GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

442 postów w tym temacie

Witam . Mam takie pytanko odnośnie zamówienia P001492402. czy key do mirrors edge zostanie dostarczone w tym samym czasie co do DA II?, pomimo ze zostało opłacone , to szczegółach zamowienia w ogóle ME nie figuruje ,czy może zostanie wysłany w innym mailu jako osobne zamowienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2014 o 16:15, Soul-storm napisał:

Witam . Mam takie pytanko odnośnie zamówienia P001492402. czy key do mirrors edge zostanie
dostarczone w tym samym czasie co do DA II?, pomimo ze zostało opłacone , to szczegółach
zamowienia w ogóle ME nie figuruje ,czy może zostanie wysłany w innym mailu jako osobne
zamowienie ?


Hej,

mieliśmy drobny problem z dostawą kluczy do DAII, który został już rozwiązany. Klucze powinny być już wysłane/widoczne w szczegółach zamówienia. Sorry za problem oraz dzięki za udział w promocji:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2014 o 23:15, Polinkaa napisał:

Dlaczego gry cyfrowe są dużo droższe od pudełkowych? Np. ostatni Sherlock, w pudełku
75 zł, cyfrowa 99?


To bardzo ciekawe pytanie, które pojawia się dosyć często w rozmowach na temat dystrybucji cyfrowej oraz pudełkowej. Jest kilka powodów takie sytuacji (do tego na PC wygląda to trochę inaczej niż na konsolach), ale w tym miejscu chciałbym skupić się na przykładzie podanym przez Ciebie.

Z rozmów z moim kontaktem w Focus Home Interactive (światowy wydawca, od którego dostajemy klucze do wspomnianej gry) wynika, że bardzo zależy im na sprzedaży wersji pudełkowej, której polskim wydawcą i dystrybutorem jest cdp.pl. W tej sytuacji pomimo, że mamy do czynienia z tym samym tytułem, cena jaką dostajemy bezpośrednio od wydawcy do sprzedaży w naszym sklepie jest różna od ceny jaką dostaje polski wydawca wersji pudełkowej. W omawianym przypadku (poza ogólnym faktem, że sprzedaż pudełek i wersji cyfrowych to różne sposoby prowadzenia biznesu co niesie ze sobą różne zasady) decydująca jest polityka danego wydawcy oraz jego zapatrywania na sprzedaż pudełek/produktów cyfrowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ile czasu zajmuje zaksięgowanie wpłaty? Mój problem jest taki, że zapłaciłem już dwa dni temu, a gry nadal nie otrzymałem. Po zapytaniu w formularzu, otrzymałem odpowiedź iż mam czekać na zaksięgowanie wpłaty. Tak więc czekam, ale widać że istnieje problem. Czy przelew nie doszedł? Czy może dokonałem go już po terminie?

Problem zresztą był już od początku, gdy będąc zalogowanym na stronie, po zakupie okazało się, że jestem wylogowany. Z tego też powodu nie mam wglądu co do stanu swojego zamówienia.

Mój problem dotyczy zamówienia nr P002822452.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 13:46, Cecylio napisał:

Witam,

ile czasu zajmuje zaksięgowanie wpłaty? Mój problem jest taki, że zapłaciłem już dwa
dni temu, a gry nadal nie otrzymałem. Po zapytaniu w formularzu, otrzymałem odpowiedź
iż mam czekać na zaksięgowanie wpłaty. Tak więc czekam, ale widać że istnieje problem.
Czy przelew nie doszedł? Czy może dokonałem go już po terminie?

Problem zresztą był już od początku, gdy będąc zalogowanym na stronie, po zakupie okazało
się, że jestem wylogowany. Z tego też powodu nie mam wglądu co do stanu swojego zamówienia.

Mój problem dotyczy zamówienia nr P002822452.


Proszę skontaktuj się z nami za pośrednictwem prywatnej wiadomości FB.
https://www.facebook.com/grampl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć, w jakim czasie zostanie zaksięgowana wpłata oraz kiedy dostanę grę. Przelew wykonałem Piątek, 24 października 2014 o godz. 22:42 przez Paypala. Numer zamówienia to DV07591404. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zamówiłem sobie u Was gry cyfrowe i sposób płatności wybrałem przelew. Chciałem to zrobić po przez przelew ekspresowy, ale nie wiem czemu takiej formy nie akceptujecie. Zapłaciłem więc przelewem krajowym a zaraz potem uświadomiłem sobie, że to był błąd, bo przecież zanim dostaniecie potwierdzenie wpłaty to na pewno będzie po weekendzie. A ja właśnie chciałbym sobie pyknąc z kumplami coopa w niedziele. Jest jakaś szansa, że zmienicie mi płatność na kartę, zapłacę ponownie, a ten przelew który do Was dojdzie w późniejszym czasie, zwrócicie mi ? Czy to już raczej pies pogrzebany ? :>
nr zamówienia: DB00211453

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem.
A wiesz może, co by było gdybym teraz anulował zamówienie i złożył ponownie płacąc kartą ?
Tamten przelew by wrócił ? Czy może takich "chwytów" raczej nie stosować :D ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 15:45, korinek2 napisał:

Tak myślałem.
A wiesz może, co by było gdybym teraz anulował zamówienie i złożył ponownie płacąc kartą
?
Tamten przelew by wrócił ? Czy może takich "chwytów" raczej nie stosować :D ?


