Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Dark Souls II wyjaśniają, dlaczego oprawa graficzna gry jest gorsza niż oczekiwano

17 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Dark Souls II na wideo i screenach dostępnych przed premierą prezentowało się lepiej niż w finalnej wersji, która trafiła do sklepów. From Software tłumaczy to koniecznością „rozsądnego zarządzania dostępnymi zasobami”.

Przeczytaj cały tekst "Twórcy Dark Souls II wyjaśniają, dlaczego oprawa graficzna gry jest gorsza niż oczekiwano" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra Rambo też zapowiadała się ciekawie, a wyszła totalna porażka. Skoro twórcy celowali w jakość jak na zwiastunach, to tak powinna wyglądać finalna wersja. Jest to wprowadzanie w błąd. Jakoś nie widziałem zwiastuna "końcowej wersji"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- Przed twórcami zawsze stoją wyzwania - stworzenie produkcji oferującej możliwie najlepsze wrażenia, a jednocześnie zapewnienie, że jakość oprawy graficznej oraz balans i dynamika rozgrywki będą stałe w całej grze.

^^ Tłumaczenie na polski: "framerate ponad wszystko" ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stworzyli nowy engine, nastawiony przyszłościowo ( konsole nowej generacji ), to nic dziwnego, że im zasobów zabrakło. Można tutaj przywołać The Last Us, da się? Pewnie, że tak. Tylko po co mydlić oczy, wciskając kit? ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Downgrade na konsolach dla średnio myślącego i obeznanego ze sprzętem człowieka jest ZROZUMIAŁY. Nas interesuje dlaczego reklamowano produkt jako o wiele ładniejszy niż jest w rzeczywistości i czy taka sama "jakość" dosięgnie wersji PC''towej - na to powinni odpowiedzieć panowie z From. No ale najpierw musi się dobrze sprzedać wersja konsolowa zanim cokolwiek więcej powiedzą o wersji PC, tak samo obsuwa wersji "ładniejszej" na pewno jest podyktowana potrzebą wcześniejszego nabicia sprzedaży na konsolach. Jestem pewny na 100% że wersja komputerowa jest już dawno gotowa, tylko czeka na swoja kolej.

P.S. Pani Małgorzato, dla Pani nagroda publiczności, bo w polskich serwisach growych jeszcze nie widziałem żeby ktoś się za ten temat zabrał. Po głośnej aferze z Aliens: Colonial Marines, temat ważny dla graczy i drażliwy dla producentów gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wypowiedź z gatunku: powiedzieć tak żeby nic nie powiedzieć.
Co ty piszesz przecież powiedział że musieli obciąć to i tamto żeby te stare tostery uciągnęły to w 20-40 fps-ach! Swoją drogą szkoda że nie powiedział nic o grafice na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Choć grafika w Dark Soulsach to całkowicie drugorzędna sprawa, to jednak gdy zobaczyłem porównanie w poprzednim newsie to nie sądziłem, że sytuacja wygląda aż tak potężnie. Niektóre lokacje są wręcz kompletnie różne od tych na zwiastunach. Rozumiem ten zabieg na starych konsolach, ale liczę, że wersja PC i next genowe będą już takie jak na zwiastunach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest uważana za w miarę dobrą, więc dużego szału nie będzie. Wiele osób po prostu przymknie na to oko, a wydawca rączki zaciera z radości, bo zrobił w bambuko tyle ludu, i nawet bez czkawki się mu obeszło. Widać w branży panują podwójne standardy ;).

Nie chodzi o to, że grafika jest "słaba", tylko właśnie o to, że różnica jest tak kolosalna. O problemie "zarządzania zasobami" na pewno wiedzieli od dawna, a mimo to jechali na fali hype''u budowanego obrazkami z zupełnie innej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Gra jest uważana za w miarę dobrą, więc dużego szału nie będzie. Wiele osób po prostu
> przymknie na to oko, a wydawca rączki zaciera z radości, bo zrobił w bambuko tyle ludu,
> i nawet bez czkawki się mu obeszło. Widać w branży panują podwójne standardy ;).
>
> Nie chodzi o to, że grafika jest "słaba", tylko właśnie o to, że różnica jest tak kolosalna.
> O problemie "zarządzania zasobami" na pewno wiedzieli od dawna, a mimo to jechali na
> fali hype''u budowanego obrazkami z zupełnie innej wersji.

Podpisuję się pod tym bez dwóch zdań. Powinien się tym zając jakiś urząd ds. konsumentów i nałożyć taką karę, że im w pięty pójdzie. Inaczej zawsze będziemy traktowani jak banda dzieciaków, którą można zlewać. Ta branża jest chora i nie wiem czemu jest traktowana pobłażliwie przez graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem i Powiem . Dlatego ze gre robili z zalozenia dla konsoli. Dlatego , zeby im sie za bardzo konsole nie pociły to okroili grafike , a gameplaye były z PC :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo się mylę albo to jest oszukiwanie klienta/fałszywa niezgodna z prawdziwym produktem reklama. Dziwi mnie to że tak mało osób się tym przejeło. Gdy Aliens Colonial Marienes był inny niż przedstawiały go zwiastuny wszyscy orzekli na ten temat swoją negatywną opinię, a teraz nici. DS2 to dobra gra, z tym jak najbardziej się zgodzę ale ignorowanie faktu że From Software pokazało w zwiastunach inny produkt niż ten finalny jest chyba trochę nie w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/
Zgadzam się z tobą, ale w przypadku Aliena gra która była pokazywana a finalna wersja różniła się wręcz gigantyczną różnicą, natomiast DS2 owszem jest różnica ale już nie tak wielka. Oczywiście każdy odbiera to inaczej ale dla mnie w przypadku DS2 "oszukali troszkę mniej " :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pal licho grafike ale skoro jej nie poprawili to chociaz mogli popracowac nad innymi rzeczami ktore irytowaly w pierwszej czesci i tak samo irytuja w drugiej.
- Przeklikiwanie ciagle tych samych kwestii wypowiadanych przez NPC ktorych uzywamy kilkaset razy podczas rozgrywki jest zenujace, szczegolnie ta ktora rozwija nasze umiejetnosci, co klikniecie to 4 linijki tekstu trzeba przewijac.
- Masakrycznie dlugie loadingi, a gdy gra rzekomo sie zaladuje nadal nie sa dograne pewne elementy (ekwipunek, uslugi npc), trzeba czekac.
- Jak dla mnie nadal irytujacy targeting, magiem to niedlugo bedzie trzeba podejsc pod sam nos przeciwnika zeby moc go zaznaczyc.
Skoro jednak okroili grafike na korzysc dzialania gry to oprocz tych 30 fps nie wiele zrobili.

Ogolnie giera wymiata jesli chodzi o calosc, gra sie swietnie, swiat jest ogromny, wciaga i uzaleznia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też byłbym z siebie dumny, jakbym potrafił mimo jawnego oszustwa wcisnąć to graczom i by mi za to dziękowali:) A ja ponownie się pytam... czy panowie "dziennikarze" nie zauważyli na pokazach dla prasy, że grafika nie wygląda na taką jak na trailerach. No chyba, że zakazali o tym wspominać lub i samych "dziennikarzy" oszukano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować