GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

307 postów w tym temacie

Dnia 19.05.2015 o 09:49, robson491 napisał:

Ludzie nie straszcie mnie! Właśnie dodzwoniłem się do firmy kurierskiej- mają dla mnie
od was przesyłkę. Prawie przyprawiliście mnie o zawał serca! ps. swoją drogą poprawcie
ten cały wasz "system", bo na stronie nadal brak info. Pozdrawiam.


Zawsze dokładamy wszelkich starań, by realizacja zamówień przebiegała bezproblemowo - a błędy/pomyłki zdarzają się nawet najlepszym. Jeszcze raz przepraszam i dziękuje za informację zwrotną - miłego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2015 o 09:49, robson491 napisał:


>
> Jest po 7 rano 19 maja- nadal to samo. Czekam tylko do 10 na kontakt z waszym konsultantem!

> To jakiś żart i lekceważenie klienta! A moje pieniądze bez problemu przyjeliście!

>
Ludzie nie straszcie mnie! Właśnie dodzwoniłem się do firmy kurierskiej- mają dla mnie
od was przesyłkę. Prawie przyprawiliście mnie o zawał serca! ps. swoją drogą poprawcie
ten cały wasz "system", bo na stronie nadal brak info. Pozdrawiam.


Nie masz aż tak źle. Jest dzień po premierze, południe się zbliża, a ja nadal nie mam "pre ordera". To jest dopiero żart!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z przesyłką nr: YF00341521 również chodzi o Wiedzmina którego zamawiałem w poniedziałek (18.05) z samego rana a czekam już 2 dni paczki ani widu ani słychu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 11:56, Ecc0 napisał:

Nie masz aż tak źle. Jest dzień po premierze, południe się zbliża, a ja nadal nie mam
"pre ordera". To jest dopiero żart!


Cześć, proszę podaj numer zamówienia.

Dnia 20.05.2015 o 11:56, Ecc0 napisał:

Mam podobny problem z przesyłką nr: YF00341521 również chodzi o Wiedzmina którego zamawiałem
w poniedziałek (18.05) z samego rana a czekam już 2 dni paczki ani widu ani słychu.


Nie potwierdziłeś zamówienia dlatego jeszcze nie zostało zrealizowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przesyłką YC02431576. Powinna dotrzeć na wczoraj, została opłacona. Premiera gry dzisiaj, a nawet nie wysłano. Co się dzieje? Dodatkowo zapłaciłem więcej, niż powinienem, bo widzę, że Heroes of the Storm teraz kosztuje mniej.

Macie jakieś problemy ze sklepem, bo nie chce mnie zalogować i nie zawsze działa tak, jak powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.06.2015 o 11:38, takticalpl napisał:

Mam problem z przesyłką YC02431576. Powinna dotrzeć na wczoraj, została opłacona. Premiera
gry dzisiaj, a nawet nie wysłano. Co się dzieje? Dodatkowo zapłaciłem więcej, niż powinienem,
bo widzę, że Heroes of the Storm teraz kosztuje mniej.

Macie jakieś problemy ze sklepem, bo nie chce mnie zalogować i nie zawsze działa tak,
jak powinien.


Cześć, niestety pojawił się pewien problem po stronie naszego magazynu i gra zostanie dostarczona do Ciebie jutro. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Odnośnie logowania, przekazałem informacje do działu IT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zamówieniami UT00951530 oraz UY01611500. Pomimo, że już za nie zapłaciłem to nadal nie otrzymałem emaila z potwierdzeniem zapłaty. Zrozumiałbym jakbym kupił gry w pudełkach, ale kupiłem wersję cyfrowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2015 o 15:47, Bermunda napisał:

Mam problem z zamówieniami UT00951530 oraz UY01611500. Pomimo, że już za nie zapłaciłem
to nadal nie otrzymałem emaila z potwierdzeniem zapłaty. Zrozumiałbym jakbym kupił gry
w pudełkach, ale kupiłem wersję cyfrowe.


Cześć, płatność była dokonana przelewem standardowym. Potwierdzenie zapłaty otrzymasz, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie (zazwyczaj do 2-3 dni roboczych od wykonania przelewu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znowu ja. Mam problem z zamówieniem UT00951530. Gdy wchodzę w "szczegóły zamówienia" i klikam na "pobierz klucz" wyświetla sie tylko puste pole z znaczkiem w pomarańczowym okręgu. Emaila z potwierdzeniem zapłaty i kluczami nie dostałem, więc nie mogę ich wykorzystać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2015 o 17:42, Bermunda napisał:

Znowu ja. Mam problem z zamówieniem UT00951530. Gdy wchodzę w "szczegóły zamówienia"
i klikam na "pobierz klucz" wyświetla sie tylko puste pole z znaczkiem w pomarańczowym
okręgu. Emaila z potwierdzeniem zapłaty i kluczami nie dostałem, więc nie mogę ich wykorzystać.


Cześć, proszę podaj swój adres e-mail. Jutro skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2015 o 22:00, pstarczynowski napisał:

> Znowu ja. Mam problem z zamówieniem UT00951530. Gdy wchodzę w "szczegóły zamówienia"

> i klikam na "pobierz klucz" wyświetla sie tylko puste pole z znaczkiem w pomarańczowym

> okręgu. Emaila z potwierdzeniem zapłaty i kluczami nie dostałem, więc nie mogę ich
wykorzystać.

Cześć, proszę podaj swój adres e-mail. Jutro skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.


mr.bermunda@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2015 o 22:36, Bermunda napisał:

> > Znowu ja. Mam problem z zamówieniem UT00951530. Gdy wchodzę w "szczegóły zamówienia"

>
> > i klikam na "pobierz klucz" wyświetla sie tylko puste pole z znaczkiem w pomarańczowym

>
> > okręgu. Emaila z potwierdzeniem zapłaty i kluczami nie dostałem, więc nie mogę
ich
> wykorzystać.
>
> Cześć, proszę podaj swój adres e-mail. Jutro skontaktuje się z Tobą w tej sprawie.


mr.bermunda@gmail.com


Cześć, klucze wysłałem na maila :) W razie jakichkolwiek problemów pisz: przemyslaw.starczynowski@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2015 o 00:09, takticalpl napisał:

Co z kodami DLC do Muradina przy zamówieniu Heroes of the Storm? Przesyłka doszła ponad
tydzień temu, a kodu na maila nie otrzymałem.


Cześć, proszę podaj numer zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer zamówienia to YC02431576. Mój mail filipcwiek@gmail.com I czy pieniądze zostaną zwrócone, skoro zapłaciłem z góry 80zł za sztukę, a ostatecznie kosztowało 70 za sztukę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2015 o 23:26, takticalpl napisał:

Numer zamówienia to YC02431576. Mój mail filipcwiek@gmail.com I czy pieniądze zostaną
zwrócone, skoro zapłaciłem z góry 80zł za sztukę, a ostatecznie kosztowało 70 za sztukę?


Proszę sprawdź maila. W razie jakichkolwiek problemów pisz: przemyslaw.starczynowski@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi powiedzieć co dokładanie zwiera pre-purchase Guild Wars 2? Bo to zdanie:
"W pudełku Pre-Purchase znajdziesz kod do pobrania gry i dodatku (z bonusami właściwymi dla edycji Pre-Purchase)." niewiele wyjasniea. Są 3 edycje: Standard, Deluxe, Ultimate. Która jest w sprzedaży?
http://buy.guildwars2.com/store/gw2/en_IE/html/pbPage.heartofthorns?utm_medium=email&utm_campaign=hot-pre-purchase_uk_06162015&cid=90:5::::Global:166:::?utm_source=newsletter_gw2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2015 o 17:08, Karanthir666 napisał:

Możecie mi powiedzieć co dokładanie zwiera pre-purchase Guild Wars 2? Bo to zdanie:
"W pudełku Pre-Purchase znajdziesz kod do pobrania gry i dodatku (z bonusami właściwymi
dla edycji Pre-Purchase)." niewiele wyjasniea. Są 3 edycje: Standard, Deluxe, Ultimate.
Która jest w sprzedaży?
http://buy.guildwars2.com/store/gw2/en_IE/html/pbPage.heartofthorns?utm_medium=email&utm_campaign=hot-pre-purchase_uk_06162015&cid=90:5::::Global:166:::?utm_source=newsletter_gw2


Cześć, nasz pre-pruchase dotyczy wersji Standard.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2015 o 18:25, Karanthir666 napisał:

> Cześć, nasz pre-pruchase dotyczy wersji Standard.
To proponuję nieco zmienić opis produktu w sklepie.


Przekaże Twoje spostrzeżenie do naszego działu obsługi klienta. Opis bazuje na informacjach przekazanych przez wydawcę. Kwestia "z bonusami właściwymi dla edycji Pre-Purchase" dotyczy dostępu do beta weekendów dodatku oraz tytułu w grze. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt via e-mail przemyslaw.starczynowski@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się