Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Chcesz ukończyć Watch Dogs w stu proc.? Rezerwuj 100 godzin!

47 postów w tym temacie

Czyli co, trzeba będzie znaleźć 10 tysięcy skrzynek i zhakować 20 tysięcy kamer/komputerów czy innych pierdół? Dziękuję za takie wydłużające grę "atrakcje"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czyli co, trzeba będzie znaleźć 10 tysięcy skrzynek i zhakować 20 tysięcy kamer/komputerów
> czy innych pierdół? Dziękuję za takie wydłużające grę "atrakcje"
A już miałem na myśli powiedzieć to co ty wyprzedziłeś mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czyli co, trzeba będzie znaleźć 10 tysięcy skrzynek i zhakować 20 tysięcy kamer/komputerów
> czy innych pierdół? Dziękuję za takie wydłużające grę "atrakcje" \

Dokładnie. Mnie także wyprzedziłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 15:42, kresekcmf napisał:

Czyli co, trzeba będzie znaleźć 10 tysięcy skrzynek i zhakować 20 tysięcy kamer/komputerów
czy innych pierdół? Dziękuję za takie wydłużające grę "atrakcje"


No, jak już z 4 osoby tak myślą (w momencie gdy to piszę - wliczając siebie) - to znaczy, że możemy się tego spodziewać. Ja w Skyrimie miałem z 80h, ale to była czysta eksploracja i zabawa. Znając gry od Ubisoftu to będzie trzeba zrobić jakieś upierdliwe, nic nie wnoszące czynności, które pewnie wcale nie będą "fun"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nawet 6 ;). No wybaczcie, ale Assassin''s Creed właśnie tak wygląda. Może kogoś rajcuje kupowanie nowych budynków i obrazów, albo wykonywanie durnych, nic nie znaczących, monotonnych, krótkich wyzwań. Ale to nie tylko AC. Wiele gier ze swobodną eksploracją ma ten problem i zawsze jest podobne wychwalanie długości rozgrywki przez twórców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A nawet 6 ;). No wybaczcie, ale Assassin''s Creed właśnie tak wygląda. Może kogoś rajcuje
> kupowanie nowych budynków i obrazów, albo wykonywanie durnych, nic nie znaczących, monotonnych,
> krótkich wyzwań. Ale to nie tylko AC. Wiele gier ze swobodną eksploracją ma ten problem
> i zawsze jest podobne wychwalanie długości rozgrywki przez twórców.
>

Masz rację, ale taki Batman potrafil ze znajdziek zrobic to coś czego inne sandboxy nie maja, a Riddlera az chcialo sie maksować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A nawet 6 ;). No wybaczcie, ale Assassin''s Creed właśnie tak wygląda. Może kogoś rajcuje
> kupowanie nowych budynków i obrazów, albo wykonywanie durnych, nic nie znaczących, monotonnych,
> krótkich wyzwań. Ale to nie tylko AC. Wiele gier ze swobodną eksploracją ma ten problem
> i zawsze jest podobne wychwalanie długości rozgrywki przez twórców.
>

Masz rację, ale taki Batman potrafil ze znajdziek zrobic to coś czego inne sandboxy nie maja, a Riddlera az chcialo sie maksować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A nawet 6 ;). No wybaczcie, ale Assassin''s Creed właśnie tak wygląda. Może kogoś rajcuje
> kupowanie nowych budynków i obrazów, albo wykonywanie durnych, nic nie znaczących, monotonnych,
> krótkich wyzwań. Ale to nie tylko AC. Wiele gier ze swobodną eksploracją ma ten problem
> i zawsze jest podobne wychwalanie długości rozgrywki przez twórców.
>

Masz rację, jednak taki Batman potrafił zachecic do maksowania. Ja jestem zwolennikiem teorii minimalizmu. Także w grach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli chodzi o jakieś znajdźki, to w ACIV ukończenie gry w 100% zajmowało ok 50 godzin, a tu ma być rzekomo 2 razy tyle - mam nadzieję, że kampania też będzie dłuższa, nie wspominając nawet o zadaniach pobocznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 17:35, ajax34 napisał:

Masz rację, ale taki Batman potrafil ze znajdziek zrobic to coś czego inne sandboxy nie
maja, a Riddlera az chcialo sie maksować.


Owszem, zagadki Riddlera (nie wszystkie) to miły trening dla umysłu. Da się jednak to zrobić inaczej, ale też bardzo dobrze - tu odnoszę się choćby do grobowców Asasynów z ACII albo Rzymskich katakumb z Brotherhooda.
Koszmarem jest odnalezienie wszystkich skrzyń ukrytych na wyspach z ACIV - wkurzające schodzenie ze statku - przykład jak się nie powinno tego robić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Owszem, zagadki Riddlera (nie wszystkie) to miły trening dla umysłu. Da się jednak to
> zrobić inaczej, ale też bardzo dobrze - tu odnoszę się choćby do grobowców Asasynów z
> ACII albo Rzymskich katakumb z Brotherhooda.
> Koszmarem jest odnalezienie wszystkich skrzyń ukrytych na wyspach z ACIV - wkurzające
> schodzenie ze statku - przykład jak się nie powinno tego robić :)

Popieram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy się tak zmieniło na gorsze? :D W ostatnim czasie wypuścili znakomite Black Flag, genialnego Far Cry 3, do tego jeszcze naprawdę dobre Raymany i trzymającego poziom Splinter Cella Blacklist :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz ukończyć grę w 100 proc.? Kup dlc, bo i takowe będzie. W dodatku kolekcjonerka ma zawierać bonusy ułatwiające grę, np. szybsze hakowanie (nawet w single player musi być pay to win...).

Na marginesie, bohater tej gry jest tak nijaki/prosty z wyglądu, że pewnie w cosplayu będzie takim kolejnym Stalkerem czy Ghostem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 18:12, Arcling napisał:

Na marginesie, bohater tej gry jest tak nijaki/prosty z wyglądu, że pewnie w cosplayu
będzie takim kolejnym Stalkerem czy Ghostem...

Ale taki płaszczyk to kupa forsy. To będą (a właściwie są) już całkiem dobrzy cosplejerzy, których stać. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 17:49, IC81 napisał:

jakoś nie wierze w sukces tej gry. Ubisoft się za bardzo zmieniło in minus by się łudzić.

Niby w jaki sposób ? Ostatnio akurat wypuszczają same dobre gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować