GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

307 postów w tym temacie

Witajcie w naszym konsulacie reprezentującym Dział Obsługi Klienta.
Tutaj możecie się skontaktować z naszym DOKiem, zadać pytania dotyczące zamówień, albo sprawdzić, czy wasze zgłoszenie dotarło do DOK.
Spojrzyjcie na przypięte wpisy, by sprawdzić, kto osobiście reprezentuje ekipę gram.pl w tym wątku.

Inne nasze konsulaty:
- gry cyfrowe http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93134
- gry pudełkowe http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93136
- dział marketingu http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93138
- dział IT http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93139
- redakcja http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej! Coś się dzieje z Waszymi zamówieniami? Problem z zakupem czy aktywacją gry? Zastanawiacie się co wybrać z naszej oferty? Czy może chcecie po prostu pogadać jak gracz z graczem? Piszcie do mnie!

EDIT: Prosimy o podawanie numeru zamówienia. Pozwoli to na szybsze zdiagnozowanie problemu. (Rick - 31.12.2014)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2014 o 16:02, kindziukxxx napisał:

nie wiem czy to odpowiedni dział, ale zawsze można przekazać :)

czy wiadomo coś w sprawie tego konkursu? :
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=92258&u=48


Cześć!

DOK nie zajmuje się bezpośrednio konkursami niestety. Najlepiej będzie napisać w tej sprawie na konsulacie redakcji http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93140 :)

Mam nadzieję że jakoś to pomoże.

Miłego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Chciałbym dowiedzieć co sądzicie o moim problemie:
Zamówiłem grę Dark Souls 2 w wersji przedpremierowej czyli miałem dostać koszulkę w ramach bonusu do przedsprzedazy. Do dnia 24 marca (wtedy ostatni raz sprawdzałem stronę produktu) nie było informacji ktora widnieje teraz tj. "UWAGA! Ilość koszulek wyczerpana! Koszulki Dark Souls II otrzymają osoby, które złożyły zamówienie na grę do 8 lutego 2014 roku!" wcześniej widniała jedynie informacja o tym że liczba koszulek jest ograniczona. Koszulka była jedynym powodem dla którego wybrałem sklep gra.pl. Czuje się oszukany i wykorzystany, gdyż nie zostałem poinformowany o braku koszulek, zostałem postawiony przed faktem dokonanym: nie ma dla mnie koszulki. Chciałbym poznać waszą opinię, czy zgadzacie się ze mną czy uważacie mnie za osobę nadgorliwą oraz jakie mam możliwości jeżeli chodzi o rekompensatę. Dodam również że kontaktowałem się z obsługą w celu ustalenia rozmiaru(24 marca) i temat braku koszulek nie został nawet wspomniany.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć!
Na wstępie duże przepraszam za długi czas odpisywania ale na urlopie forum nie działa ;)
Sprawa z koszulkami była dość "dramatyczna" z racji na często zmieniające się decyzje wydawcy. Z naszej strony bardzo przepraszamy za zaistniały kłopot.
Napisz proszę z tą sprawą na dok@gram.pl (wspominając źeś z forum)

Pozdr!

Dnia 25.04.2014 o 21:23, Knightmare51 napisał:

Witam,
Chciałbym dowiedzieć co sądzicie o moim problemie:
Zamówiłem grę Dark Souls 2 w wersji przedpremierowej czyli miałem dostać koszulkę w ramach
bonusu do przedsprzedazy. Do dnia 24 marca (wtedy ostatni raz sprawdzałem stronę produktu)
nie było informacji ktora widnieje teraz tj. "UWAGA! Ilość koszulek wyczerpana! Koszulki
Dark Souls II otrzymają osoby, które złożyły zamówienie na grę do 8 lutego 2014 roku!"
wcześniej widniała jedynie informacja o tym że liczba koszulek jest ograniczona. Koszulka
była jedynym powodem dla którego wybrałem sklep gra.pl. Czuje się oszukany i wykorzystany,
gdyż nie zostałem poinformowany o braku koszulek, zostałem postawiony przed faktem dokonanym:
nie ma dla mnie koszulki. Chciałbym poznać waszą opinię, czy zgadzacie się ze mną czy
uważacie mnie za osobę nadgorliwą oraz jakie mam możliwości jeżeli chodzi o rekompensatę.
Dodam również że kontaktowałem się z obsługą w celu ustalenia rozmiaru(24 marca) i temat
braku koszulek nie został nawet wspomniany.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamówiłem dzisiaj grę Wildstar zgodnie z numerem zamówienia UQ00401472 i zamówienie opłaciłem w okolicach 11.40 (dzisia). Do tej pory zamówienie wisi na ''opłać zamówienie''. Czy nie ma możliwości sprawdzenia czy pieniądze już doszły i przesłania mi klucza do headstartu?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Też zamówiłem grę WildStar (nr zam. UQ01051433) i nie dostałem cd-keya (gra zapłacona z góry) . Wiem ,że premiera jest 03.06.14 ale w opisie produktu jest napisane "Po złożeniu zamówienia pre-orderowego otrzymasz kod, który aktywuje zarówno beta weekendy jak i 3 dniowy, przedpremierowy dostęp do gry Wildstar. Kod otrzymasz drogą mailową, ale będzie on dostępny również w szczegółach zamówienia."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pytanie pewnie przwinęło się wielokrotnie na łamach portalu, proszę nie bić! Oto chciałem złożyć zamówienie w sklepie gram.pl, niestety mail na który zarejestrowałem konto jest juz dawno nie aktywny. Sądzić by można że przy zamawianiu można go zmienić, nic bardziej mylnego. Mail co prawda pojawia się w okienku, jednakże wszelkie próby wymazania go przy pomocy klawisza "backspace" czy "delete" spełzają na niczym. Można to jakoś skorygować?
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie nr UQ00041432

Ta sama sytuacja z Wildstar, czyli brak klucza do headstartu. W ramach rekompensaty oczekuje jak naszybszego i darmowego wysłania kurierem zamiast odbioru w punkcie, który wybrałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nr zamówienia: UW00091453

Wildstar, brak Headstartu, brak jakiegokolwiek klucza wbrew temu, co napisaliście w informacji o grze. Zamówienie jest opłacone, więc proszę o przesłanie tego, co kupiłem. Poza tym usuńcie ten wpis o zawartym Headstarcie, chyba, że macie zamiar przestać olewać/oszukiwać ludzi i faktycznie go wysyłać przed premierą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skep Gram.pl. Dlaczego.

Gwarancja jakości.
"Wybierając nasz sklep masz pewność, że zakupione przez Ciebie przedmioty będą zgodne z opisem . Nie musisz się martwić o jakość zamówienia!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć czy jest planowana jakakolwiek rekompensata za tą ewidentną wpadkę ze strony sklepu. Otrzymałem już informację, że skończyły się klucze i pomimo moich długich prób (5h dzisiaj) dodzwonienia się do DOK nie otrzymałem informacji zwrotnych na pytania, które posłałem poprzez formularz, ani mailowo ani jakkolwiek inaczej. Nie ma również możliwości anulowania zamówienia a pieniądze z mojego konta zniknęły, ciekawa polityka sklepu.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Zgłoszenie przyszło na DOK i zwrot przyjęty.

Dnia 31.05.2014 o 16:29, roofio101 napisał:

Witam.

Zamówiłem dzisiaj grę Wildstar zgodnie z numerem zamówienia UQ00401472 i zamówienie opłaciłem
w okolicach 11.40 (dzisia). Do tej pory zamówienie wisi na ''opłać zamówienie''. Czy
nie ma możliwości sprawdzenia czy pieniądze już doszły i przesłania mi klucza do headstartu?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że kod już powinieneś mieć ma mailu :)

Dnia 31.05.2014 o 21:04, Niepsuj napisał:

Witam.

Też zamówiłem grę WildStar (nr zam. UQ01051433) i nie dostałem cd-keya (gra zapłacona
z góry) . Wiem ,że premiera jest 03.06.14 ale w opisie produktu jest napisane "Po złożeniu
zamówienia pre-orderowego otrzymasz kod, który aktywuje zarówno beta weekendy jak i 3
dniowy, przedpremierowy dostęp do gry Wildstar. Kod otrzymasz drogą mailową, ale będzie
on dostępny również w szczegółach zamówienia."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta sama sytuacja co powyżej :)

Dnia 01.06.2014 o 16:27, Teganek napisał:

ta sama sytuacja co wyżej nr zamowienia UW01571432, opłacone a klucza do WIldstara nie
ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz na dok@gram.pl - zaradzimy w tej sprawie

Dnia 01.06.2014 o 21:18, Pierogi_z_Cukrem napisał:

Witam. Pytanie pewnie przwinęło się wielokrotnie na łamach portalu, proszę nie bić! Oto
chciałem złożyć zamówienie w sklepie gram.pl, niestety mail na który zarejestrowałem
konto jest juz dawno nie aktywny. Sądzić by można że przy zamawianiu można go zmienić,
nic bardziej mylnego. Mail co prawda pojawia się w okienku, jednakże wszelkie próby wymazania
go przy pomocy klawisza "backspace" czy "delete" spełzają na niczym. Można to jakoś skorygować?
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się