Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age:Inkwizycja: w czasie walki ze smokiem będzie można atakować różne części jego ciała

22 postów w tym temacie

> Uciąć/zmiażdżyć smokowi jaja, aby był niezdolny do dalszej walki.

Tak. A potem coup de grace; drogi smoku, wnet przepadnij w śmierci mroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 17:49, Essau napisał:

Zachowam jego tkanki, bo może uda się odwrócić bezpłodność Yennefer.

Dałbym plusa gdyby było można :D

A swoją drogą, to gdyby smoki istniały, to taki wojak z mieczem nie miałby z nimi najmniejszych szans...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Lee wyjaśnił również, że smoki będą niszczyć otoczenie wokół siebie. Tego nie było w poprzednich częściach – producent nie przypomina sobie też żadnej innej gry, w której stosowano by takie rozwiązanie." Ten Lee coś jakiś takiś chyba niedorobiony (skleroza albo demencja też mogą być powodem braku ogarnięcia) bo przecież w Skyrimie jeden smok zniszczył całą wioskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Lee wyjaśnił również, że smoki będą niszczyć otoczenie wokół siebie. Tego nie
> było w poprzednich częściach – producent nie przypomina sobie też żadnej innej
> gry, w której stosowano by takie rozwiązanie." Ten Lee coś jakiś takiś chyba niedorobiony
> (skleroza albo demencja też mogą być powodem braku ogarnięcia) bo przecież w Skyrimie
> jeden smok zniszczył całą wioskę.
Było to oskryptowane, a tutaj chyba ma na myśli że bez skryptów będzie to możliwe, choć kto wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 18:20, Pierogi_z_Cukrem napisał:

jeden smok zniszczył całą wioskę.

W domyśle chyba ;p Raz mi się ściana przed nosem rozwaliła i tyle z tego niszczenia wnioski xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajne rozwiązanie, ale czemu tylko smoki ? Powinno to dotyczyć wszystkich walk :)
Cholernie trudne do zrobienia i raczej nie na taki system walki jaki będzie w DA, ale ciągle czekam aż ktoś się odważy.
A na razie musi wystarczyć powyższa zapowiedź... zawsze to krok na przód :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowatorskie, w żadnej grze tego nie widziałem do tej pory, a już szczególnie RPG, a już absolutenie osadzonym w ponuklearnej przyszłości. I zapewne kilku innych. Nowość!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej marne szanse na coś takiego w rpg z auto-attackiem, w którym siła postaci jest zależna od statystyk przedmiotów. Takie coś bardziej by pasowało na czystą grę akcji, a nie taką, gdzie wybieramy jedynie cel i odpalamy różne umiejętności z paska. No bo co by wtedy miało decydować o tym czy np. postać może odciąć (humanoidowi) jakąś kończynę lub nie? Jeżeli np. atakowanie danego miejsca przez dłuższy czas (u słabszej postaci) miałoby prowadzić do większych obrażeń i ewentualnego odcięcia kończyny po danym czasie, to walki wyglądałyby bardzo głupio. Tym trudniej opracować jakiś dobry system w przypadku czarów. Zwyczajnie ciężko byłoby to sensownie zrobić w grze z przedmiotami, gdzie nie kontrolujemy bezpośrednio zadawanych ciosów. No chyba, że mowa jedynie o animacjach finisherów, ale to już wcześniej było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.04.2014 o 02:45, Arcling napisał:

Zwyczajnie ciężko byłoby to sensownie zrobić w grze z przedmiotami, gdzie nie
kontrolujemy bezpośrednio zadawanych ciosów.

W grze gdzie nie kontrolujemy ciosów to faktycznie bez sensu, ale w grze typu Skyrim można by się pokusić o większą kontrolę nad walką. Wymagałoby to pewnie całej masy statystyk i obliczeń na bieżąco. Siła danej postaci, odporność pancerza, siła ataku danej broni, w jakie miejsce uderzamy itd. Taki system otwiera nowe możliwości w walce. Uderzasz w słabo opancerzoną nogę i przeciwnik kuleje. Niezablokowany cios w głowę i może Cię zamroczyć ( o ile masz hełm, bo jak nie masz to game over :) ) i tak dalej...
W walce turowej takie coś znaczeni łatwiej zrobić, ale myślę że kiedyś doczekamy się takiego modelu walki w grze akcji :) Przykład z DA to zawsze maluteńki krok na przód. Jak się sprawdzi to w kolejne grze mogą go bardziej rozbudować. W końcu gry cały czas ewoluują, a samo klikanie i machanie bez sensu mieczem pomału się nudzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dragons Dogma ma taki model walki dla części potworków typu smok lub gigant. Dark Souls 2 sprawdza pod jakim kontem zadałeś cios i jeśli nie był on czysty obrażenia są mniejsze, trafienia w głowę i nogi powodują chwilowe zatrzymanie się przeciwnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować