Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dlaczego grafika w Dark Souls II nie wygląda tak, jak na materiałach promocyjnych?

76 postów w tym temacie

Ciekawi mnie właśnie aspekt zamkniętych pokazów. Ostatnio, to samo, było w przypadku W_D. Gdy Hed z TVGry opowiadał o grze w jednym z materiałów powiedział coś co mnie łyknęło, czyli to, że ON AKURAT NIE PATRZY NA GRAFIKĘ. Coś mi się wydaje, że zamknięte pokazy = umowa/embargo/wręcz zakaz mówienia o aspektach słabych/słabszych niż były one pokazywane wcześniej. To samo widzimy tutaj chodź nie dziwi mnie fakt, że na konsolach DS2 nie wygląda jak na materiałach promocyjnych. Po prostu te "maszyny" by nie wyrobiły, PC może dostanie taką wersje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przyczyną pogorszenia jakości były możliwości techniczne konsol, nie ma żadnego powodu, by na PC grafika była gorsza niż ta, którą widzieliśmy na screenach i filmikach.

Ha ha! Dobre!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest równie ważna jak cały gamplay. Jeżeli nowe gry są nie wiele lepsze pod względem graficznym od starszych gier to po co oni tworzyli te nowe konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 23:15, DeMichel napisał:

Ciekawi mnie właśnie aspekt zamkniętych pokazów. Ostatnio, to samo, było w przypadku
W_D. Gdy Hed z TVGry opowiadał o grze w jednym z materiałów powiedział coś co mnie łyknęło,
czyli to, że ON AKURAT NIE PATRZY NA GRAFIKĘ. Coś mi się wydaje, że zamknięte pokazy
= umowa/embargo/wręcz zakaz mówienia o aspektach słabych/słabszych niż były one pokazywane wcześniej.

Bez przesady z tymi teoriami spiskowymi, takich numerów spodziewaj się dopiero w tekstach zakończonych
"Artykuł jest wspólną akcją promocyjną firm X i Y." ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Nie ma nic bardziej złego niż okłamywanie klienta.

Dziwi mnie fakt że jakoś UBISOFT każdą ale to KAŻDĄ grę screeny lub dema upiększa wręcz uważam że to nie upiekszanie ale pokazywanie często zupełnie innej jakości niż jest. I jakoś tak szumu przez to nie ma ;/ a czesto jak szum jest to albo o jakąś gierke mniejszego kalibru jeżeli chodzi o ksozty produkcji lub nawet czesto indie się to zarzuca i jest szum.

A o Ubi mało kto mówi poza kilkoma zagranicznymi pismami. To w takim razie co pismaki boją się Ubi czy jak. Oczywiście jest dużo innych firm ale to mnie raczej wkurza. ze te firmy co najbardziej fałszują wyglad gry jakoś dziwnie są pomijane np. na gram czy też kilku innych serwisach.

Nikt dużej paniki np. o Far Cry 3 nie siał a powinien. (nie uważam że to zła gra ale pokazać z E3 a wersja finalna to technicznie dwie rózne gry wręcz jeżeli chodzi o grafikę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co dokładnie Ci chodzi, ale przed premierą ACIV Ubisoft wręcz zalewał sieć kolejnymi filmikami pokazującymi gameplay i gra wyglądala tam mniej więcej tak jak u mnie na komputerze (może troszkę lepiej, bo mój sprzęt nie wyrabiał na maksymalnych ustawieniach graficznych) :) Słabo już pamiętam zapowiedzi Far Cry 3, ale u mnie gra wygląda ślicznie.
A o Watch Dogs wypowiem się po premierze, kiedy gra do mnie trafi (a właściwie sam kod Uplay, bo gra już zamówiona :D ).
Rozumiem, że trailery i screeny przedpremierowe są zawsze trochę "podkręcane", to oczywiste (BicMac też nie wygląda w reklamach tak jak w naszych rękach), ważne jednak, żeby producent nie przesadzał. A w przypadku Dark Souls 2 różnice wydają się przesadzone, choć oczywiście trzeba jeszcze poczekać na wersję pecetową, która może wyglądać lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawi mnie właśnie aspekt zamkniętych pokazów. Ostatnio, to samo, było w przypadku
> W_D. Gdy Hed z TVGry opowiadał o grze w jednym z materiałów powiedział coś co mnie łyknęło,
> czyli to, że ON AKURAT NIE PATRZY NA GRAFIKĘ. Coś mi się wydaje, że zamknięte pokazy
> = umowa/embargo/wręcz zakaz mówienia o aspektach słabych/słabszych niż były one pokazywane

Brawo. Właśnie odkryłeś prawdę o tym całym tzw. "growym dziennikarstwie", a mianowicie, że to jedna wielka komedia:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawi mnie właśnie aspekt zamkniętych pokazów. Ostatnio, to samo, było w przypadku
> W_D. Gdy Hed z TVGry opowiadał o grze w jednym z materiałów powiedział coś co mnie łyknęło,
> czyli to, że ON AKURAT NIE PATRZY NA GRAFIKĘ. Coś mi się wydaje, że zamknięte pokazy
> = umowa/embargo/wręcz zakaz mówienia o aspektach słabych/słabszych niż były one pokazywane
> wcześniej. To samo widzimy tutaj chodź nie dziwi mnie fakt, że na konsolach DS2 nie wygląda
> jak na materiałach promocyjnych. Po prostu te "maszyny" by nie wyrobiły, PC może dostanie
> taką wersje.

I to jest ciekawe, ze dziennikarz nie patrzy na grafike.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio to żadna nowość. Trzeba to jakoś przeboleć, ale nabijać w butelkę też się nie dać. W tym przypadku przynajmniej sama gra się broni. Gorzej kiedy tytuł okazuje się krapem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A German Spy (jeden z ludzi ktorzy pracowali nad oficjalnym poradnikiem) mial dostep do wielu buildow developerskich gry i jak to okreslil gra faktycznie wygladala duzo lepiej ale byly momenty gdzie liczylo sie "sekundy na klatke" a nie "klatki na sekunde". From Soft zapytany o to co zamierzaja z tym zrobic odpowiedzial ze na premiere gra bedzie chodzila w 30 fps. No i chodzi, ale efekt widac golym okiem. Stad tez przypuszczenia ze gra na PC moze faktycznie wygladac tak jak na trailerach, bo na konsolach tez tak wygladala swego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu, to będzie teraz nowa religia na growych portalach -_- Gdzieście byli przez ostatnie 30 lat gamingu?? Rozbieżności między materiałami promocyjnymi (nazwijmy tak ogólnikowo wszelkie ścierwo prasowe, pokazowe etc.) "zdarzają się" niemal od samego początku istnienia tej branży i tam gdzie jest to z grubsza do przyjęcia nie powinno nikogo po takim czasie szokować. Nie to żebym twierdził, że tak jest fair, ale jeszcze trochę a każda kolejna gra będzie naznaczona spiskowym piętnem jeśli jakiś graficzny zwyrodnialec dopatrzy się kilku różnic między promo-klipami a premierowym trailerem. I naprawdę nie byłoby w tym nic osobliwego, gdyby nie świadomość zmasowanej, przeterminowanej, wszech-portalowej głupawki śledczej.

To już wolę wywody w kwestii czy gra jest wystarczająco szeroka (Order:1886), dostatecznie brunatna (FEAR3), za mało do przodu (Killzone:SS) czy za mało do tyłu (Thief)- przynajmniej nie odnosze wówczas wrażenia, że odkryliśmy drugiego snajpera Keneddy''ego;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2014 o 09:01, kodi24 napisał:

Ja pierdziu, to będzie teraz nowa religia na growych portalach -_- Gdzieście byli przez
ostatnie 30 lat gamingu?? Rozbieżności między materiałami promocyjnymi (nazwijmy tak
ogólnikowo wszelkie ścierwo prasowe, pokazowe etc.) "zdarzają się" niemal od samego początku
istnienia tej branży i tam gdzie jest to z grubsza do przyjęcia nie powinno nikogo po
takim czasie szokować.

Czyli co, skoro dymali nas przez 30 lat, to już teraz mamy się cały czas dawać dymać bez słowa krytyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2014 o 09:22, Dared00 napisał:

Czyli co, skoro dymali nas przez 30 lat, to już teraz mamy się cały czas dawać dymać
bez słowa krytyki?


Skoro dawaliście się bezkarnie i bezrefleksyjnie dymać przez 30 lat to nie udawajcie teraz, że aż tak Wam to przeszkadza;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze i wszędzie gdzie jestem z tematem związanym z tą grą, piszę:
Jeden z wielu klonów Die By The Sword czyli pol. Umierając(ginąc) od miecza.
Przedtem był Rune a teraz jest to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2014 o 09:27, kodi24 napisał:

Skoro dawaliście się bezkarnie i bezrefleksyjnie dymać przez 30 lat to nie udawajcie
teraz, że aż tak Wam to przeszkadza;

Tiaaa. Wszyscy równo od 30 lat dajemy się dymać. Pozdrawiam, Dared00 (22 l.). Może po prostu rynek dojrzał i weszli na niego ludzie, którzy potrafią krzyknąć "bullshit"? Gdyby cały gatunek miał taki tok myślenia jak ty, to dalej siedzielibyśmy w jaskiniach, bo "jakoś przez 3 generacje nie narzekaliście, to nie udawajcie teraz, że nagle szałasu i wioski potrzebujecie".

Poza tym... "dawaliście się dymać"? Czyli co, ty nie dawałeś? Od 30 lat uparcie i dzielnie walczyłeś z kłamstwami devów? Łał, napisz do prezydenta, może ci walnie pomnik pod Belwederem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne, będziemy siedzieć cicho, żeby growe devki się nie obraziły.

To, że gracze w końcu reagują to jest bardzo dobra rzecz.

A twoje odpowiedzi tutaj brzydko pachną szeryfowaniem i chęcią bycia prawdą absolutną.

Analogicznie, przez całe twoje życie urząd skarbowy lub pochodne okradało cię z pieniędzy, a gdy ostatnio zacząłeś zwracać na to uwagę, urząd skarbowy cię wyśmiał, że tworzysz nową religię i krucjatę.

Wyprzedzając odpowiedź "to nie to samo", oto odpowiedź urzędu skarbowego:

Skoro dawałeś się bezkarnie i bezrefleksyjnie dymać przez całe życie, to nie udawaj teraz, że aż tak tobie to przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie ze jest powod aby grafika na pc wygladala gorzej niz na konsolach albo tak samo "DOBRZE" a to dlatego ze przeciez piece sa opoznione technologicznie 100 lat za murzynami to oczywiste ze grafa na pc musi byc slaba bo jaby nie byla gorsza niz na konsolach to jak mieliby dalej twierdzic ze konsole sa next genami skoro komp sprzed 3 lat je jedzie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować