Zaloguj się, aby obserwować  
Darkstar181

Assassin''s Creed: Unity

388 postów w tym temacie

Zrozum w końcu, że nowe gry wymagają sporo pamięci VRAM na karcie. Na 1GB VRAM już zmodowany " Skyrim " miał problemy, WD wymagał 3GB a " Cień Mordoru " nawet 6GB ( u mnie na GTX 980 nie ma już wykrzyknika po ustawieniu tekstur na ultra ). Myślę, że Unity też będzie miał podobną zasobożerność, a W3 może nawet większą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 16:15, Nathnin napisał:

> Ja tam w GTA IV szczególnie w epizodach mam nadal dropy z 120FPSów do 10FPSów bez
żadnej
> przyczyny.
Do 10? To coś nie halo z twoją konfiguracją albo nie masz wszystkich patchów wgranych
mi nie spada ponizej 25

Znaczy tyczy się to tylko epizodów w zwykłym GTAIV nie szkodzi poniżej 30FPSów, ale w balladzie to jakieś to na jednej ulicy ma 120FPSów a w drugiej 15FPSów.

Dnia 25.10.2014 o 16:15, Nathnin napisał:

I co z tego? GTA V też ma ogromne miasto ba nawet większe niż SA i RDR razem wzięte a
jednak screeny nie kłamią i przy detalach high, niektórych na very high i 1080p wykorzystyje
1047 MB a w Assassynie mówimy o minimalnych detalach http://news.softpedia.com/images/news2/Grand-Theft-Auto-5-PC-Gameplay-Video-Leaked-Shows-Graphics-Settings-More-416744-2.png
oto screen z ów settingu GTA V (nie wiem czy prawdziwe ale nie wygląda na fotomontarz
),

Ja go nie usprawiedliwiam tylko stwierdzam fakt, GTAV to gra stworzona pod konsole mające 512MB ramu gdzie na pamieć grafiki można przekierować lekko ponad 300MB i właśnie tak został zaprojektowany silnik i sam świat gry by w tej liczbie się zmieścić tekstury i modele, w wersji na PC i NEXTy mogą dodać szczegółowce tekstury i więcej szczegółowych modeli ale większość świata nadal będzie taka sama i nie zwiększy to wielokrotnie zapotrzebowania na pamięć. Za to AC Unity od początku był projektowany zmyślą wyłącznie o nowych konsolach, Dlatego same modele są znacznie bardziej szczegółowe niż w GTAV, sama Katedra Notre-Dame jest bardziej szczegółowym modelem niż jakikolwiek obiekt w GTAV, dodatkowo jednocześnie na ekranie masz tysiące osób o szczegółowych modelach a nie parędziesiąt jak w GTA gdzie npce są znacznie gorsi.
>więc bardzo prosze nieusprawiedliwiać lenistwa Ubisoftu bo to nie pierwszy raz kiedy

Dnia 25.10.2014 o 16:15, Nathnin napisał:

im się nie chce optymalizować, AC III i IV też nie zoptymalizowali, Splinter Cell Blacklist
też nie był optymalizacyjnym arcydziełem. Więc jak dla mnie to niekompetencja programistów
sprawiła że otrzymaliśmy takie wymagania albo bełkot marketingowców którzy próbują nakłonić
ludzi do kupna sprzętu Sony/Microsoftu/AMD/NVidii/Intela, spójrz jeszcze na to że w zestawieniu
z Intel Core I5 2500K jest marnej jakości Phenomek 4 rdzeniowy który do intela tej klasy
to nawet nie ma równości :).

Oczywiście panowie z Kijowa nie odwalają mistrzowskiej roboty, a przygotowanym przez nich konwersją sporo brakuje w kwestii optymalizacji.

Dnia 25.10.2014 o 16:15, Nathnin napisał:

Procesor: Core i5-2500K 3.3 GHz lub FX-8350 4.0 GHz lub Phenom II x4 940 3.0 GHz wymagania
procka dla Unity jak dla mnie FX ok ale Phenom stawiany z nim na równi? Chyba naprawdę
coś nie pykło im. Chyba że są to wymagania podane dla 4K i 1080P

Z procesorami zrobili tak by nie było że jest taki sam procesor AMD w minimalnych i wymaganych gra okropnie będzie pewnie chodzić na tym Phenomie.

Dnia 25.10.2014 o 16:15, Nathnin napisał:

No nie wiem ja słyszałem że był tez odpalany na GTX 770 i śmigał płynnie kiedy nie był
jeszcze w ogóle zoptymalizowany ale tak czy siak w wakacje przecież info było od samych
RED''ów że uruchomili i płynnie działał (płynność to pojęcie względne dla ludzi różnej
maści ;p dla mnie np to 30 fpsów choć w takiego DI grać sie nie da bo wygląda jakby sie
ścinał) na GTX 660 Ti więc spodziewam sie zalecanych na poziomie GTX 670 a minimalne
to 460/560 może. To i tak bije na głowe bzdurne wymagania Ubisoftu gdzie na minimalne
palneli 680 ikiedy skoro potrzeba 2GB V ramu mogli dać 660 Ti albo 560 Ti która też ma
2GB V ramu ale oni wolą walnąć najdroższy model 6xx series :(, smutne ale czuć na kilosa
brak optymalizacji lub marketing action że tak to ujmę.

560TI tylko w nielicznych wersjach miało 2GB większość wersji miało tylko 1GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 16:54, ZubenPL napisał:

Znaczy tyczy się to tylko epizodów w zwykłym GTAIV nie szkodzi poniżej 30FPSów, ale w
balladzie to jakieś to na jednej ulicy ma 120FPSów a w drugiej 15FPSów.

Hmm dziwne bo z tego co wiem to Ballada była lepiej zoptymalizowana od czwórki a TLoD gorzej od czwórki ;/, uroki tej gry widać.

Dnia 25.10.2014 o 16:54, ZubenPL napisał:

Ja go nie usprawiedliwiam tylko stwierdzam fakt, GTAV to gra stworzona pod konsole mające
512MB ramu gdzie na pamieć grafiki można przekierować lekko ponad 300MB i właśnie tak
został zaprojektowany silnik i sam świat gry by w tej liczbie się zmieścić tekstury i
modele, w wersji na PC i NEXTy mogą dodać szczegółowce tekstury i więcej szczegółowych
modeli ale większość świata nadal będzie taka sama i nie zwiększy to wielokrotnie zapotrzebowania
na pamięć. Za to AC Unity od początku był projektowany zmyślą wyłącznie o nowych konsolach,
Dlatego same modele są znacznie bardziej szczegółowe niż w GTAV, sama Katedra Notre-Dame
jest bardziej szczegółowym modelem niż jakikolwiek obiekt w GTAV, dodatkowo jednocześnie
na ekranie masz tysiące osób o szczegółowych modelach a nie parędziesiąt jak w GTA gdzie
npce są znacznie gorsi.

Człowieku chyba nie wiesz że GTA V jest robiony na nowo z myślą o NG, i tam nie ma tylko podbitych tekstur i lepszych modeli postaci, jest więcej pojazdów i ludzi generowanych na ulicy, lepsza fizyka, szczegółowsza flora i fauna, oświetlenie, wygładzanie itd, ta gra jest nawet lepiej poprawiona niż Tomb Raider Definitive Edition względem podstawowej wersji, więc sorry ale nadal powinna wymagać więcej pamięci V RAM i do maksymalnych faktycznie potrzebuje 2GB co wynika ze screenu ale na high bierze 1GB, w Unity i tak nie uwierze że będzie te tysiące postaci na ekranie, kłamali z tym już w AC III a wyszło jak wyszło i każdy to widzi i wie. Po za tym czemu ty porównujesz past genowe GTA V do AC Unity a nie Next genowe GTA V ? I nie wierze że nie da rady odpalić na minimalnych na GTX 660 nie uwierze w to. Dlatego głównym czynnikiem do tych wymagań jest fuszerowata optymalizacja, specjalnie odpalę na minimalnych detalach tą grę i sprawdzę czy faktycznie jest taka piękna nawet na minimalnych i czy faktycznie będzie żarło te 2GB V ramu. jeśli nie to z mojej strony ostry hate poleci na Ubi.

Dnia 25.10.2014 o 16:54, ZubenPL napisał:

Oczywiście panowie z Kijowa nie odwalają mistrzowskiej roboty, a przygotowanym przez
nich konwersją sporo brakuje w kwestii optymalizacji.

Oni nie znają pojęcia "optymalizacja" obiecują gruszki na wierzbie a guzik robią, obiecali że potraktują PC''towców lepiej a olali ich jak zawsze dając mega wysokie wymagania + 30 fpsów bez możliwości ustawienia 60 cap nie ingerując w config tak samo z The Crew, nie zdziwiłbym się gdyby FC 4 mimo że FPS też miał ogranicznik 30 fpsów.

Dnia 25.10.2014 o 16:54, ZubenPL napisał:

Z procesorami zrobili tak by nie było że jest taki sam procesor AMD w minimalnych i wymaganych
gra okropnie będzie pewnie chodzić na tym Phenomie.

E durr ale w minimalnych jest przecież ten sam FX co w zalecanych do tego w minimalnych jest I5 2500K, FX i Phenom 4-ro rdzeniowy jaką to ma logike wytłumacz mi? A w zalecanych I7 3770K plus ten sam FX od AMD co w minimalnych, gdyby nie jeden z użytkowników innego forum nie zauważyłbym :).

Dnia 25.10.2014 o 16:54, ZubenPL napisał:

560TI tylko w nielicznych wersjach miało 2GB większość wersji miało tylko 1GB.

No to co za problem napisać 560 Ti z dopiskiem (2GB ver)? Ja nie widzę żadnej, albo jak już to dać GTX 660 szybciej ktoś kupi kartę za 400 zł niżeli kartę za 1200.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 18:28, lis_23 napisał:

Rozumiem, że Black Flag, Twoim zdaniem jest również źle zoptymalizowany?


Przykładem dobrej optymalizacji na pewno nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2014 o 18:40, Ecko09 napisał:

Przykładem dobrej optymalizacji na pewno nie jest.


Z tego co pamiętam, wiekszych problemów nikt nie zgłaszał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2014 o 18:25, Ecko09 napisał:

A to co? Oo Ciekawe

Heh zauważyłem, że Ubi jednak boi się używać faszystowskich symboli. Na flagach widocznych na ujęciach w okręgach nie ma nic hehehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tak rzeczywiście będzie wyglądać wersja na PS4? Bo jak pisze PSSite "jeśli przejrzycie poniższą galerię to złapiecie się za głowę"... tak też zrobiłem.

http://www.pssite.com/news-37459-wyciekla_sporych_rozmiarow_galeria_z_assassin_s_creed_unity_na_ps4__nie_jest_za_dobrze___.html

Ubi znowu zaczyna wciskać kit?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 17:21, Damianuss1 napisał:

Czy tak rzeczywiście będzie wyglądać wersja na PS4? Bo jak pisze PSSite "jeśli przejrzycie
poniższą galerię to złapiecie się za głowę"... tak też zrobiłem.

http://www.pssite.com/news-37459-wyciekla_sporych_rozmiarow_galeria_z_assassin_s_creed_unity_na_ps4__nie_jest_za_dobrze___.html

Ubi znowu zaczyna wciskać kit?


