Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Nie będzie u nas zmyślonych czołgów i samolotów" - mówi twórca War Thunder

14 postów w tym temacie

Wasze newsy są aktualizowane?!. Chyba rzadko, więc napisze assassin''s creed 5 będzie w czasach rewolucji francuskiej.Asasyn nazywa się Arno. Będą dwie wersje unity na ps4 i xbone, oraz comet na starsze konsole. Oczywiście to nazwy robocze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyrwę sobie cytat z kontekstu:
"autorzy War Thunder takich bzdur do gry nigdy nie dodadzą, bo wiarygodność historyczna jest dla nich bardzo ważna"
Wiarygodność historyczna, to wg Gaijinu samoloty zdobyczne latające w walkach frontowych (ile tego chłamu jest u Niemców, czy USA), prototypy, które też nie brały udziału w walkach (vide amerykańskie X-y), czy wreszcie prototypy testowane w walkach ale nie wprowadzone do seryjnej produkcji dostępne w normalnym drzewku rozwojowym (I-185). Pewnie gdy wejdą czołgi, to ta "wiarygodność historyczna" jeszcze wzrośnie, na szczęście nie będę już na nią patrzył, bo na razie gierka jest niegrywalna z powodu spartolonego MM i na horyzoncie nie widnieje żaden pomysł na jego poprawę, za to miliardy pomysłów jak "uatrakcyjnić" grę nowymi samolotami premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> bo na razie gierka jest niegrywalna z powodu spartolonego MM

wut? w jakim trybie? bo na pewno nie w arcade - jeszcze się nie spotkałem ze źle dobranymi drużynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> wut? w jakim trybie? bo na pewno nie w arcade - jeszcze się nie spotkałem ze źle dobranymi
> drużynami

Na dawnym HB, czyli RB, na AB już dawno nie grałem ale z wpisów z oficjalnego forum też wynika, że AB ma skopany MM. Ja w swoich ostatnich bitwach na RB (sprzed 2 tygodni) miałem różnicę BR samolotów od 1 (dopuszczalna) do 2,4 (wg devów niedopuszczalna). Niestety algorytm każe dobrych graczy (tych, którzy dużo wygrywają) nagradzając słabych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.03.2014 o 21:59, drstrach napisał:

algorytm każe dobrych graczy (tych, którzy dużo wygrywają) nagradzając słabych.


a co, miałby nagradzać tych dobrych, żeby mieli jeszcze większą przewagę? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2014 o 22:33, KeyserSoze napisał:

a co, miałby nagradzać tych dobrych, żeby mieli jeszcze większą przewagę? :)

Powinien zostawić ich w spokoju - jak ktoś jest za słaby na latanie, to niech się za to nie zabiera. A jak ktoś jest dobry, to ciągłe wrzucanie go np. Bfem109 K-4 na Shooting Stary i F-86 zniechęci go do gry i po prostu przestanie się logować do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> a co, miałby nagradzać tych dobrych, żeby mieli jeszcze większą przewagę? :)
>
Wiesz, tylko bez przesady, jeśli latam rezerwowym Fury, to nie powinienem trafiać na ŁaGG-3 z 2 ery. Niestety ale likwidacja dawnych tierów i przekształcenie ich w ery z dodatkowym battle rankingiem samolotów ostro zacieśniła samoloty w grze, prowadzi to do tego, że świeżaki z poziomem 1-5 ze słabymi samolotami trafiają, na słabiaków z wyższymi poziomami i lepszymi samolotami (byłem w takich bitwach). Powoduje to albo odpływ ludzi na AB (lub z gry), albo patologię, gdzie wszyscy grają Rosjanami, bo ci mają najsilniejsze samoloty na niskich BR (vide I-15 z 4 km-ami). W rezultacie brakuje graczy w niektórych nacjach, inne zaś nie mają z kim grać, bo brakuje przeciwników. Oczywiście nie jest to problem AB, bo tam jest pełny miks, ale już na RB tak i pewnie w przyszłości jedynym rozwiązaniem będzie powrót do wycofanego miksa na RB i FB (tu to już w ogóle porażka, jak odróżnić swój/wróg?!?). Niestety, od jakiegoś czasu gra zmierza w złym kierunku i nie wróżę jej za bardzo wyjścia ze stadium permanentnej bety (czym zresztą devsi tłumaczą błędy w grze, m.in. nieszczęsny MM).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe, na szczęście nie na wszystkich mapach będą samoloty :) (przynajmniej tak wynikało z filmików z zamkniętej bety), nie ma też kar za wychodzenie z bitwy wiec w moim przypadku sprawdzania otwartej bety będę grał tylko na mapach bez samolotów, i tak trzeba będzie się użerać z graczami kampiącymi na respownie przeciwnika :P
dobrze, że będzie można dodawać modyfikacje, przyda się taka zamieniająca wszystkie liście w grze na przeźroczyste, łatwiej będzie wypatrzeć przeciwnika (wiem, widziałem, że można detale zmniejszyć co już sporo daje ale brak drzew i krzaków sporo pomoże :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > a co, miałby nagradzać tych dobrych, żeby mieli jeszcze większą przewagę? :)
> Powinien zostawić ich w spokoju - jak ktoś jest za słaby na latanie, to niech się za
> to nie zabiera. A jak ktoś jest dobry, to ciągłe wrzucanie go np. Bfem109 K-4 na Shooting
> Stary i F-86 zniechęci go do gry i po prostu przestanie się logować do gry.

Jak ktoś jest słaby, to mu nawet F-86 nie pomoże :)

> Wiesz, tylko bez przesady, jeśli latam rezerwowym Fury, to nie powinienem trafiać na ŁaGG-3 z 2 ery.

Na Fury latasz może kilka bitew i już przechodzisz wyżej. Jeden wieczór i sam jesteś w II erze. Czy to rzeczywiście jest aż taki problem? Można chyba wylevelować maszyny w arcade i dopiero potem iść w symulację, omijając to wszystko o czym mówisz - zresztą pewnie dlatego, że wszyscy tak robią, to nie ma w symulacji wystarczająco wiele chętnych do latania rezerwowymi złomami i dlatego wrzuca cię na wyższe tiery bo inaczej byś czekał całymi latami na mecz :)

> i tak trzeba będzie się użerać z graczami kampiącymi na respownie przeciwnika

Jak bombowiec kampi na resie czołgów, to jest wyjątkowo łatwym celem dla myśliwców drugiej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wyrwę sobie cytat z kontekstu:
> "autorzy War Thunder takich bzdur do gry nigdy nie dodadzą, bo wiarygodność historyczna
> jest dla nich bardzo ważna"
> Wiarygodność historyczna, to wg Gaijinu samoloty zdobyczne latające w walkach frontowych
> (ile tego chłamu jest u Niemców, czy USA), prototypy, które też nie brały udziału w walkach
> (vide amerykańskie X-y), czy wreszcie prototypy testowane w walkach ale nie wprowadzone
> do seryjnej produkcji dostępne w normalnym drzewku rozwojowym (I-185). Pewnie gdy wejdą
> czołgi, to ta "wiarygodność historyczna" jeszcze wzrośnie, na szczęście nie będę już
> na nią patrzył, bo na razie gierka jest niegrywalna z powodu spartolonego MM i na horyzoncie
> nie widnieje żaden pomysł na jego poprawę, za to miliardy pomysłów jak "uatrakcyjnić"
> grę nowymi samolotami premium.

No cóż przynajmniej są prototypy, w WoT masz czołgi i działa o których wystarczyło, że ktoś pomyślał. Wystarczy spojrzeć na pantere, aż się słabo robi jak się patrzy na to działo, nie wiem skąd oni je wytrzasnęli.
Druga sprawa, jak chce się zobaczyć zły MM to polecam wota gdzie ostatni mój weekend wyglądał tak, że zwykle w drużynie były dwa oczywiste boty z 75% ludzi, którzy nie wiedzieli co robią i kilka osób próbujących ratować sytuację. Natomiast po drugiej stronie barykady same "unicumy". Szansa na zwycięsto koło 20-30% niemal co bitwę (tak około 80% przez cały weekend). To nie tyle moje wymysły co bardziej dane, które widziałem dzieki modom. No i bitwy gdzie w jednej drużynie mamy ze 3 top tier a w drugiej 6 tez nie są rzadkością. Zresztą WG kompletnie czasem nie wie co robi, tryb konfrontacji okazał się taką porażką, że usuwają go już w następnym patchu po wprowadzeniu i teraz tłumaczą, że to były jedynie testy o.0

@KeyserSoze

Chodziło chyba o kampiące czołgi, trochę się naoglądałem gameplayów z GF i masa ludzi zwróciła uwagę na kompletny brak zabezpieczenia spawnu, jeden z lepszych graczy w WoT'a, którego lubię oglądać praktycznie wyrżnął 6 osób zanim nie zdecydował się zlitować nad przeciwnikiem w jego własnej bazie. Zresztą poczekamy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> @KeyserSoze
>
> Chodziło chyba o kampiące czołgi, trochę się naoglądałem gameplayów z GF i masa ludzi
> zwróciła uwagę na kompletny brak zabezpieczenia spawnu, jeden z lepszych graczy w WoT''a,
> którego lubię oglądać praktycznie wyrżnął 6 osób zanim nie zdecydował się zlitować nad
> przeciwnikiem w jego własnej bazie. Zresztą poczekamy zobaczymy.

Uch, to chyba jakaś nowa mapa, bo na tych co grałem problem nie występował zbyt często. Zresztą, ktoś cię zabije na spawnie, to resujesz się Stukasem i się mścisz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Na Fury latasz może kilka bitew i już przechodzisz wyżej. Jeden wieczór i sam jesteś
> w II erze. Czy to rzeczywiście jest aż taki problem? Można chyba wylevelować maszyny
> w arcade i dopiero potem iść w symulację, omijając to wszystko o czym mówisz - zresztą
> pewnie dlatego, że wszyscy tak robią, to nie ma w symulacji wystarczająco wiele chętnych
> do latania rezerwowymi złomami i dlatego wrzuca cię na wyższe tiery bo inaczej byś czekał
> całymi latami na mecz :)

Na Fury latam, bo lubię dwupłaty, a ta maszyna jest wyjątkowo wymagająca podczas latania (notoryczne przegrzewanie się silnika), mam już wyższe maszyny u Brytoli (w innych nacjach zresztą też). Co do czasu oczekiwania, niestety się wydłuża i powoli zaczyna przypominać to czasy tierów, gdzie czekało się na grę na HB (dzisiaj RB) po parę minut.

@Afgncap:
Wybacz, jakoś nigdy nie rajcował mnie WoT, więc nie mogę sobie porównać, próbowałem porównać do WoWP ale ta gierka odrzuciła mnie na wejściu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować