Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs: Film prezentujący technologie od NVIDIA na PC-tach

42 postów w tym temacie

Taki był lament że grafika jest słaba, ale zastanawiam się ile osób posiada sprzęt który udźwignie te wszystkie wodotryski i jednocześnie móc grać komfortowo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Taki był lament że grafika jest słaba, ale zastanawiam się ile osób posiada sprzęt który
> udźwignie te wszystkie wodotryski i jednocześnie móc grać komfortowo...

Rozchodzi się nie o to tylko o to żeby nie robić ludzi w [m]. Rozumiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może trochę kulturalniej?

Natomiast co do samych Piesełów to jeśli będzie tak, że gra będzie wyglądać na taką, która spokojnie mogła by być pociągnięta przez sprzęt, który teraz możemy mieć, a będzie potrzebowała kombajnu już na starcie to tak trochę lipa... Bo osobiście nie widzę w tym wszystkim czegoś kosmicznego. Taką grafikę to chyba nawet Crysisy miały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Może trochę kulturalniej?
>
> Natomiast co do samych Piesełów to jeśli będzie tak, że gra będzie wyglądać na taką,
> która spokojnie mogła by być pociągnięta przez sprzęt, który teraz możemy mieć, a będzie
> potrzebowała kombajnu już na starcie to tak trochę lipa... Bo osobiście nie widzę w tym
> wszystkim czegoś kosmicznego. Taką grafikę to chyba nawet Crysisy miały.

Tyle, że tutaj mamy doczynienia z sandboxem a nie FPS-em z mini planszami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro na PC rzeczywiście można odpalić z takimi efektami jak na video z E3 to spoko.

Inna sprawa, że taki filmik zaprezentowali też przy okazji Assassin''s Creed 4, problem w tym, że ludzie z najlepszym sprzętem dostępnym na rynku mają problem z płynnością na takich detalach z physyx itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego? To, że jest to sandbox mało co wnosi. Głównie dlatego, że zapewne będzie tak, że ok - trochę polatamy samopasem, ale w dużej mierze będzie robić wszystko pod "główną linię". Raczej nie wierzę w to, że w grze będzie wszystkie rzeczy, które będą robili NPC będą miały znaczenie. Nawet jeśli jesteśmy po drugiej stronie miasta, a tamten A upuści kubek z kawą. Wtedy to faktycznie wymagałoby to wielkiej mocy przerobowej komputera. Po prostu gra będzie ładowała daną dzielnicę i wszystko co będzie się na niej działo będzie w czasie teraźniejszym, podobnie jak w innych grach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Taki był lament że grafika jest słaba, ale zastanawiam się ile osób posiada sprzęt
> który
> > udźwignie te wszystkie wodotryski i jednocześnie móc grać komfortowo...
>
> Rozchodzi się nie o to tylko o to żeby nie robić ludzi w [m]. Rozumiesz?
Rozumiesz.
Ale rozchodzi się również o to że ludzi biją pianę że prezentowana grafika nie jest taka jak ją prezentowano na E3, podczas gdy ci sami ludzie nie posiadają tak mocnego sprzętu żeby tą grafikę uciągnąć, więc zmuszeni są do ustawienie grafiki na poziom powiedzmy średni, który zapewne będzie prezentował się słabiej niż ten pokazywany na gameplayach po E3. Więc po co bić tą pianę? Rozumiesz?
Ludzie jeszcze nie mieli okazji pograć w tą grę a już ją skreślają bo grafika jest słabsza niż na początku zapewniano. Szkoda że nie będzie tak oszałamiająca, ale jestem pewien że wtedy mało kto byłby w stanie na takiej grać.
Czy takie zagranie to robienie ludzi w "ch..." czy może przeliczyli się z możliwościami sprzętowymi, czy może doszli do wniosku że może lepiej będzie jak w Watch Dogs pogra większa liczba graczy... mnie to nie interesuje bo jestem pewien że to będzie dobra gra.
I bynajmniej nie czuję się zrobiony w "ch..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No i co z tego? To, że jest to sandbox mało co wnosi. Głównie dlatego, że zapewne będzie
> tak, że ok - trochę polatamy samopasem, ale w dużej mierze będzie robić wszystko pod
> "główną linię". Raczej nie wierzę w to, że w grze będzie wszystkie rzeczy, które będą
> robili NPC będą miały znaczenie. Nawet jeśli jesteśmy po drugiej stronie miasta, a tamten
> A upuści kubek z kawą. Wtedy to faktycznie wymagałoby to wielkiej mocy przerobowej komputera.
> Po prostu gra będzie ładowała daną dzielnicę i wszystko co będzie się na niej działo
> będzie w czasie teraźniejszym, podobnie jak w innych grach.

No właśnie ma baaardzo dużo. Samo kontrolowanie wszystkich NPC ma duże znaczenie dla mocy obliczeniowej, to nie fps że postać nie może wyjść dalej niż 3m od skrzynki bo inaczej nie wie co ma zrobić. W dodatku sam ruch aut, "życie miasta", zmiany pogodowe itp też mają znaczenie. Usiądź sobie i narysuj nad iloma rzeczami "gra" musi mieć kontrolę w najprostszym i najgłupszym sandboxie gdzie nawet nie możesz dotknąć npc a super battelfield 3 czy innym AAA shooterze i ilość procesów w sandboxie jest większa. A co do dzielnic itp. to mocno się mylisz. Nigdy nie masz tak że cała lokacja w grze jest wgrana od razu. W tedy ramu by Ci nie starczyło. Dogrywa się świat "widzialny", stąd w takich grach jak Skyrim masz możliwość zmiany "obszaru" widzialnego i to najmocniej zjada moc obliczeniową. W różnych tytułąch robią różne sztuczki aby wgrać jak najwięcej, jak najmniejszy kosztem ale bym nie generalizował.
Moim zdaniem gra nie wygląda źle. Ja naprawdę nie wiem o co chodzi? Jakaś zbiorowa psychoza? W dodatku od lat obserwujemy tendencję do gier które się świecą jak choinka, fabuła jest do kitu, radość z gry jeszcze gorsza. Jak dla mnie to gra moża wyglądać jak GTA3 o ile będzie miodna.
Moim zdaniem gra wygląda lepiej, modele są dokładnie takie same jakie były, jedyne co się zmieniło to wyłączono wszystkie świecące się bajery co zrobiło grze dobrze. Ale to moja opinia : ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2014 o 09:40, jasnygwint napisał:

Ale rozchodzi się również o to że ludzi biją pianę że prezentowana grafika nie jest taka
jak ją prezentowano na E3, podczas gdy ci sami ludzie nie posiadają tak mocnego sprzętu
żeby tą grafikę uciągnąć, więc zmuszeni są do ustawienie grafiki na poziom powiedzmy
średni, który zapewne będzie prezentował się słabiej niż ten pokazywany na gameplayach
po E3. Więc po co bić tą pianę? Rozumiesz?


A co z tymi którzy posiadają tak mocny sprzęt? Prezentacja gry na E3 to spora deklaracja i tak trzeba ją traktować.
Przez ludzi takich jak ty, dojdzie kiedyś do momentu gdy wydawcy będą puszczały filmiki/gameplaye na konferencjach, prezentacjach, w sieci a niedługo przed premierą nagle downgrade grafy i ni słowa wyjaśnień.
Co jeśli pójdą o krok dalej i zaczną bajerować ludzi nie tylko grafiką? Zdajesz sobie sprawę co by było jakby ich nikt nie pilnował?(nie mówię o wszystkich)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście poziom graficzny na PS4 w zupełności wystarczy. Z resztą nie porównujmy sprzętu za ledwo co 2000zł z PC który zapewne kosztuje fortunę. BTW to może powinniśmy się martwić o content, a nie o "refleksje świetlne na listkach renderowanych oddzielnie ", bo wtedy wyjdzie nam Crysis3 czyli żyjątko, które co prawda ładnie wygląda, ale po kilku godzinach robi się miałkie i nie do przejścia :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

FirenEx, a ilu jest takich którzy mają tak mocny sprzęt? Mam gtx 670 i wątpię żebym mógł ustawić wszystko na maksa i grać komfortowo. AC4 mnie już o tym przekonał.
A to o czym piszesz, o robieniu takich downgradów, do czegoś takiego nie dojdzie. Pokazy przed premierą to jedno, a produkt finalny, po premierze, to drugie. Czekasz do premiery, oglądasz gameplaye, podoba się-bierzesz, nie podoba - nie bierzesz. Proste? I dlatego do czegoś takiego co opisujesz nie dojdzie bo developer ma za dużo do stracenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Skoro na PC rzeczywiście można odpalić z takimi efektami jak na video z E3 to spoko.
>
> Inna sprawa, że taki filmik zaprezentowali też przy okazji Assassin''s Creed 4, problem
> w tym, że ludzie z najlepszym sprzętem dostępnym na rynku mają problem z płynnością na
> takich detalach z physyx itp...


ja na swoim GTX 570 oraz i7 2600k wszystko na ultra z FXAA w FULL HD grałem bez żadnej ścinki . jedynie gdy pokusiłem się na 4K wtedy miałem problemy i to spore ale mi takie coś nie jest potrzebne a na przyszłość i bez anti-aliasingu da sie grać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda najgorzej. Ba, wygląda bajecznie, spore grono komentujących na różnych portalach odetchnęło z ulgą (niektórzy poszli nawet dalej, ale to chyba dobrze, że pozytywny hajpik wraca). Co ciekawe, jak przeanalizować ten footage na chłodno mamy wersję ps4 wzbogaconą o HBAO+ (zjadliwe także dla układów AMD) i TXAA (zjadliwe tylko dla kart Nvidii), czyli podobnie jak w przypadku AC4: Black Flag. Histeria wywołana paroma nieszczęsnymi pokazówkami naprawdę zrobiła ludziom wodę z mózgów, nie sądziłem że aż do tego stopnia. Wystarczyło pokazać ładniejsze miejscówki, w nastrojowej aurze i gotowe- next gen powrócił :DD Ubi niechcący trolluje pecetowców jak za starych dobrych lat.
Jedyne co tu wyraźnie szwankuje to ten padakowaty efekt burzy- wtf zapytuję grzecznie? Wygląda jak wyjątkowo wredny, obszarowy glitch. Mam nadzieję, że naprawią to w jakimś patchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wersja z E3 2012 była chyba zbyt przehajpowana. Jak teraz patrzę na bezpośrednie zrzuty z tamtej pokazówki widzę masę niedoróbek (w obrębie cieni i refleksów zwłaszcza), które w tej chwili wyeliminowano, nie mamy więc chyba na co narzekać. Zastanawiam się, czy w ogóle mieliśmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2014 o 11:16, kodi24 napisał:

Wersja z E3 2012 była chyba zbyt przehajpowana. Jak teraz patrzę na bezpośrednie zrzuty
z tamtej pokazówki widzę masę niedoróbek (w obrębie cieni i refleksów zwłaszcza), które
w tej chwili wyeliminowano, nie mamy więc chyba na co narzekać. Zastanawiam się, czy
w ogóle mieliśmy...

Mieli wszyscy Ci, którzy wyraźnie słyszeli słowa, że prezentowana wersja gry została uruchomiona "na sprzęcie o zbliżonej konfiguracji do PlayStation 4" i że takiej oprawy możemy spodziewać się na konsolach.

Ehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie masz czasami na myśli E3 2013? Bo konfig maszyny obsługującej pierwszą prezentację był znany i raczej znacznie odbiegający konfigiem od czegoś zbliżonego do ps4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować