GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

307 postów w tym temacie

Cześć,

Data złożenia zamówienia: Wtorek, 22 września 2015 o godz. 09:42, zamówiłem preorder edycję limitowaną dodatku do Wiedźmina 3, miał przyjść w dniu premiery, jednak w dniu premiery to został dopiero wysłany, co mnie osobiście trochę poraża. Mieliście 3 tygodnie żeby przygotować i wysłać w odpowiednim dniu. Chyba nie po to zamawia się pre-order żeby dostać go po premierze? Jestem szczerze oburzony, gdy zamawiałem gry kiedy ten serwis dopiero raczkował jakoś dało się wysyłać preordery na czas. Nr zamówienia SH00391558

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2015 o 20:41, Aithieel napisał:

Cześć,

Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem. Status mówi, że zostało ono
wysłane wczoraj i powinno przyjść dziś (kurier) jednak dziś nikt się u mnie nie pojawił,
nie dostałem też mejla z potwierdzeniem wysłania i numerem przesyłki. Dzwoniłem też na
infolinię i Pani od Was powiedziała żeby poczekać na numer nadania przesyłki. W związku
z tym chciałbym zapytać kiedy mogę oczekiwać przesyłki i czy została ona faktycznie już
wysłana? Numer: DI01701520


Zamówienie zostanie wysłane 15 października.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2015 o 23:08, nikser napisał:

Cześć mam podobny problem co Aithieel zamówiłem tydzień temu dodatek do wiedźmina 3 serce
z kamienia i powinno dzisiaj dojść jednak nie dostałem nawet potwierdzenia wysyłki...
nr zamówienia DR03331501


Zamówienie zostało wysłane, powinno do Ciebie dotrzeć dziś/jutro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2015 o 08:56, michal01234 napisał:

Cześć,

Data złożenia zamówienia: Wtorek, 22 września 2015 o godz. 09:42, zamówiłem preorder
edycję limitowaną dodatku do Wiedźmina 3, miał przyjść w dniu premiery, jednak w dniu
premiery to został dopiero wysłany, co mnie osobiście trochę poraża. Mieliście 3 tygodnie
żeby przygotować i wysłać w odpowiednim dniu. Chyba nie po to zamawia się pre-order żeby
dostać go po premierze? Jestem szczerze oburzony, gdy zamawiałem gry kiedy ten serwis
dopiero raczkował jakoś dało się wysyłać preordery na czas. Nr zamówienia SH00391558


Zamówienie zostało wysłane, powinno do Ciebie dotrzeć dziś/jutro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem w Państwa sklepie grę Uncharted: Kolekcja Nathana Drakea - Edycja Specjalna (pre-order).
W związku z brakiem jakichkolwiek informacji o stanie mojego zamówienia, po premierze gry wielokrotnie kontaktowałem się telefonicznie z DOK, który nie był w stanie udzielić mi jakichkolwiek informacji poza lakonicznymi stwierdzeniami o kłopotach z dostępnością.
Pięć dni (roboczych) po planowanej premierze gry otrzymałem wiadomość o następującej treści:

"Z przykrością informujemy, że nie posiadamy informacji dostępności zamówionego
przez Pana produktu. W tej sytuacji chcielibyśmy zaproponować zwrot płatności."

Jestem w stanie zrozumieć, że nie szanujecie klienta a to wszystko to tylko biznes, ale jakim cudem firma szczycąca się obchodem swoich 10 urodzin w tak perfidny sposób konfabuluje informacjami o dostępności produktów aby zwabić potencjalnych klientów.
Zawarliśmy umowę i czekam na zakupiony produkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2015 o 12:26, jedenZwielu napisał:

Zamówiłem w Państwa sklepie grę Uncharted: Kolekcja Nathana Drakea - Edycja Specjalna
(pre-order).
W związku z brakiem jakichkolwiek informacji o stanie mojego zamówienia, po premierze
gry wielokrotnie kontaktowałem się telefonicznie z DOK, który nie był w stanie udzielić
mi jakichkolwiek informacji poza lakonicznymi stwierdzeniami o kłopotach z dostępnością.

Pięć dni (roboczych) po planowanej premierze gry otrzymałem wiadomość o następującej
treści:

"Z przykrością informujemy, że nie posiadamy informacji dostępności zamówionego
przez Pana produktu. W tej sytuacji chcielibyśmy zaproponować zwrot płatności."

Jestem w stanie zrozumieć, że nie szanujecie klienta a to wszystko to tylko biznes, ale
jakim cudem firma szczycąca się obchodem swoich 10 urodzin w tak perfidny sposób konfabuluje
informacjami o dostępności produktów aby zwabić potencjalnych klientów.
Zawarliśmy umowę i czekam na zakupiony produkt.


Cześć, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. W poniedziałek skontaktuje się z dyrektorem działu obsługi klienta. Nie zostawię tego bez wnikliwego sprawdzenia. Proszę podeślij mi na maila przemyslaw.starczynowski@gram.pl numer zamówienia oraz numer telefonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod przedmówcę. Od niedzieli rana próbuję i nic. Czy akcja już się zakończyła? Jeżeli tak to powinniście jakoś ludzi poinformować. Jeżeli nie to co się dzieje, że system nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2015 o 21:51, Mirkow76 napisał:

Podpinam się pod przedmówcę. Od niedzieli rana próbuję i nic. Czy akcja już się zakończyła?
Jeżeli tak to powinniście jakoś ludzi poinformować. Jeżeli nie to co się dzieje, że system
nie działa.


Cześć, wciąż czekamy na dostawę kluczy. Każdy otrzyma swój kod prosimy jeszcze o maksymalnie kilka dni cierpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2 pytania odnośnie promocji:

1. Czy do zamówień pudełkowych nadal dorzucane są breloczki z Wiedźmina 3?
2. Czy będzie w najbliższym czasie dostępna edycja limitowana Wiedzmina 3 Serce z Kamienia PC - chodzi o wersję z kartami do gwinta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2015 o 13:41, Kizami napisał:

Ja mam 2 pytania odnośnie promocji:

1. Czy do zamówień pudełkowych nadal dorzucane są breloczki z Wiedźmina 3?
2. Czy będzie w najbliższym czasie dostępna edycja limitowana Wiedzmina 3 Serce z Kamienia
PC - chodzi o wersję z kartami do gwinta?



Cześć,

1. Tak
2. Czekamy na dostawę. Ciężko jest nam teraz stwierdzić kiedy produkt ponownie będzie dostępny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
18. października, wraz ze znajomym, złożyliśmy zamówienie na DLC do Euro Truck Simulator 2 "High Power Cargo Pack". Po opłaceniu dostaliśmy e-mail, że wszystko przebiegło pomyślnie i kod już jest dostępny. Tyle że właśnie nie dostaliśmy kodu - w e-mailu, tam gdzie powinien być kod, jest pusta rubryka, to samo po wejściu w "moje zamówienia" na stronie sklepu. Maile do działu obsługi klienta zostały wysłane w niedzielę, drugi dzień bez odpowiedzi mija. Widzę że w wątku na forum odpowiedzi są szybsze, to jeszcze tutaj kieruję sytuację.

Numery zamówień: DJ06311584; DJ07131523

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2015 o 22:43, Mateuszencjowaty napisał:

Witam,
18. października, wraz ze znajomym, złożyliśmy zamówienie na DLC do Euro Truck Simulator
2 "High Power Cargo Pack". Po opłaceniu dostaliśmy e-mail, że wszystko przebiegło pomyślnie
i kod już jest dostępny. Tyle że właśnie nie dostaliśmy kodu - w e-mailu, tam gdzie powinien
być kod, jest pusta rubryka, to samo po wejściu w "moje zamówienia" na stronie sklepu.
Maile do działu obsługi klienta zostały wysłane w niedzielę, drugi dzień bez odpowiedzi
mija. Widzę że w wątku na forum odpowiedzi są szybsze, to jeszcze tutaj kieruję sytuację.

Numery zamówień: DJ06311584; DJ07131523


Cześć, z informacji które uzyskałem oczekujemy już kilka dni na dostawę kluczy od wydawcy. W poniedziałek wszystko powinno być już ok. W imieniu sklepu przepraszam za wszelkie utrudnienia. Jeśli nie możecie poczekać do tego czasu to oczywiście dokonamy zwrot pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.
Jak długo czeka się na mailową odpowiedź od supportu? Wcale nie chodzi mi o dodatek do Far Cry 3.

Jedyne co otrzymałem to automatyczny mail z numerkiem [DOK #41734]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie spieszy się, spokojnie mogę poczekać ;) Szkoda jedynie, że według sklepu towaru było wystarczająco dużo, po czym okazuje się, że klucze dopiero od wydawcy mają przyjść, a ja, jako klient, nie dostałem żadnych o tym informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2015 o 13:46, raist napisał:

Dzień dobry.
Jak długo czeka się na mailową odpowiedź od supportu? Wcale nie chodzi mi o dodatek do
Far Cry 3.

Jedyne co otrzymałem to automatyczny mail z numerkiem [DOK #41734]


Teoretycznie do 48h ale możesz opisać swój problem tutaj, postaram się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcąc nie chcąc...

08.10.2015 składam i opłacam zamówienie na PREORDER Wiedźmina 3: Kamienne serce.

19:29 mail potwierdzający złożenie zamówienia i info o prezencie.
19:30 kolejny mail o opłaceniu.
19:42 kod Far Cray(sic!) 3 - Blood Dragon. Ekstra.

Oficjalnie premiera 13 października 2015, zatem czekamy...

16.10.2015 wchodzę na listę zamówień sklepu i własnym oczom nie wierzę!

"Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na zgrupowanie do punktu odbioru, zostanie wysłane prawdopodobnie 19.10.2015"

PRAWDOPODOBNIE?!

A to:

"Gwarantujemy dostawę kurierską następnego dnia roboczego przy zamówieniach złożonych i potwierdzonych do 16:00. Możesz również odebrać przesyłkę osobiście w jednym z 130 punktów."
"Ponad 90% naszych klientów otrzymało zamówioną w przedsprzedaży grę jeszcze przed premierą. Dzięki temu masz pewność, że i TY dostaniesz długo oczekiwaną grę jako pierwszy."


Bełkot i "chłyty" marketingowe?

Nie omieszkałem wystosować maila do DOK z opinią o zaistniałej sytuacji na co zareagował jedynie automat potwierdzający dostarczenie wiadomości.

I cisza... Zero reakcji.

Dobra, weekend. Poczekamy do 19-ego.

Sprawdzam...

"Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na zgrupowanie do punktu odbioru, zostanie wysłane prawdopodobnie 22.10.2015".

Hmm... Urodziny to pewnie niezła impreza, poczekamy...

I dzisiaj...

"Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na dostępność wszystkich produktów".

Teraz to już zaczynają puszczać nerwy.
Ktoś tam może raczy ruszyć zadek i wziąć się do roboty, bo w tej chwili to są zwykłe kpiny z klienta!

DY03981588

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2015 o 13:43, Goldwin napisał:

Chcąc nie chcąc...

08.10.2015 składam i opłacam zamówienie na PREORDER Wiedźmina 3: Kamienne
serce.

19:29 mail potwierdzający złożenie zamówienia i info o prezencie.
19:30 kolejny mail o opłaceniu.
19:42 kod Far Cray(sic!) 3 - Blood Dragon. Ekstra.

Oficjalnie premiera 13 października 2015, zatem czekamy...

16.10.2015 wchodzę na listę zamówień sklepu i własnym oczom nie wierzę!

"Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na zgrupowanie do punktu odbioru, zostanie
wysłane prawdopodobnie 19.10.2015"

PRAWDOPODOBNIE?!

A to:

"Gwarantujemy dostawę kurierską następnego dnia roboczego przy zamówieniach złożonych
i potwierdzonych do 16:00. Możesz również odebrać przesyłkę osobiście w jednym z 130
punktów."
"Ponad 90% naszych klientów otrzymało zamówioną w przedsprzedaży grę jeszcze przed premierą.
Dzięki temu masz pewność, że i TY dostaniesz długo oczekiwaną grę jako pierwszy."


Bełkot i "chłyty" marketingowe?

Nie omieszkałem wystosować maila do DOK z opinią o zaistniałej sytuacji na co zareagował
jedynie automat potwierdzający dostarczenie wiadomości.

I cisza... Zero reakcji.

Dobra, weekend. Poczekamy do 19-ego.

Sprawdzam...

"Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na zgrupowanie do punktu odbioru,
zostanie wysłane prawdopodobnie 22.10.2015".


Hmm... Urodziny to pewnie niezła impreza, poczekamy...

I dzisiaj...

"Status twojego zamówienia: zamówienie oczekuje na dostępność wszystkich produktów".

Teraz to już zaczynają puszczać nerwy.
Ktoś tam może raczy ruszyć zadek i wziąć się do roboty, bo w tej chwili to są zwykłe
kpiny z klienta!

DY03981588


Cześć, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Skontaktuje się w tej sprawie z dyrektorem działu obsługi klienta. Nie zostawię tego bez wnikliwego sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dzięki za szybką reakcję, coś się zmieniło...

"Status twojego zamówienia: zamówienie jest gotowe do wysłania, zostanie wysłane prawdopodobnie dziś"

Sprawdzimy "prawdopodobieństwo" :)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się