Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls II na PC prezentuje się nieco lepiej niż na Xboksie 360 i PlayStation 3

19 postów w tym temacie

No dziwne by były na tym samym poziomie ;>, choć i tak po silniku niby "next gen" jak zapowiadał twórca spodziewałem się więcej, może nie na konsolach ale chociaż na PC... Ale i tak najważniejsze by optymalizacji i sterowania nie zepsuli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, cienie rzucane tylko podczas noszenia pochodni? Przypomina mi się Gothic III - w sumie ogólna jakość grafiki na tych filmikach oscyluje na poziomie 2006. Oby chociaż optymalizacja była next-gen;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 16:22, therionee napisał:

Znów "A", "B", "Y" zamiast normalnych oznaczeń? Tak trudno to podmienić?

Gość gra na padzie, to jeszcze niczego nie przesą...z drugiej strony to From Software: tak, to przesadza sprawę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 16:45, Shinigami napisał:

Trzeba sobie samemu złożyć kolekcjonerkę na PC. Gra + wybrany pad + beczka zacnego trunku
;D

W tym zestawie zapomniałeś o melisie :>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 16:45, Shinigami napisał:

Trzeba sobie samemu złożyć kolekcjonerkę na PC. Gra + wybrany pad + beczka zacnego trunku ;D

Ja bym dorzucił jeszcze żelki-kable...żeby oszczędzić gryzienia tym sprzętowym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 14:23, zadymek napisał:

Hmm, cienie rzucane tylko podczas noszenia pochodni? Przypomina mi się Gothic III - w
sumie ogólna jakość grafiki na tych filmikach oscyluje na poziomie 2006. Oby chociaż
optymalizacja była next-gen;)

problem taki że w Gothic 3 post patch 1.7 o wiele lepiej to wyglądało szczerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak a propos edycji PC: bo patrzę ja sobie dziś na ofertę sklepu gram.pl i pomyślałem, że
gram.pl mógłby zachować się profesjonalnie i umieścić tam prawdziwy gameplay z wersji PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hmm, cienie rzucane tylko podczas noszenia pochodni? Przypomina mi się Gothic III - w
> sumie ogólna jakość grafiki na tych filmikach oscyluje na poziomie 2006. Oby chociaż
> optymalizacja była next-gen;)
przcież Gothic III po najnowszych patchach wygląda prześlicznie i znacznie lepiej od tego czegoś i cienie nie są rzucane tylko przez pochodnie ;O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2014 o 11:29, Juri_gag napisał:

przcież Gothic III po najnowszych patchach wygląda prześlicznie i znacznie lepiej od
tego czegoś i cienie nie są rzucane tylko przez pochodnie ;O

Jeśli chodzi o Gothic III to nie wiem jak teraz, ale kilka patch''y po premierze, tzw real time shadows dało się zauważyć tylko nosząc pochodnię (screeny) -w słońcu, przy ogniskach i innych źródłach światła wszystko wyglądało jak w starym, poczciwym Gothicu (2 ostatnie screeny).

20140414144052

20140414144059

20140414144112

20140414144122

20140414144127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2014 o 14:42, zadymek napisał:

> przcież Gothic III po najnowszych patchach wygląda prześlicznie i znacznie lepiej
od
> tego czegoś i cienie nie są rzucane tylko przez pochodnie ;O
Jeśli chodzi o Gothic III to nie wiem jak teraz, ale kilka patch''y po premierze, tzw
real time shadows dało się zauważyć tylko nosząc pochodnię (screeny) -w słońcu, przy
ogniskach i innych źródłach światła wszystko wyglądało jak w starym, poczciwym Gothicu
(2 ostatnie screeny).


Karta AMD, jak przypuszczam? Patch 1.74 (najnowsza wersja to bodajże 1.75) powinien ten problem naprawić.
W ostateczności, to powinno pomóc:
http://www.rage3d.com/board/showpost.php?p=1336720583&postcount=3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2014 o 15:01, Principes napisał:

Karta AMD, jak przypuszczam? Patch 1.74 (najnowsza wersja to bodajże 1.75) powinien ten
problem naprawić.

Yup, od 2005 roku nie tykam konkurencji ;)

Dnia 14.04.2014 o 15:01, Principes napisał:

A to ci dopiero, a więc nVidia już wtedy robiła te swoje numery? A wystarczyło przestawić model shaderów z 2_0 na 3_0 i taka różnica...oczywiście płynność gry zapewne by już w ogóle czołgała się w okolicach 5 f/s ale przynajmniej nie został by mi uraz na lata ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować