Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2014 Michał 'Myszasty' Nowicki Druga opowieść ze świata Shadowrun trzyma wysoki poziom poprzedniczki. I boryka się z tymi samymi problemami. Przeczytaj cały tekst "Shadowrun Dragonfall - recenzja" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Maciej2801 0 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2014 taki sam szajs jak podstawka. Moja opinia na jej tematPo 20 latach marka Shadowrun powróciła do życia za pomocą zbiórki KICKSTARTER zebrano 1 200 000 $ czyli jeszcze raz tyle ile potrzebowano na tę produkcję i tu pojawia się moje pytanie na co poszło te dodatkowe 600 000 $ na dziwki, koks i wódę ? Bo na pewno nie na grę. Gra zawiera jeden scenariusz na maks 5 godz. gry. Jego fabuła polega na rozwikłaniu smierci znajomego i się rozwija nie jest jakaś wibitna nie jest też zła, jest bo jest. W grze znajduje się masa dialogów i tu pierwszy minus nie mają one głosów podłozonych przez aktorów wszystko trzeba czytac samemu. Na pół plusa zasługuje system walki zerżniety z XCOM ENEMY UNKNOWN w walkach z przeciwnikami realnymi sprawdza się fajnie natomiast walki w MATRIXIE to jakaś kpina ( walczę z podstawowym programem, mając do dyspozycji zdigitalizowanego inzyniera i 2 moje programy. Okrążam przeciwnika wszystkie moje postaci mają poziom trafienia 99 %, mam 7 strzałów i co wszystkie są pudłami zanim pokonałem ten program zabił on mi oba moje i w połowie odebrał życie inżynierowi ). Tutaj warto wspomniec o drugim i trzecim minusie mninusie gry autosavie i liniowosci gry. Gra ma autosava nie mozesz zapisac jej w dowolnym momencie i się cofnąć jeśli zrobiłeś coś źle ( ja sie tak załatwiłem w jednej z końcowych misji wziąłem złego inzyniera i nie mogłem przejść Matrixa na drugim poziomie bo wciąż ginałem i została tylko opcja rozpoczynania gry od nowa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co uważam za skandal ). Graficznie gra prezentuje się zacnie ladne malowane tła, przyjemne modele 3 D ale jest ich również skandalicznie za mało a backtracking w grze zdarza się czesto, czyli w ogólnym rozrachunku nie mamy więcej niż 20 teł.Muzyka i odgłosy broni są bo są ale po godz gry tak wkurzały iż musiałem włączyc jedyny idealny cyberpunkowy SOUNDTRACK Michaela McCanna z Deus Ex Human Revolution. Na początek roku 2014 zapowiedziane jest DLC do tej gry o nazwie Berlin co zgrozo za większą cenę aniżeli podstawowa wersja gry - 15 $ czyli u nas 15 €. Z reką na sercu nie polecam tej gry dopóki nie bedzie na - 90 % przecenie. Za dużo z tych 600 000 jednak poszło na dziwki, koks i wódę.Plusy: ładne tła, nawet dający radę system walkiMinusy: liniowość, autosave, brak nagranych dialogów, liość teł, walki w Matrixie, długośc gry, cena do jakośćiGrafika 8/10Dźwięk 2/10Gameplay 5/10 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fenr1r 2 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2014 Po co wklejasz opinie o podstawce pod dodatkiem? To ma być w jakiś sposób adekwatne do powyższej recenzji? Nie rozumiem też czemu brak nagranych dialogów ma być minusem. Czy czytanie jest aż tak męczące? Mnie podstawka się podobała i wcale nie żałuję wydanych pieniędzy. W dodatek też mam zamiar się zaopatrzyć, ale na razie męczę The Banner Saga, w którym swoją drogą wielu pewnie również doszukiwałoby się podobnych "minusów". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Phobos_s 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2014 Bardzo przyjemnie grało mi się w Shadowuna i na pewno zaopatrzę się w dodatek. Z tym, że poczekam aż cena spadnie, bo 14 euro to troszkę za wysoka cena.Bardzo dobrze, że wprowadzili opcje save''owania w dowolnym momencie, bo tego najbardziej mi brakowało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Maciej2801 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2014 > Po co wklejasz opinie o podstawce pod dodatkiem? To ma być w jakiś sposób adekwatne do> powyższej recenzji? Nie rozumiem też czemu brak nagranych dialogów ma być minusem. Czy> czytanie jest aż tak męczące? Mnie podstawka się podobała i wcale nie żałuję wydanych> pieniędzy. W dodatek też mam zamiar się zaopatrzyć, ale na razie męczę The Banner Saga,> w którym swoją drogą wielu pewnie również doszukiwałoby się podobnych "minusów".Chodzi o to iz potrzebowali 300 000 $ zebrali 1 200 000 $ więc stać ich było na nagranie dialogów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zekzt 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2014 Dnia 24.03.2014 o 11:14, Maciej2801 napisał: Chodzi o to iz potrzebowali 300 000 $ zebrali 1 200 000 $ więc stać ich było na nagranie dialogów. Mi tam te dialogi są potrzebne jak umarłemu kadzidło [nie wiem może dlatego, ze jestem pokoleniem co się wychowało min na Falloutach, BG i Tormencie].Natomiast reszta kasy - poszła na kolejne kampanie, jedna to właśnie Dragonfall, kolejne są w drodze, jak będzie z jakością - poczekamy zobaczymy.Podstawce dałem bodajże 7/10, dodatek ocenił bym tak samo. Jest dobrze - ale mogło by być lepiej.Natomiast kwestia ceny jest dość przeciętna i tez polecam to raczej kupować na przecenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kotlecik5 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2014 Czyli te same błędy co w podstawce, eh, naprawdę zmarnowali pieniądze graczy z Kickstartera... :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Essau 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2014 Cholera, liczyłem na krok do przodu. Podobała mi się podstawka, zwłaszcza klimat i ciekawe dialogi, ale jednak zabrakło rzeczy, o których wszyscy wiemy. Rzeczywiście przez pryzmat takiej kasy gra jest uboga. Widocznie napili się wódeczki, potem wpadły dupeczki i gotowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michal_w 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2014 Dragonfall to duży krok do przodu w stosunku do poprzedniej kampanii. Moją kasę mają zapewnioną na ewentualne, nowe przygody. Przynajmniej się rozwijają i wyciągają wnioski.Udźwiękowienie dialogów to marnowanie kasy na głupoty i mocne ograniczanie gry. Już to przerabialiśmy z wiadomym skutkiem.Najśmieszniejsze jest to, że za ułamek dostepnej kasy dostajemy fabułę lepszą niż we wszystkich dragon ejdżach i mas efektach. Teraz widać jakie priorytety ma EA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
H_Four 0 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2014 > Chodzi o to iz potrzebowali 300 000 $ zebrali 1 200 000 $ więc stać ich było na nagranie> dialogów.Jestem ciekaw, skąd masz dane odnośnie tego kto ile potrzebował pieniędzy na co. Widziałeś faktury, rachunki etc?Doliczyłeś pensje pracowników? Oni też muszą jeść i funkcjonować. Tworzenie gry to nie proces jednodniowy, a poświęcając się produkcji nie można jednocześnie posiadać drugiej pełnoetatowej pracy.Gra to nie tylko technologia, silnik, grafika, pisarze i dźwięki. To też zespół techników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Galnospoke 0 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2014 > Widziałeś faktury, rachunki etc?Zaden frajer z KS w przypadku kazdej "produkcji" (bez wyjatku) ich nie widzial i nie zobaczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kul 0 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2014 Szanowny gram.plOd ponad tygodnia administratorzy stron w Kolektywie próbują dowiedzieć się dlaczego Ich strony nie działają. Nikt jednak na nasze pytania nie odpowiada. Niezależnie od tego czy próbujemy się skontaktować z osobą odpowiedzialną za Kolektyw, bezpośrednio z Wami na facebooku, pisząc maile czy dzwoniąc.My, Zanzibar, straciliśmy premierę kolejnej odsłony i nawet nie to jest problemem, problemem jest brak reakcji ze strony gram.plTen post powstał tylko by zwrócić Waszą uwagę na nas - Kolektyw.Z wyrazami szacunkukul Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luzac 2 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2014 Do posiadaczy dodatku - dzisiaj w naszych bibliotekach na Steam pojawiła się wersja Director''s Cut. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach