GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

307 postów w tym temacie

Cześć.
Chciałem się dowiedzieć jak wygląda sytuacja przelewu z moim zamówieniem - FK03671453
Czy pieniądze już doszły? Kiedy mogę się spodziewać wysyłki? :)
Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry :)
Błaha sprawa, aczkolwiek mnie niepokoi - opłaciłem wczoraj przelewem zamówienie FY04261498, jednak w moim profilu nie widzę jeszcze, by pieniądze wpłynęły (zamówienie wciąż oczekuje na opłacenie). Dałoby radę sprawdzić? Jeśli jest jakiś problem z przelewem, to szybko zrobię drugi.

Z góry dziękuję i życzę miłego wieczoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Zamówiłem u państwa preorder gry Dragon Age Inkwizycja(numer zamówienia AG00871491)
nie otrzymałem od państwa klucz na DLC Płomien Inkwizycji.W szczegółach zamówienia nie mam ani informacji,ani opcji pobierz klucz do wyżej wymienionego dlc.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2014 o 21:36, hubertjung napisał:

Gdzie moge zarejestrować gre?

Mógłbyś sprecyzować? Przede wszystkim, jaka to gra? Masz klucz na steama? Może na Uplay lub na origina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Moje pytanie dotyczy numeru zamówienia GL03651471 , co się z nim dzieję. Kupiłem 2 gry w osobnych dniach, wpłata została wprowadzona za 2 gry na 1 numer konta, gdzie w tytule ujęte został dwa numery zamówienia. Jedna gra dotarła a co do drugiej to nawet nie wiem co się z nią dzieję. Proszę o poinformowanie mnie co się dzieję z tym zamówieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 18:35, Renata1969 napisał:

Witam
Moje pytanie dotyczy numeru zamówienia GL03651471 , co się z nim dzieję. Kupiłem 2 gry
w osobnych dniach, wpłata została wprowadzona za 2 gry na 1 numer konta, gdzie w tytule
ujęte został dwa numery zamówienia. Jedna gra dotarła a co do drugiej to nawet nie wiem
co się z nią dzieję. Proszę o poinformowanie mnie co się dzieję z tym zamówieniem.


Dzień dobry,

wspomniana jednorazowa wpłata za dwa osobne zamówienia wpłynęła na wydłużenie realizacji drugiego zamówienia. W systemie widzę, że przesyłka zostanie wysłana jeszcze dziś a jutro powinna być już na miejscu.

Przepraszam, że opóźnienie oraz życzę udanego popołudnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;)
Zamówiłem u państwa preorder Dying Light na PS4. Wszystko ok - uzupełniłem informacje dostawy itd. ale nie dostałem potwierdzenia przez 2 dni (dzisiaj 3). Dodam, że zakup był bez rejestracji, a gdy już utworzyłem konto nie miałem go w historii. Jeśli coś to ułatwi to to była kolekcja kolekcjonerska i wybrałem opcję karty kredytowej Chciałbym się zapytać co można z tym zrobić? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2015 o 23:51, PATRIOTA5 napisał:

Witam zakupiłem preorder gry Total War Attila ale nie dostałem obiecanego dodatku powie
mi ktoś jak go odebrać?


W przypiętym poście prosimy o podawanie numeru zamówienia. Będzie szybciej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2015 o 23:51, PATRIOTA5 napisał:

Witam zakupiłem preorder gry Total War Attila ale nie dostałem obiecanego dodatku powie
mi ktoś jak go odebrać?

Zamówienie WV00611546

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam podobną przypadłość jak kolega wyżej, zakupiłem Total War Attila w przed sprzedaży i w opisie gry wtedy widniało że przy zakupie otrzymam dodatek vikingowie, teraz jak gra jest w normalnej sprzedaży to juz nie ma tej informacji.
Zakładam że jest to zwykły błąd i zamiast otrzymac wersje gry z przed sprzedaży tak jak zamówiłem otrzymałem zwykła wersje, co nie zmienia faktu że zależy mi na tym dodatku.
Moje zamówienie nr: HU00501452

Temat już nieaktualny znalazłem kod w sczegółach zamówienia.
Żeby go odnaleźć nalezy wejśc w swoją liste zamówień, następnie wejśc w"zobacz szcegóły" zamówienia Total War Attila i pod ikona gry powinien być napis: BONUS a po jego prawej stronie pobierz kod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś pierwszy raz na gramie płaciłem PayPalem i mam obawy co do działania sklepu. Mianowicie do konta PayPal mam inny email niż na gram. Potwierdzenie przyszło na ten PayPalowy adres a nie tak jak przy innych zamówieniach na ten którego używam na waszej stronie. Dodatkowo z listy moich zamówię zniknęło to zamówienie i mam obawy czy przypadkiem nie ma jakiegoś błędu i „nie dopisało” się ono na podstawie maila do nieistniejącego konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 12:12, patrykus93 napisał:

Witam, sprawdzałem szczegóły zamówienia i nie widać u mnie DLC Viking Forefathers. Mój
nr zamówienia: WT00241501


Jutro skontaktuje się w tej sprawie z naszym działem obsługi klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2015 o 19:23, Fang napisał:

Dziś pierwszy raz na gramie płaciłem PayPalem i mam obawy co do działania sklepu. Mianowicie
do konta PayPal mam inny email niż na gram. Potwierdzenie przyszło na ten PayPalowy adres
a nie tak jak przy innych zamówieniach na ten którego używam na waszej stronie. Dodatkowo
z listy moich zamówię zniknęło to zamówienie i mam obawy czy przypadkiem nie ma jakiegoś
błędu i „nie dopisało” się ono na podstawie maila do nieistniejącego konta.


Proszę podaj numer zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się