Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z Age of Wonders III - Na tle innych strategii

14 postów w tym temacie

W Warlock nie ma awansujących bohaterów? Jak to nie ma jak są, z zabijaniem wrogów rośnie im exp a za każdy lvl kupuje się upgrade dodający jakiś efekt, to większa ochrona to lepszy atak, czyli zdolności neutralne - więcej ruchu, regeneracja etc. Każdy bohater i jednostka wojenna w grze ma taki system ;) tak tylko mowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem dlaczego odliczanie premiery jest do 01.04.2014 ?? Skoro dziś jest premiera!

A z gram.pl nie ma żadnego znaku na temat zakupionego produktu i storna z historia zakupów też nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"w Heroes nie ma gry dowolnej, na losowej mapie i z dowolną liczbą równie dowolnie dobranych przeciwników" serio? Nie grałem w VI, ale w poprzednich częściach to przecież było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W Warlock nie ma awansujących bohaterów? Jak to nie ma jak są, z zabijaniem wrogów rośnie
> im exp a za każdy lvl kupuje się upgrade dodający jakiś efekt, to większa ochrona to
> lepszy atak, czyli zdolności neutralne - więcej ruchu, regeneracja etc. Każdy bohater
> i jednostka wojenna w grze ma taki system ;) tak tylko mowie.

naprawdę są? psia mać, musieli ich dodać w jakiejś łatce, bo jak ja grałem, to nie było...

> "w Heroes nie ma gry dowolnej, na losowej mapie i z dowolną liczbą równie dowolnie > dobranych przeciwników" serio? Nie grałem w VI, ale w poprzednich częściach to przecież było.

w VI nie ma właśnie, jest tylko edytor map

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Age of Wonders można porównać jedynie do Heroes lub Disciples. Bo do Eeador czy Fallen Enchantress to zupełnie inne produkcje - mimo, że posiadają podobne style rozgrywki to jednak są to inne strategie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 13:28, KeyserSoze napisał:

naprawdę są? psia mać, musieli ich dodać w jakiejś łatce, bo jak ja grałem, to nie było...


Są, po prostu nie ma opcji ich rekrutacji, jedyny sposób na zdobycie takiego to czekanie aż sam zaoferuje swoje usługi.

No i Warlock ma swój system jeden budynek - jeden heks, AoW ma rozbudowę miasta w stylu Cywilizacji - buduj co chcesz, miejsca zawsze starczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 13:39, Azazell napisał:

Age of Wonders można porównać jedynie do Heroes lub Disciples. Bo do Eeador czy Fallen
Enchantress to zupełnie inne produkcje - mimo, że posiadają podobne style rozgrywki to
jednak są to inne strategie.


Jak już to najbliżej Age of Wonders to starego Master of Magic. Sporo rzeczy jest podobnych, w sumie AoW można nazwać nieoficjalnym następom MoM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, a ja mam pytanie? Kupiłeś w sklepie wersję fizyczną, czy na Steamie? Bo byłem ciekaw czy gra z pudełka wymaga tego chol... choróbska. Jak tak to lepiej chyba kupić na gogu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktoś instalował DLC "Smoczy Tron" i "Dziedzictwo Elfów"?
Kody niby steam zaakceptował, ale w grze nie mogę tego znaleźć.
pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> > "w Heroes nie ma gry dowolnej, na losowej mapie i z dowolną liczbą równie dowolnie
> > dobranych przeciwników" serio? Nie grałem w VI, ale w poprzednich częściach to przecież
> było.
>
> w VI nie ma właśnie, jest tylko edytor map
>

O czym ty mówisz... Jest przecież tryb gry dowolnej - w zasadzie tylko w niego grałem. Normalne ,,gorące krzesło", na przygotowanych przez innych mapach. Z czego wynika, że edytor też się w grze znalazł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować