GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

442 postów w tym temacie

Witam. Mam pewien problem z wersją cyfrową abonamentu Xbox Live Gold. Jest opłacone, wszystko dobrze pięknie ale problem zaczyna się gdy wchodzę na szczegóły zamówienia i klikam "Pobierz klucz". Otóż wyskakuje tylko puste okienko z którym nie mogę nic zrobić. Kodu nigdzie nie ma, zapłacone zostało, a mimo to nie mogę dostać mojego kodu. Ktoś może mi pomóc/powiedzieć co zrobić w takiej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2014 o 21:07, SickBrain napisał:

Witam. Mam pewien problem z wersją cyfrową abonamentu Xbox Live Gold. Jest opłacone,
wszystko dobrze pięknie ale problem zaczyna się gdy wchodzę na szczegóły zamówienia i
klikam "Pobierz klucz". Otóż wyskakuje tylko puste okienko z którym nie mogę nic zrobić.
Kodu nigdzie nie ma, zapłacone zostało, a mimo to nie mogę dostać mojego kodu. Ktoś może
mi pomóc/powiedzieć co zrobić w takiej sytuacji?


Hej,

wygląda na to, że pojawił się problem przy realizacji zamówienia z automatu. Klucz, wysłany przez naszego pracownika DOK, powinien być już u Ciebie na mailu.

Sorry za problem i wszystkiego najlepszego w nowym roku!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem, zamówiłem i opłąciłem wczoraj kartę do playstation network, jako niezarejestrowany użytkownik. Z payu przyszło potwierdzenie otrzymania przez was wpłaty, ja natomiast na maila nadal nie otrzymałem klucza (1 dzień czekam). Chciałbym zaznaczyć że wcześniej gdy dokonywałem takiego samego zakupu 26 grudnia w święta, klucz dotarł po 10 minutach. Czemu tym razem muszę tak długo czekać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2015 o 10:53, jozef_raszyn napisał:

Witam, mam problem, zamówiłem i opłąciłem wczoraj kartę do playstation network, jako
niezarejestrowany użytkownik. Z payu przyszło potwierdzenie otrzymania przez was wpłaty,
ja natomiast na maila nadal nie otrzymałem klucza (1 dzień czekam). Chciałbym zaznaczyć
że wcześniej gdy dokonywałem takiego samego zakupu 26 grudnia w święta, klucz dotarł
po 10 minutach. Czemu tym razem muszę tak długo czekać?


Witam, witam! Prawdę mówiąc nie jestem pewien dlaczego pojawiło się takie opóźnienie w realizacji zamówienia. Klucz powinien być już widoczny w szczegółach zamówienia. Na wszelki wypadek pracownik naszego DOK-u wysłał go jeszcze raz na podany w danych kontaktowych adres e-mail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem,chodzi o zamowienie nr HD00991469 dotyczące THe Crew Season Pass które zostało złożone 28 grudnia. Dnia 5 stycznia dostałem informacje w zakładce moje zamówienia że kod został wysłany ale do dzisiaj nie otrzymałem go na adres e-mail a także po przyciśnięciu pobierania klucza pojawia się tylko symbol uplay przy którym nie ma kluczu produktu.Związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy wysłano do mnie klucz lub zapomniano go wysłać a jeżeli w tym momencie go nie ma to kiedy będe go mógł otrzymać. Proszę odpowiedż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem i opłaciłem zamówienie jako niezarejestrowany użytkownik. Do tej pory klucze wersji cyfrowych gier dostawałem od razu. Na tą chwilę otrzymałem jedynie potwierdzenie płatnośći kartą PayU. Nr zamówienia QU01271598. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, 4 stycznia złożyłem zamówienie jako niezarejestrowany użytkownik na gre Dirt 3 w wersji cyfrowej. Pieniądze przelałem od razu za pomocą PayU, otrzymałem potwierdzenie że operacja została przeprowadzona pomyślnie.
Niestety jak do tej pory nie otrzymałem klucza do gry, nr. zamówienia - QR02141575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2015 o 18:14, Luki425 napisał:

Witam, mam problem,chodzi o zamowienie nr HD00991469 dotyczące THe Crew Season Pass które
zostało złożone 28 grudnia. Dnia 5 stycznia dostałem informacje w zakładce moje zamówienia
że kod został wysłany ale do dzisiaj nie otrzymałem go na adres e-mail a także po przyciśnięciu
pobierania klucza pojawia się tylko symbol uplay przy którym nie ma kluczu produktu.Związku
z tym chciałbym się dowiedzieć czy wysłano do mnie klucz lub zapomniano go wysłać a jeżeli
w tym momencie go nie ma to kiedy będe go mógł otrzymać. Proszę odpowiedż.


Witam,

pojawiły się problemy z realizacją zamówień na The Crew Gold Edition/Season Pass w związku z brakiem dostępności kluczy w naszej bazie. Klucze zostały zamówione u wydawcy i obecnie czekamy na ich dostawę, co (miejmy nadzieję) pozwoli nam zrealizować zamówienia oczekujące do końca tego tygodnia. Oczywiście przepraszam za zaistniałą sytuacje. Jednym z rozwiązań jest anulowanie zamówienia oraz zwrot pieniędzy, drugim uzbrojenie się cierpliwość oraz oczekiwanie na realizację zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dralnu90 i @d00die Temat został zgłoszony do naszego działu IT, klucze zostaną wysłane ręcznie przez pracownika naszego DOK-u na podane podczas składania zamówień adresy e-mail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masakra. Normalnie żenada. Kupiłem w sklepie inkwizycje wersje cyfrową w tą niedziele. Przelew mieli już po 20 minutach a kodu do gry nadal nie otrzymałem. Nic oczywiście nie przyniósł kontakt telefoniczny niby coś z systemem i tak mnie zwodzą od poniedziałku. Dzisiaj miał być ostateczny termin i oczywiście znów klapa. A i jestem ciekaw gra jest cały czas dostępna cyfrowo ciekawe dlaczego nie zawiesili sprzedaży skoro kodów nie mogą wygenerować . Oszukują ludzi !!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.01.2015 o 17:50, hammer78 napisał:

Masakra. Normalnie żenada. Kupiłem w sklepie inkwizycje wersje cyfrową w tą niedziele.
Przelew mieli już po 20 minutach a kodu do gry nadal nie otrzymałem. Nic oczywiście nie
przyniósł kontakt telefoniczny niby coś z systemem i tak mnie zwodzą od poniedziałku.
Dzisiaj miał być ostateczny termin i oczywiście znów klapa. A i jestem ciekaw gra jest
cały czas dostępna cyfrowo ciekawe dlaczego nie zawiesili sprzedaży skoro kodów nie mogą
wygenerować . Oszukują ludzi !!!!!!


W imieniu działu IT chciałbym przeprosić za opóźnienie w dostawie. Obecnie wprowadzamy nowy system dystrybucji gier Electronic Arts co czasami prowadzi do pojawiania się sytuacji i problemów, które nie zostały przetestowane/wyłapane w trakcie wewnętrzynych testów.

Z informacji jakie uzyskałem od naszych informatyków wynika, że zakupiona gra powinna być już dostępna na koncie Origin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zlozylem zamówienie nrWI00741561na gry w wersji cyfrowej dnia 02/02/2015r wpłatę przelałem internetowo a kodu do gier do dzisiaj BRAK.
Nic nie przynosi monitowanie mail''owo.
Moze za pomocą FORUM dowiem się co powoduje opóznienie dostarczenia mi KODOW do gier.
Przeciez nie zamawiacie ich z Kanady za pomoca kuriera
PZD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2015 o 13:58, ORDOSS napisał:

Witam

Zlozylem zamówienie nrWI00741561na gry w wersji cyfrowej dnia 02/02/2015r wpłatę przelałem
internetowo a kodu do gier do dzisiaj BRAK.
Nic nie przynosi monitowanie mail''owo.
Moze za pomocą FORUM dowiem się co powoduje opóznienie dostarczenia mi KODOW do gier.
Przeciez nie zamawiacie ich z Kanady za pomoca kuriera
PZD


Cześć, niestety wciąż wpłata nie została zaksięgowana na nasze konto :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Złożyłem i opłaciłem zamówienie nr: WY00421511 z dnia 31.1.2015 i do tej pory nie otrzymałem klucza.
W szczegółach zamówienia napisano że jest to zakup przedpremierowy, a gra na steam-ie jest dostępna od 30.01.2015.
Dzwoniłem do was 02.01 i otrzymałem informacje że są jakieś problemy z kluczami i jutro na pewno już będzie to naprawione.
Dzisiaj jest już 04.01 godz. prawie 18 i du.... klucza nie, żałuje że spazerniłem te 50zł i nie kupiłem na steam-ie.

PS: Podziękowanie od mojego dzieciaka za piękny prezent na wczorajsze urodziny, był zachwycony.

Zdegustowany klient

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2015 o 18:01, HAN_PL napisał:

Witam
Złożyłem i opłaciłem zamówienie nr: WY00421511 z dnia 31.1.2015 i do tej pory nie otrzymałem
klucza.
W szczegółach zamówienia napisano że jest to zakup przedpremierowy, a gra na steam-ie
jest dostępna od 30.01.2015.
Dzwoniłem do was 02.01 i otrzymałem informacje że są jakieś problemy z kluczami i jutro
na pewno już będzie to naprawione.
Dzisiaj jest już 04.01 godz. prawie 18 i du.... klucza nie, żałuje że spazerniłem te
50zł i nie kupiłem na steam-ie.

PS: Podziękowanie od mojego dzieciaka za piękny prezent na wczorajsze urodziny, był zachwycony.

Zdegustowany klient



Cześć, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Najprawdopodobniej będziemy zmuszeni anulować wszystkie zamówienia dotyczące tej gry z powodu opieszałości w dostawie kluczy przez wydawcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się