Nie wiem, nigdy nie anulowałem zamówienia po dokonaniu przelewu, może zakup sobie ponownie, a te co kupiłeś komuś sprezentujesz ;)
No chyba, e to jakiś większy wydatek, to wstrzymaj się do poniedziałku :)

Ale wydaje mi się, że jeśli anulujesz to wrócą Ci pieniądze, ale na 100% nie jestem pewny tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 13:46, Cecylio napisał:

Witam,

ile czasu zajmuje zaksięgowanie wpłaty? Mój problem jest taki, że zapłaciłem już dwa
dni temu, a gry nadal nie otrzymałem. Po zapytaniu w formularzu, otrzymałem odpowiedź
iż mam czekać na zaksięgowanie wpłaty. Tak więc czekam, ale widać że istnieje problem.
Czy przelew nie doszedł? Czy może dokonałem go już po terminie?

Problem zresztą był już od początku, gdy będąc zalogowanym na stronie, po zakupie okazało
się, że jestem wylogowany. Z tego też powodu nie mam wglądu co do stanu swojego zamówienia.

Mój problem dotyczy zamówienia nr P002822452.


Pojawił się problem ze statusem Twojego zamówienia, które przed chwilą zmieniłem na "w realizacji". Jeśli klucz do gry nie pojawi się na Twojej skrzynce pocztowej lub w szczegółach zamówienia w przeciągu kilku następnych godzin, proszę o kontakt z DOK-iem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2014 o 22:25, OuTcAsTno1 napisał:

Witam

chce zaplacic za gre ale payu nie dziala czy moge zrobic przelew reczny?

pozdr.


Z tego co wiem, nie powinna być problemów ze zmianą formy płatności. W te sprawie, proszę o kontakt z DOK-iem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 13:13, RafellXeraks napisał:

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć, w jakim czasie zostanie zaksięgowana wpłata oraz kiedy dostanę
grę. Przelew wykonałem Piątek, 24 października 2014 o godz. 22:42 przez Paypala. Numer
zamówienia to DV07591404. Pozdrawiam


Płatności PayPal w naszym sklepie wymagają autoryzacji przez pracownika. Status zamówienia został zmieniony na "w realizacji" oraz klucz do gry powinien pojawić się za kilka minut na mailu/w szczegółach zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2014 o 15:19, korinek2 napisał:

Cześć, zamówiłem sobie u Was gry cyfrowe i sposób płatności wybrałem przelew. Chciałem
to zrobić po przez przelew ekspresowy, ale nie wiem czemu takiej formy nie akceptujecie.
Zapłaciłem więc przelewem krajowym a zaraz potem uświadomiłem sobie, że to był błąd,
bo przecież zanim dostaniecie potwierdzenie wpłaty to na pewno będzie po weekendzie.
A ja właśnie chciałbym sobie pyknąc z kumplami coopa w niedziele. Jest jakaś szansa,
że zmienicie mi płatność na kartę, zapłacę ponownie, a ten przelew który do Was dojdzie
w późniejszym czasie, zwrócicie mi ? Czy to już raczej pies pogrzebany ? :>
nr zamówienia: DB00211453


Generalnie łatwiej byłoby "odkręcić" całą sytuację, w której nie opłaciłbyś zamówienia. Z tego co widzę, oczekujemy na płatność z banku, ale jeśli nadal zależy Ci na czasie to proszę o kontakt z DOK-iem, spróbujemy coś zadziałać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2014 o 13:18, elambasadore napisał:

Generalnie łatwiej byłoby "odkręcić" całą sytuację, w której nie opłaciłbyś zamówienia.
Z tego co widzę, oczekujemy na płatność z banku, ale jeśli nadal zależy Ci na czasie
to proszę o kontakt z DOK-iem, spróbujemy coś zadziałać.


A czemu to tak długo idzie ? :E
Jak już przeczekałem te 3 dni, to już chyba nie ma sensu kombinować, niemniej jednak czas tego przelewu krajowego trochę mnie niepokoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

22 października zakupiłem grę cyfrową NFS Rivals mam potwierdzenie zapłaty na mailu z PayU a kodu do gry nadal nie dostałem. Korzystałem z formularza kontaktowego na stronie - zero odzewu. Nr. tel. podany na stronie - nie mogę się z nim połączyć. Ktoś mi powie w czym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, 24. października zamówiłem wersję cyfrową Rocksmith 2014 oraz Call of Juarez: Gunslinger. Tego samego dnia zrobiłem przelew, jednak wciąż mam informację, że zamówienie oczekuje na opłacenie. Mój bank podaje, że przelew został wykonany. Numer zamówienia to DV04581464.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2014 o 18:47, Gumisiek2 napisał:

Witam, 24. października zamówiłem wersję cyfrową Rocksmith 2014 oraz Call of Juarez:
Gunslinger. Tego samego dnia zrobiłem przelew, jednak wciąż mam informację, że zamówienie
oczekuje na opłacenie. Mój bank podaje, że przelew został wykonany. Numer zamówienia
to DV04581464.


Płyniemy tym samym statkiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się