Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Sławek Serafin Batman ramię w ramię z Jokerem biją Supermana i Green Lanterna w komiksowej wersji League of Legends. Przeczytaj cały tekst "Infinite Crisis - betatest" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eternal101 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Miałem przyjemność, zagrać w betę i gra strasznie powtarzalna z innymi mob''a po za tym że mamy za champów bohaterów z DC :>. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShingoPL24 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Superman OPxD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raziel91 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Ja bym tam wolał mobę pokemon albo z postaciami marvela Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Maniekwariat 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Better nerf Superman! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nitro2050 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 > Miałem przyjemność, zagrać w betę i gra strasznie powtarzalna z innymi mob''a po za tym> że mamy za champów bohaterów z DC :>.Tak samo jak LoL i Dota 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
XywkaToy 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Gra jest w wersji beta nikt w nią nie gra a meczu i tak szuka krócej niż w Dota 2. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eternal101 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 Dnia 19.04.2014 o 20:20, Nitro2050 napisał: Tak samo jak LoL i Dota 2 Dlatego napisałem że i ta moba się niczym nie różni od starszych sióstr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Renchar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2014 > Tak samo jak LoL i Dota 2Akurat te 2 gry się dość mocno różnią. W lolu wieże atakują czempiona tylko jak nie ma krepów lub jak się zaatakuje przeciwnika. W docie wystarczy za blisko podejść i ma się na niskim lvl przerąbane bo wierze mają potężnie daleki zasięg. Kolejna różnica w docie powrót do bazy kosztuje kasę za śmierć sporo zabierają co w lolu masz bez strat powrót i możesz ginąc ciągle nie tracąc ani goldka. Utrata many w Dota 2 to praktycznie powrót do bazy bo strasznie wolno się regeneruje. Postacie są strasznie niezbalansowane w produkcji valve niektórymi czempionami wystarczy 5-6 kilów na początku i sam możesz wygrać z 3 przeciwnikami po 10-12 kilach jedziesz całą 5 wygrana twoja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Poszepszynsky 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2014 > Akurat te 2 gry się dość mocno różnią. (...)Gry funkcjonują już od ładnych kilku lat. Nadal odczuwamy potrzebę tego powtarzania? Czy ktoś jeszcze tego nie wie? I czy ktokolwiek musi je jeszcze raz porównywać?> Postacie są strasznie niezbalansowane w produkcji> valve niektórymi czempionami wystarczy 5-6 kilów na początku i sam możesz wygrać z 3> przeciwnikami po 10-12 kilach jedziesz całą 5 wygrana twoja.Jak widać: tak - trzeba jeszcze raz porównywać i w dodatku oceniać. Wybierając nieudowadniane, wybiórcze, okrojone, subiektywne, informacje. Bo temat wcale jeszcze nie był przewałkowany na milion sposobów...On topic: LoL i DOTA2 są w świetnej kondycji, są świetnymi grami z podobnym targetem graczy, ale o nieco innych preferencjach. Ja na przykład uwielbiam motyw, że gdy okażę się O TYLE lepszy od przeciwnika to wynagrodzony zostanę totalną dominacją i upokorzeniem go (choć to w sumie tylko mit czy sytuacja low skill matchmaching''u). Zaspokoję wtedy swe niskie instynkty.Infinite Crisis natomiast nie ma niczego swojego (prócz bohaterów), co autor tekstu świetnie podkreślił. Nie ma szans konkurować i zagarniać graczy o nowych preferencjach, bo nie zaspokoi tych potrzeb. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Panopticon 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2014 Grałem i aż szkoda, że kolejny raz potencjał DC jest marnowany. Gra to wolniejsza i brzydsza kopia lola. Niektórzy bohaterowie stanowią jakieś chore połączenia bohaterów z lola, gdzie mając taki zestaw skill w mobie riota byliby OP i to ostro:superman:AA resetaoe slowcos jak Q lee sina tylko nie trzeba celowac i ma knockback +zadaje dwa rodzaje obrazen.R jak nocturne tylko z wiekszym range + aoe dmgnie wspominając o tym, że robią jakieś idiotyczne mecha supermany czy nightmare batmany zamiast nowych bohaterów, w których przecież universum DC jest szalenie bogate Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jammy 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2014 Superman powinien miec nerf, tak samo jak vamp batman. Catwoman powinni zmienic ulti a bleed dodac do Q. Przydaly by sie nowe postacie takie jak Huntress, SuperGirl, Black Canary czy chociaz by Killer Frost. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Muradin 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 21, 2014 Inna sprawa to to, że LoL czy Dota 2 otwierały taką... nową erę w moba, tak to można nazwać. Tam po drodze się coś pojawiło, jakiś Demigod czy wcześniejsza Dota, która przetarła szlak. Ale tak naprawdę nie dziwne jest dla mnie to, że mimo pogrania sobie w coś innego - Infinite Crisis, Smite, Strife, Heroes of Newerth, Heroes of the Storm... tego jest pełno i raczej wraca się do tego, w co się grało wcześniej z powodzeniem i spędziło się trochę przy tym czasu. To tak samo jak człowiek nagra się w Warcrafta i potem przesiada się na Starcrafta, po czym jednak wraca do starej, znanej mechaniki. A to że nie ma między tym różnic - też mnie to nie dziwi. To tak samo jak dzisiejsze strzelaniny niczym się nie różnią od siebie, strategie to tak naprawdę wymarły i mało co się pojawia (powiedzmy że moba to taka mutacja z tego), ścigałki w większości do CoDy. Więc... nie ma co patrzeć na przeróżne moby przez pryzmat LoLa, bo to tak samo jak patrzeć na wszystkie MMO przez pryzmat WoWa - no fajne to to... ale to nie WoW. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach