GRAMy

Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

307 postów w tym temacie

Witam
Wysłałem zgłoszenie do DOK numer - [DOK #49472]
W sprawie zamówienia numer: QY00361692
Kupiłem Dragon Age Inkwizycja na PS4 w promocyjnej cenie, ale nigdzie nie było mowy, że jest to towar używany i uszkodzony. Kupuje gry pudełkowe, a nie cyfrowe w celach kolekcjonerskich, a dostałem produkt wybrakowany. Pudełko przyszło uszkodzone wraz z okładką, a przede wszystkim dostałem grę używaną. Gra była rozpakowana, a zamiast oryginalnej folii została potraktowana po użyciu najzwyklejszą zgrzewarką.
Nie jestem w stanie przyjąć takiego towaru, szczególnie, że sprzedawany był jako nowy. Nigdy mi się wcześniej nie zdarzyła taka sytuacja, oczywiście gra mnie dalej interesuje, ale nie w takim stanie. Czy tylko ja mam takie złe doświadczenie, czy jest to szerszy problem w sklepie gram.pl?
Czy może przeoczyłem coś w regulaminie sklepu i każdy towar sprzedawana w niższej cenie od sugerowanej automatycznie jest wybrakowany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2016 o 15:32, Spajd napisał:

Witam
Wysłałem zgłoszenie do DOK numer - [DOK #49472]
W sprawie zamówienia numer: QY00361692
Kupiłem Dragon Age Inkwizycja na PS4 w promocyjnej cenie, ale nigdzie nie było mowy,
że jest to towar używany i uszkodzony. Kupuje gry pudełkowe, a nie cyfrowe w celach kolekcjonerskich,
a dostałem produkt wybrakowany. Pudełko przyszło uszkodzone wraz z okładką, a przede
wszystkim dostałem grę używaną. Gra była rozpakowana, a zamiast oryginalnej folii została
potraktowana po użyciu najzwyklejszą zgrzewarką.
Nie jestem w stanie przyjąć takiego towaru, szczególnie, że sprzedawany był jako nowy.
Nigdy mi się wcześniej nie zdarzyła taka sytuacja, oczywiście gra mnie dalej interesuje,
ale nie w takim stanie. Czy tylko ja mam takie złe doświadczenie, czy jest to szerszy
problem w sklepie gram.pl?
Czy może przeoczyłem coś w regulaminie sklepu i każdy towar sprzedawana w niższej cenie
od sugerowanej automatycznie jest wybrakowany?


Cześć, przepraszam za wszelkie niedogodności. Dziś lub jutro skontaktuje się z Tobą pracownik działu obsługi klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy po 5 dniach oczekiwania mogę liczyć na jakikolwiek kontakt z Państwa strony, czy mam to odesłać, na czyj koszt itp...jakie sposoby załatwienia tej sprawy są rozpatrywane, cokolwiek?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co wzorowe załatwienie sprawy, 6 dnia dostałem odpowiedz, że jak mi towar nie odpowiada to mogę go odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy...obawiam sie, że to wiedziałem już pierwszego dnia.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2016 o 14:34, Spajd napisał:

Nie ma co wzorowe załatwienie sprawy, 6 dnia dostałem odpowiedz, że jak mi towar nie
odpowiada to mogę go odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy...obawiam sie, że to wiedziałem
już pierwszego dnia.

Pozdrawiam


Cześć, przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Zgłoszenie dotarło do nas 8 stycznia, 9 i 10 stycznia był weekend, odpowiedź otrzymał Pan 13 stycznia. Tak jak wspomnieli koledzy z działu obsługi klienta jeżeli towar Panu nie odpowiada może go Pan odesłać do nas i otrzymać zwrot pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak odpisałem interesuje mnie nie zwrot pieniędzy tylko otrzymanie pełnowartościowego towaru jaki zamówiłem i takie otrzymałem zapewnienie. Mam nadzieję, że chociaż to się odbędzie bez przeszkód i w rozsądnym terminie. Bo nawet jak przyjmiemy, że w piątek już nikt nie miał czasu na czytanie maili to potem 3 dni na wklejenie formułki w odpowiedź, że mogę towar odesłać raczej nie przystaje do dzisiejszych standardów obsługi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Kupiłem Prince of Persia 2008 w wersji cyfrowej. Instalacja przebiegła pomyślnie natomiast przed odpaleniem gry prosi o nr seryjny i niestety ten dostarczony od Was nie działa.
Numer zamówienia:
QN00891667
Prince of Persia - wersja cyfrowa, pobierz produkt
Twój numer seryjny do gry: 4G42J-6DQ66-H273P-K3R34-47W72

20160125093202640

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2016 o 09:32, azsztulpa napisał:

Witam!
Kupiłem Prince of Persia 2008 w wersji cyfrowej. Instalacja przebiegła pomyślnie natomiast
przed odpaleniem gry prosi o nr seryjny i niestety ten dostarczony od Was nie działa.
Numer zamówienia:
QN00891667
Prince of Persia - wersja cyfrowa, pobierz produkt
Twój numer seryjny do gry: 4G42J-6DQ66-H273P-K3R34-47W72


Cześć, nie jest to problem z kluczem: spróbuj pobrać http://www.tagesprotection.com/main.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem i opłaciłem Dark Souls 3 Apocalypse Edition na PC. W statusie zamówienie piszę, że grę wysłano, tymczasem dostałem maila o opóźnieniu realizacji zamówienia. W statusie zamówienia nic się nie zmieniło. O co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2016 o 22:17, Garadon napisał:

Zamówiłem i opłaciłem Dark Souls 3 Apocalypse Edition na PC. W statusie zamówienie piszę,
że grę wysłano, tymczasem dostałem maila o opóźnieniu realizacji zamówienia. W statusie
zamówienia nic się nie zmieniło. O co chodzi?


Cześć, dziś (12.04) zamawiałeś grę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Premiera Overwatch już za chwilę a że dawno nie zamawiałem na gram.pl to mam szybkie pytanie dotyczące płatności. Przy wyborze płatności online pojawia nam się lista banków. Ja mam swoje konto w PKO BP czy wybieram iPKO czy jest to coś zupełnie innego a opcji płacenia z PKO BP nie ma?

Jeśli zostawiłem pytanie w złym temacie to z góry przepraszam, nie byłem pewien czy pisać tutaj czy w temacie z grami pudełkowymi.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2016 o 20:55, Noma napisał:

Witam.

Premiera Overwatch już za chwilę a że dawno nie zamawiałem na gram.pl to mam szybkie
pytanie dotyczące płatności. Przy wyborze płatności online pojawia nam się lista banków.
Ja mam swoje konto w PKO BP czy wybieram iPKO czy jest to coś zupełnie innego a opcji
płacenia z PKO BP nie ma?

Jeśli zostawiłem pytanie w złym temacie to z góry przepraszam, nie byłem pewien czy pisać
tutaj czy w temacie z grami pudełkowymi.

Pozdrawiam.


Cześć, mając konto w PKO BP wybierasz płatność online przez iPKO ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakupiłem wersję cyfrową Total War: Warhammer
Numer zamówienia:
YV01091695

Rozumiem, że wczoraj święto, ale cały czas klucza nie otrzymałem.
Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2016 o 16:45, Michus1980 napisał:

Wczoraj zakupiłem wersję cyfrową Total War: Warhammer
Numer zamówienia:
YV01091695

Rozumiem, że wczoraj święto, ale cały czas klucza nie otrzymałem.
Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.


Cześć, niestety nie możemy zrealizować Twojego zamówienia. Przepraszam za wszelkie niedogodności, oczywiście dokonamy zwrotu płatności. Proszę podeślij mi na e-mail przemyslaw.starczynowski@gram.pl adres do wysyłki uwzględniając numer telefonu - podeślemy gift w ramach rekompensaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam !
Chciałem zamówić przedpremierowo grę Batelfield 1; ale aktualnie mieszkam w Holandii. Stąd moje pytanie, czy mogę wpisać adres holenderski i bezproblemowo przesyłka zostanie mi doręczona ?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2016 o 16:24, Travvson napisał:

Witam !
Chciałem zamówić przedpremierowo grę Batelfield 1; ale aktualnie mieszkam w Holandii.
Stąd moje pytanie, czy mogę wpisać adres holenderski i bezproblemowo przesyłka zostanie
mi doręczona ?
Pozdrawiam


Cześć, niestety nie wysyłamy przesyłek za granicę :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Parę dobrych lat temu kupiłem przez gram.pl Medieval 2 total war , chciałbym wymienić płytki gdyż dość mocno tą grę lubiłem i i tyrało się długo , mam jednak problem z tym że na moim koncie nie ma żadnych zarejestrowanych gier a kupiłem ich i zarejestrowałem niemało wiec liczę na waszą pomoc .

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2016 o 14:06, Kondi_Rozpruwacz napisał:

Witam

Parę dobrych lat temu kupiłem przez gram.pl Medieval 2 total war , chciałbym wymienić
płytki gdyż dość mocno tą grę lubiłem i i tyrało się długo , mam jednak problem z tym
że na moim koncie nie ma żadnych zarejestrowanych gier a kupiłem ich i zarejestrowałem
niemało wiec liczę na waszą pomoc .

Pozdrawiam



Cześć, napisz proszę na dok@gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę robił specjalnego wstępu, przechodzą do sedna. Trzy lata i trzy podejścia do sklepu gram.pl Wildstar - nie wysłaliście klucza do headstartu, który miał być w pre-orderach. Dodatek do wiedźmina - łaskawie dotarł dzień po premierze no i teraz perełka Fifa 17, nie powiem zapomniałem wam poprzednie wtopy i skuszony niską ceną zamówiłem (byłem tak głupi, że opłaciłem z góry) miało być wysłane najpierw w środę, później konsultant zapewniał, że wyślecie w czwartek a summa summarum nie wysłaliście w ogóle. Dziękuję, że kolejny raz przypominacie mi jak zajebiście jest nie móc zagrać w dniu premiery. Gdybyście byli zainteresowani (dok średnio odpowiada na maile) to numer zamówienia to SV10331624. Tym razem nie odpuszczę i ostrzegę innych kupujących wystawiająca odpowiednią opinię.

20160930191114734

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się