk myszy
i zabija wszystkich.


Właśnie tego chciałbym uniknąć, walenia na pałę do bezmyślnych botów. Z każdą recenzją utwierdzam się w przekonaniu, że ta gra nie jest dla mnie. Zdecydowanie więcej frajdy i satysfakcji mam z jednego wymierzonego strzału w RO2 niż z zabicia pod rząd 10 noobów w CoD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.03.2014 o 20:12, Kafar napisał:

Boty są istotne dla rozgrywki, dlatego że to nie są PILOCI, my jako gracze jesteśmy PILOTAMI
szkoleni do obsługi tytanów, a te boty to jak w MOBIe mięsko armatnie.


No nie do końca. W DOTA2 creepy stanowią bardzo istotny element gry, dający dużo do złożoności rozgrywki, który można i należy wykorzystywać na różne sposoby. Z tego co wynika z różnych donirsień, boty w Titanfall to zwyczajnie wypełniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wątpie.. skoro nie raz przejmując z botami punkt udaje mi się przeciwnika zabić :) więc nie wypełniacze a co najwyżej rozpraszacze. I o to własnie chodzi. Sens tych botów jak ktoś pogra jest ważny. Oczywiście na pewno sprawiaja że walka też jest dynamiczna albo że nawet jak ktoś grać nie potrafi ubić to bedzie happy że KOGOŚ zabił, ale ja boty czesto wykorzystuje na swoją korzyść ;)

BOTY może są głupie itp. ale w większej liczbie mogą zadać obrażenia szczególnie Widma a i tytana potrafią uszkodzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> panu z ea juz dziekujemy, gra na max 12 osób w 2014 roku jest kpiną samą w sobie, w dodatku
> spyware aka origin, 3/4 wielkości gry to nieskompresowane audio, call of duty z mechami,
> arcy krok na przód jeśli chodzi o fpsy. nie polecam nikomu

Powodzenia. Pomyśl, co by było, jakby na 1 normalnej mapce (czyli takiej nie modyfikowanej z gry), byłoby 24 osoby, każda z 1 mechem. Każdy może wyjść z mecha, czyli wychodzi na to że jeśli w Titanfall''u, było by możliwość 24 osobowych serwów, to była by możliwość, że w jednej walce, uczestniczyło by 48 graczy ( liczę to jako 1 pilot, z mechem AI ). Teraz jest idealnie, ponieważ max. jest 24 graczy ( 1 pilot i 1 mech).
Ps. Jestem chory i trochę zakręcony ostatnio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować