GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

307 postów w tym temacie

Dnia 30.10.2015 o 18:09, Reitardo napisał:

Witam,
Złożyłem zamówinie DH00821595 dnia 17.10, a do tej pory nie otrzymałem gry (2 tygodnie
czekania na paczkę
).
W tym czasie złożyłem 5 ticketów (niby jest 24 godzin na odpowiedź BOK, a tylko jeden
z waszych pracowników dał radę odpisać w mojej sprawie).
~25.10 okazało się, że muszę zmienić miejsce dostawy, co wykonałem w ciągu 30 minut.
Strona wyświetla wysłanie zamówienia 26.10 oraz odbiór ~27.10, ale oczywiście nikt nic
nie wie o mojej paczce (kod awizo nieaktywny). Złożyłem kolejne zapytanie odnośnie zamówienia
do jedynego Pana z BOK-u, który chciał się zająć moją sprawą (chyba należy mu się podwyżka).
Dostałem informację, że paczka zostanie wysłana w czwartek. Jednak jak się spodziewałem
- kod awizo ciągle nieaktywny oraz 0 odpowiedzi od BOK''u w tej sprawie.
Czy mógłbym w końcu otrzymać informację, czy długo jeszcze będę musiał czekać na realizację
zamówienia?


Cześć, dziś dam znać w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2015 o 01:26, DarkWolf_PL napisał:

Na kiedy przewidujecie wysyłkę preorderów SC2"LotV? Premiera to 10.11.15, a dzień później
wiadomo mamy święto.


Większość opłaconych zamówień SC2 LotV powinna zostać wysłana dzień przed premierą czyli 9 listopada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2015 o 18:09, Reitardo napisał:

Witam,
Złożyłem zamówinie DH00821595 dnia 17.10, a do tej pory nie otrzymałem gry (2 tygodnie
czekania na paczkę
).
W tym czasie złożyłem 5 ticketów (niby jest 24 godzin na odpowiedź BOK, a tylko jeden
z waszych pracowników dał radę odpisać w mojej sprawie).
~25.10 okazało się, że muszę zmienić miejsce dostawy, co wykonałem w ciągu 30 minut.
Strona wyświetla wysłanie zamówienia 26.10 oraz odbiór ~27.10, ale oczywiście nikt nic
nie wie o mojej paczce (kod awizo nieaktywny). Złożyłem kolejne zapytanie odnośnie zamówienia
do jedynego Pana z BOK-u, który chciał się zająć moją sprawą (chyba należy mu się podwyżka).
Dostałem informację, że paczka zostanie wysłana w czwartek. Jednak jak się spodziewałem
- kod awizo ciągle nieaktywny oraz 0 odpowiedzi od BOK''u w tej sprawie.
Czy mógłbym w końcu otrzymać informację, czy długo jeszcze będę musiał czekać na realizację
zamówienia?


W imieniu sklepu przepraszam za wszelkie niedogodności. Zamówienie powinno zostać do Ciebie wysłane jutro lub w środę. Jeśli wciąż będziesz miał z nim problem, proszę skontaktuj się ze mną mailowo: przemyslaw.starczynowski@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam;
Przepraszam, ale czy w dziale obsługi klienta ktokolwiek u Was nadal pracuje ? Od niedzieli próbuję się z Wami skontaktować w sprawie mojego anulowanego zamówienia, wysłałem 4 maile i nie dostałem żadnej odpowiedzi, oczywiście pobrana płatność na konto nie wróciła; zamówienie nie zostałem także wznowione, o co prosiłem we wszystkich mailach.


FR02091538.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2015 o 17:09, ste100 napisał:

Witam;
Przepraszam, ale czy w dziale obsługi klienta ktokolwiek u Was nadal pracuje ? Od niedzieli
próbuję się z Wami skontaktować w sprawie mojego anulowanego zamówienia, wysłałem 4 maile
i nie dostałem żadnej odpowiedzi, oczywiście pobrana płatność na konto nie wróciła; zamówienie
nie zostałem także wznowione, o co prosiłem we wszystkich mailach.


FR02091538.



Cześć, w imieniu sklepu przepraszam za wszelkie niedogodności. Zamówienie zostało przekazane do realizacji. Klucz będzie dostępny do pobrania w szczegółach zamówienia do końca tego tygodnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sytuacja identyczna jak ste100. W niedziele zakupiłem grę, pieniądze poszły na konto sklepu, a klucza jak nie było tak i nie ma. Niezliczona ilość maili bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Czysta komedia. A na stronie jest zachwalana wręcz ekspresowa dostawa kluczy do edycji cyfrowych (w moim przypadku 4 dni).

FT00371508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2015 o 16:55, pstarczynowski napisał:

> Witam,
> Złożyłem zamówinie DH00821595 dnia 17.10, a do tej pory nie otrzymałem gry (2
tygodnie
> czekania na paczkę
).
> W tym czasie złożyłem 5 ticketów (niby jest 24 godzin na odpowiedź BOK, a tylko
jeden
> z waszych pracowników dał radę odpisać w mojej sprawie).
> ~25.10 okazało się, że muszę zmienić miejsce dostawy, co wykonałem w ciągu 30 minut.

> Strona wyświetla wysłanie zamówienia 26.10 oraz odbiór ~27.10, ale oczywiście nikt
nic
> nie wie o mojej paczce (kod awizo nieaktywny). Złożyłem kolejne zapytanie odnośnie
zamówienia
> do jedynego Pana z BOK-u, który chciał się zająć moją sprawą (chyba należy mu się
podwyżka).
> Dostałem informację, że paczka zostanie wysłana w czwartek. Jednak jak się spodziewałem

> - kod awizo ciągle nieaktywny oraz 0 odpowiedzi od BOK''u w tej sprawie.
> Czy mógłbym w końcu otrzymać informację, czy długo jeszcze będę musiał czekać na
realizację
> zamówienia?

W imieniu sklepu przepraszam za wszelkie niedogodności. Zamówienie powinno zostać do
Ciebie wysłane jutro lub w środę. Jeśli wciąż będziesz miał z nim problem, proszę skontaktuj
się ze mną mailowo: przemyslaw.starczynowski@gram.pl.


Witam,
Jako, że sytuacja dalej się nie zmieniła (stan na 5.11.2015, godzina 16.30), podbijam wątek i zapytanie, czy moje zamówienie zostanie w końcu zrealizowane? Ewentualnie jeśli nie jest Państwo w stanie tego dokonać, chciałbym się dowiedzieć, gdzie mam złożyć podanie o zwrot pieniędzy. Każda osoba odsyła mnie na jutro, za 3 dni, itp. i trwa to już 2,5 tygodnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że kontakt telefoniczny z BOK jest powolny. Długi czas czekania na zakolejkowanie, a potem jeszcze dłuższy wysłuchiwania 'Jesteś pierwszy w kolejce".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2015 o 15:24, mumson napisał:

Witam

Sytuacja identyczna jak ste100. W niedziele zakupiłem grę, pieniądze poszły na konto
sklepu, a klucza jak nie było tak i nie ma. Niezliczona ilość maili bez jakiejkolwiek
odpowiedzi. Czysta komedia. A na stronie jest zachwalana wręcz ekspresowa dostawa kluczy
do edycji cyfrowych (w moim przypadku 4 dni).

FT00371508


Podesłałem klucz na maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2015 o 16:56, Reitardo napisał:

Dodam jeszcze, że kontakt telefoniczny z BOK jest powolny. Długi czas czekania na zakolejkowanie,
a potem jeszcze dłuższy wysłuchiwania ''Jesteś pierwszy w kolejce".


Do godziny skontaktuje się z Panem telefonicznie by wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamówienie SP01271598

Szanowna redakcjo proszę się zająć swoim sklepem online ,szlak mnie
trafia z waszą obsługą. Nie można się do was dodzwonić i wyjaśnić kiedy
dostanę zamówiony towar StarCraft II: Legacy of the Void. Status
zamówienie nie opłacone ,zapłaciłem 3.11.2015 za towar (przelewem online
nie waszym systemem przez błąd swój). Wysyłam wiadomości i nic ,automat
tylko ładnie odpisuje że przyjęto zgłoszenie. Proszę szanować
kupującego. Proszę o zwrot pieniędzy na konto jeśli dziś to się nie wyjaśni.

Pozdrawiam

Marcel


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2015 o 10:47, Marcel_T800 napisał:

zamówienie SP01271598

Szanowna redakcjo proszę się zająć swoim sklepem online ,szlak mnie
trafia z waszą obsługą. Nie można się do was dodzwonić i wyjaśnić kiedy
dostanę zamówiony towar StarCraft II: Legacy of the Void. Status
zamówienie nie opłacone ,zapłaciłem 3.11.2015 za towar (przelewem online
nie waszym systemem przez błąd swój). Wysyłam wiadomości i nic ,automat
tylko ładnie odpisuje że przyjęto zgłoszenie. Proszę szanować
kupującego. Proszę o zwrot pieniędzy na konto jeśli dziś to się nie wyjaśni.

Pozdrawiam

Marcel




Zmówienie zostało dziś wysłane, niestety z powodu błędnie zatytułowanej płatności były problemy z rozliczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kupiłem Lords of the Fallen Edycja Limitowana z zimowej promocji. Zamówienie poszło, kasa dotarła, jednak mail nie zawierał klucza. W profilu też nie mam wzmianki o zamówieniu. Zamówienie nr Z303181516. Proszę wyjaśnić sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Zamówienie złożone dzisiaj jakieś 15 minut temu. Przyszło potwierdzenie z PayU, ale kluczy jak nie było tak nie ma. Nawet potwierdzenia złożenia zamówienia od Was.
Nr zamówienia: Z304461559.
Proszę o sprawdzenie co się stało z ww. zamówieniem. Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.12.2015 o 17:56, ramirocruz napisał:

Wczoraj kupiłem Lords of the Fallen Edycja Limitowana z zimowej promocji. Zamówienie
poszło, kasa dotarła, jednak mail nie zawierał klucza. W profilu też nie mam wzmianki
o zamówieniu. Zamówienie nr Z303181516. Proszę wyjaśnić sprawę.


Wysyłka kodów została ponowiona - proszę dać znać czy jest już wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2015 o 19:45, RakuPL napisał:

Witam,
Zamówienie złożone dzisiaj jakieś 15 minut temu. Przyszło potwierdzenie z PayU, ale kluczy
jak nie było tak nie ma. Nawet potwierdzenia złożenia zamówienia od Was.
Nr zamówienia: Z304461559.
Proszę o sprawdzenie co się stało z ww. zamówieniem. Dziękuję.


Wysyłka kodów została ponowiona - proszę dać znać czy jest już wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2015 o 09:57, Aithieel napisał:

Czy moje zamówienie:

HD00651578

zostanie dziś wysłane? Zostało złożone i opłacone wczoraj rano. Status wciąż taki sam...


Cześć, zamówienie powinno zostać dziś wysłane do Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się