Gry tak cienko wyglądają na nowej generacji konsol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 17:21, Damianuss1 napisał:

Czy tak rzeczywiście będzie wyglądać wersja na PS4? Bo jak pisze PSSite "jeśli przejrzycie
poniższą galerię to złapiecie się za głowę"... tak też zrobiłem.

http://www.pssite.com/news-37459-wyciekla_sporych_rozmiarow_galeria_z_assassin_s_creed_unity_na_ps4__nie_jest_za_dobrze___.html

Ubi znowu zaczyna wciskać kit?

Heheheh na PC wysokie wymagania a na konsolach nowej generacji słaba grafika :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 19:46, ZubenPL napisał:

Heheheh na PC wysokie wymagania a na konsolach nowej generacji słaba grafika :D

Ludzie liczą, że to jakaś pomyłka i będzie day one patch z poprawką oprawy itp. Sam nie wiem co myśleć, ale nie mam zamiaru nawet pre-orderu składać bo strach kupować. Paranoja jakaś z tym Ubi. Jak to jest, że ludzie od takiego Lords of the Fallen nie wciskają kitu, wychodzi ich gra i ma piękną oprawę, działa płynnie itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 21:27, Damianuss1 napisał:

> Heheheh na PC wysokie wymagania a na konsolach nowej generacji słaba grafika :D

Ludzie liczą, że to jakaś pomyłka i będzie day one patch z poprawką oprawy itp. Sam nie
wiem co myśleć, ale nie mam zamiaru nawet pre-orderu składać bo strach kupować. Paranoja
jakaś z tym Ubi. Jak to jest, że ludzie od takiego Lords of the Fallen nie wciskają kitu,
wychodzi ich gra i ma piękną oprawę, działa płynnie itd.

Nie porównuj grafiki gry z ogromnym otwartym światem z grafiką korytarzówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 21:27, Damianuss1 napisał:

Ludzie liczą, że to jakaś pomyłka i będzie day one patch z poprawką oprawy itp. Sam nie
wiem co myśleć, ale nie mam zamiaru nawet pre-orderu składać bo strach kupować. Paranoja
jakaś z tym Ubi. Jak to jest, że ludzie od takiego Lords of the Fallen nie wciskają kitu,
wychodzi ich gra i ma piękną oprawę, działa płynnie itd.


Ja poczekam z zamówieniem na pierwsze recenzje branżowe i oceny graczy. Tak zrobiłem z Black Flag, tym razem też nie zamierzam kupować kota w worku. Przejechałem się ostatnio na Watch Dogs, nie zamierzam ponownie popełnić podobnego błędu.
Jeśli gra będzie dobra, od razu kupuję, jeśli oceny będą średnie wstrzymam się z zakupem do wakacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 23:05, Rick napisał:

Kurczę, miałem zamiar zamawiać pre-order, ale wstrzymam się. Do pierwszych testów, recenzji
i ocen. Wtedy pomyślę ponownie.

No ja tak robie od AC III. Czekam pół roku, rok i kupuje za jakas stowke GOTY z wszystkimi dlckami i mam spokoj. Mimo ze lubie ta serie i bylbym w stanie kupic gre w ciemno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 17:21, Damianuss1 napisał:

Czy tak rzeczywiście będzie wyglądać wersja na PS4? Bo jak pisze PSSite "jeśli przejrzycie
poniższą galerię to złapiecie się za głowę"... tak też zrobiłem.

http://www.pssite.com/news-37459-wyciekla_sporych_rozmiarow_galeria_z_assassin_s_creed_unity_na_ps4__nie_jest_za_dobrze___.html

Ubi znowu zaczyna wciskać kit?

Powtórka z WD Ubi chyba nadal myśli że robi gry na PS 3 i Xboxa 360 :D.

Strasznie rozmazane tekstury otoczenia i postaci, oświetlenie dużo gorsze niż na trailerach ogólnie downgrade taki że boję się o FC 4 ;/ (nie wpłynie to na decyzję i pre ordera nie cofne) jeśli tak mają wygląda gry na NG od Ubi to słabo lekko ;/, zobaczymy co tam na PC'tach wyskrobali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować