Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Titanfall nie powstawał z myślą o Xboksie One

8 postów w tym temacie

Tak, więc odnosząc się do tematu newsa stwierdzenie "Jestem pewien, że wersja na Xboksa One przyczyniła się do ulepszenia wersji na PC, ponieważ warto było włożyć więcej wysiłku, by wykorzystać DirectX 11 czy systemy 64-bitowe. Myślę, że w przyszłości będzie podobnie. "
Upewnia mnie tylko w przekonaniu jak to wersje konsolowe oddziałują bardzo często w sposób negatywny na gry w wersji dla PC. Bo przecież chyba nikt nie zaprzeczy, że to co pokazane jest w Titanfall to żaden majstersztyk, a jedynie średniak jeśli chodzi o grafikę. Druga część zdania natomiast jest chyba usilną próbą obrony, dla czego nie można było osiągać lepszej grafiki sugerując ułomność i niedomagania współczesnych CPU, co jest moim zdaniem totalną bzdurą, prostym kontrargumentem może być to, że w takim BF-ie 4 gdzie mówi się o tym jak bardzo procesoro-żerną jest ta gra zużycie procesora w cale nie jest na 100% ( w przypadku mojego i7) myślę, że przy nieco słabszych konfiguracjach sprzętowych też nie jest tak krytycznie z tym CPU i czy naprawdę dopiero DX 11 i rozwój konsol pozwala na uzyskiwanie takich wyników graficznych... A co do prac Nad większymi rozdzielczościami, to oczywiście godne pochwały, życie zweryfikuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, z takiego węgla jak Source i tak sporo wyciągnęli. Grafika tyłka nie urywa, ale jest zjadliwa i co najważniejsze nie przeszkadza.
A co do tego, co jest w newsie o tej niby zalecie DirectX 11 - hmm, akurat on to zbyt wielu zalet nie ma w kwestii optymalizacji i jest wręcz tragiczny pod względem narzuty na CPU. Dlatego też MS za chwilę ma pokazać tego DirectX 12 z odwołaniami niskopoziomowymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 100% zgadzam się z faktem, iż grafika w nie gryzie, mało tego nie przeszkadza, a i wręcz nie rozprasza, często dobrze jest zrobić coś zbalansowanego. Przede wszystkim z tego co odczułem na becie dość dobrze zoptymalizowanego ponieważ nie uświadczyłem spadków Fps-ów większych niż 5 klatek w dół czyli 55 do 60 bo przynajmniej tam blokowało licznik na 50 fps-ach. Co do Dx-ów również zgadzam się co do opinii o Dx11 i jego braku jakichś większych zalet a i przewadze wad. Nie mniej jednak, wypowiedz twórców oceniam na delikatnie mówiąc wybujałą i mijającą się z prawdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no, wypowiedź jest bez sensu właśnie przez tą gadaninę o DX11. Bo to jest tak - w kontekście DX11 to każdy procesor jest za słaby, nawet Twój i7. Gdyby to była taka optymalizacja jak w niektórych grach na OGL to miałbyś na Windows coś podobnego:
http://youtu.be/2pdEftFFG_I
Więc to, że proce są za słabe to fakt, z tym, że tylko jeśli bierzesz pod uwagę DirectX. W każdym innym przypadku nie są. Więc tym bardziej nie rozumiem stwierdzenia tego gościa, że DirectX 11 coś im tam dał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm co do procesorów, nie będę się spierał, nie posiadam takiej wiedzy ani dowodów na 100% poparcie moich przemyśleń, przestudiuje parę lektur porobię kilka testów ( oczywiście takich które mogę zrobić nie profesjonalnie), ale dzięki za sprostowanie mnie, co do filmiku to muszę przyznać imponująca różnica klatek na korzyść linuxa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie mnie bawi to podkreślanie titanfall = xbox one. Taki wielki exclusive! Jak pewnie połowa gier xboxa. Przykre tylko, że gracze to łyknęli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować