GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

442 postów w tym temacie

dzien dobry,

gdzie moge sie dowiedziec, czy sklep bedzie oferował jakies rekompensaty dal tych osob, ktorzy zamowili produkt preorder Wildstar a klucz dostali ponad dwa dni po headstarcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj zakupiłem grę Euro Track Simulator 2 Zlota Edycja jako klucz na steam. Dziś jest godzina 15 20 a kklucza nie ma na email (to jest inne konto, wtedy kupilem bez rejestracji). Ile można oczekiwać na taki klucz? Dostanę go dzisiaj? Dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2014 o 16:32, marabPL napisał:

Witam, wczoraj zakupiłem grę Euro Track Simulator 2 Zlota Edycja jako klucz na steam.
Dziś jest godzina 15 20 a kklucza nie ma na email (to jest inne konto, wtedy kupilem
bez rejestracji). Ile można oczekiwać na taki klucz? Dostanę go dzisiaj? Dziękuję za
odpowiedź.


Hej,
Z tego co się dowiedziałem, mail z kodem został wysłany na maila z zamówienia, po jego opłaceniu. Możliwe że mail wpadł do folderu Spam. W razie problemów, zgłoś proszę problem do DOK: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2014 o 16:54, Y3richo napisał:

Z tego co się dowiedziałem, mail z kodem został wysłany na maila z zamówienia, po jego
opłaceniu. Możliwe że mail wpadł do folderu Spam. W razie problemów, zgłoś proszę problem
do DOK: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy

Czy wpisanie danych z karty jest potwierdzeniem? Trzeba się logować do baku jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej ja Wam powiem tak.
Po złożeniu zamówienia był klucz w zakładce Bonusy w szczegółach zamówienia. Dodałam go do konta i po sprawie. Cały czas było widoczne przed zapłatą.
Ale w momencie gdy zamówienie zostało OPŁACONE, takiej zakładki już nie było :v
Następnym razem wybierzcie opcję przelewu i zapłaćcie po otrzymaniu klucza. Jaki to problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostro walą w gumy z klientami. Wczoraj nikt telefonu nie odbierał .
Dzisiaj ludzie już grają a tutaj oczywiście jeszcze nikt klucza do aktywacji nie otrzymał .
KIEDY otrzymamy klucze ???????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem jak koledzy z góry, korzystając z promocji na dzień dziecka kupiłem DLC do Two Worlds 2 i symulator od SimBin, STCC The Game dostałem dwie wiadomości na maila w jednej klucz do DLC a w drugiej nic, wchodząc w moje zamówienia w sklepie gram.pl też nie wyświetla mi moich kodów, czy to normalne? Kiedy dostane brakujący klucz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2014 o 10:24, player2 napisał:

Witam, mam podobny problem jak koledzy z góry, korzystając z promocji na dzień dziecka
kupiłem DLC do Two Worlds 2 i symulator od SimBin, STCC The Game dostałem dwie wiadomości
na maila w jednej klucz do DLC a w drugiej nic, wchodząc w moje zamówienia w sklepie
gram.pl też nie wyświetla mi moich kodów, czy to normalne? Kiedy dostane brakujący klucz?


Musiał wystąpić jakiś błąd techniczny, jeśli kod nie został wysłany mailem. Zgłoś proszę sprawę do DOK poprzez formularz zgłoszeniowy: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy podając numer zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema. Mam problem z kodami. Posiadam karty rejestracji elektronicznej które zostały dodane do gier które kupiłem. Na karcie są wirtalne pieniądze zostały one zarejstrowane z dwa lata temu i nie wykorzystane. Moje pytanie brzmi czy mam jeszcze możliwość wykorystać tą kasę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wPLNy zostały zastąpione CDPunktami. Jednak i program CDPunktów został zamknięty już, zdaje się, że nieco ponad dw lata temu. Tak więc nie ma możliwości wykorzystania wPLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, ja natomiast ma problem przy odebraniu kodu aktywacyjnego do gry Euro Truck Symulator Złota Edycja (temat wcześniej wspomniany), mianowicie klikając pobierz kod nic mi się nie wyświetla na meila również kodu nie otrzymałem mimo że wszystko zostało opłacone a przyjemności z gry czerpać nadal nie mogę, też tak macie albo znacie rozwiązanie?

Kupiłem dwie te same gry z różnicą zakupu kilku dni i dalej to samo a gry jak nie widać tak nie widać...

20140621141717

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2014 o 14:17, Veduer napisał:

Witajcie, ja natomiast ma problem przy odebraniu kodu aktywacyjnego do gry Euro Truck
Symulator Złota Edycja (temat wcześniej wspomniany), mianowicie klikając pobierz kod
nic mi się nie wyświetla na meila również kodu nie otrzymałem mimo że wszystko zostało
opłacone a przyjemności z gry czerpać nadal nie mogę, też tak macie albo znacie rozwiązanie?

Kupiłem dwie te same gry z różnicą zakupu kilku dni i dalej to samo a gry jak nie widać
tak nie widać...


Witam,
Niestety wystąpił błąd techniczny w tym zamówieniu, i klucz nie przypisał się prawidłowo. Aktualnie wszystko powinno być ok, i kod powinien znajdować się na stronie ze szczegółami zamówienia nr UC01051489. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam identyczny problem.
Kupiłem u was ETS''a 2 Złotą Edycję w wersji elektronicznej.
Zamówienie złożyłem w niedzielę, tego samego dnia je opłaciłem.
Jest wtorek i swojego kodu nadal na oczy nie widziałem.

Skontaktowałem się już z BOKiem.. dwukrotnie.
Odpowiedzieliście mi, że nakład kluczy uległ wyczerpaniu i, że dostawa spodziewana była na wczoraj (23 czerwca).
Kupowałem już wiele gier w wersji elektronicznej od mniejszych sprzedawców i takie problemy nigdy nie wystąpiły.
Sądziłem, że jeśli kupię od tak dużej firmy jaką jest gram.pl to tym bardziej się nie zawiodę.. Myliłem się ?

20140624102140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się