Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Driveclub na PS4 w 30 klatkach na sekundę przy rozdzielczości 1080p

41 postów w tym temacie

Może jestem niedoczytany czy coś, ale nie dałoby się, nie wiem, wrzucić 40, 45 czy 50 klatek na sekundę? Nie zależy mi na 60, we Flower wszystko lata jak pogrzane i zbyt szybko dla mnie na PS4. Tak tylko ciekawość mi zadaje takie pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 03:11, gorgutz19 napisał:

> Jaka jest różnica między 30fps a 60 fps? GDY GRA JEST SŁABA ?:D więc lepiej niech
gra
> bedzie dobra i przestańcie się moczyć o te fpsy.
W wyścigowej grze i generalnie w każdej, gdzie jest akcja (shootery na przykład) 30 FPSów
jest niewystarczające. Zobacz sobie gameplaye z NfS Rivals, to przestaniesz takie bzdury
pisać.


Stary rozumiem że komputer dostałeś od rodziców na te święta ale kiedyś tak nie było i każdy czerpał przyjemność z gry. Więc przestań pisać bzdury że klatki na sekunde są istotne bo nie są. Do płynnej gry wystarczy 30 i tyle. Kiedyś to się grało nawet w mniejszej ilości i nikt nawet nie płakał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 11:40, kodi24 napisał:

> 30fps ze spadkami do 20. Widać, że nowa generacja.

Link?


Nie potrzebuję linków, żeby to stwierdzić. 90% nowych gier na PS4 i Xbox One, działające niby w 30 klatkach, mają spadki do 20 (Assasins Creed''y, Tomb Rajdery).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 11:42, SplitGrave napisał:

Nie potrzebuję linków, żeby to stwierdzić. 90% nowych gier na PS4 i Xbox One, działające
niby w 30 klatkach, mają spadki do 20 (Assasins Creed''y, Tomb Rajdery).


Linki albo koniec ściemniania pls.

http://i.imgur.com/tHE2aZG.png icoteras

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z całym poważaniem, ale w tym wypadku mowa o grze, która otarła się o 60 klatek na sekundę, więc o spadki płynności możemy się chyba martwić najmniej (no i link od Diabolicusa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 11:45, ww3pl napisał:

Z całym poważaniem, ale w tym wypadku mowa o grze, która otarła się o 60 klatek na sekundę,
więc o spadki płynności możemy się chyba martwić najmniej (no i link od Diabolicusa).


Sugeruję się porównaniem (niezbyt wymagającej wyścigówki) Need for Speed: Rivals na PS4 i Xbox One obie konsole miały spadki poniżej 30 fpsów. Ale skoro w DriveClubie od początku celowano w 60fps, to może rzeczywiście finalny produkt będzie miał te stałe 30 klatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrym przykładem jest Tomb Raider na Xbox One, który działa w 30 klatkach na sekundę (majtające się 60 na PS4), gdzie framerate jest niemal nietknięty przez zdecydowaną większość rozgrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 11:52, ww3pl napisał:

Dobrym przykładem jest Tomb Raider na Xbox One, który działa w 30 klatkach na sekundę
(majtające się 60 na PS4), gdzie framerate jest niemal nietknięty przez zdecydowaną większość
rozgrywki.


No nie powiedziałbym... Podczas strzelanin w Xbox One fpsy spadały poniżej 30, podczas gdy PS4 miało ich 45-50.

http://www.youtube.com/watch?v=RWWtm4Wq9QU moment od 2:32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 12:00, SplitGrave napisał:

No nie powiedziałbym... Podczas strzelanin w Xbox One fpsy spadały poniżej 30, podczas
gdy PS4 miało ich 45-50.

Przecież ww dokładnie to napisał... a w przypadku Driveclub jest mowa o PS4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie :-) PD rozumiało w czym rzecz, niektóre fragmenty otoczenia wyglądały jak wycięte z kartonu, ale za to jaki feeling, jakie wrażenia z jazdy.. Mało która ścigałka na ps3 dostarczała takich odczuć, ale przecież na tym polega ekskluzywna deweloperka- na robieniu rzeczy, których nie potrafią/nie mają czasu robić inni. Teraz DC nie będzie się specjalnie wybijało z tłumu mniej lub bardziej rozgarniętych samochodówek multiplatformowych, dam sobie rękę uciąć, że twórcom Project Cars (ludziom bez takich funduszy jak byle wewnętrzne studyjko Sony) uda się dokonać tego samego.

Nie śmieję się już z kartonowej publiczności w FM5 na XO, nie dziwi mnie brak zaawansowanej fizyki nieba i widoków, których nie powstydziłby się Wiedźmin Trzeci. I want my 60fps back...;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie :-) PD rozumiało w czym rzecz, niektóre fragmenty otoczenia wyglądały jak wycięte

Dnia 01.05.2014 o 15:24, kodi24 napisał:

z kartonu, ale za to jaki feeling, jakie wrażenia z jazdy..


^^ Wydaje mi się, że on to napisał nieco złośliwie ;-). Tip-top 60 kl/sek to ma Forza (2,3,4,5), Gran Tourismo (5 i 6) to raczej "do 60 klatek". Widać to na "mekkce pecetowców" czyli Digital Foundry, gdzie wytkną każde niedociągnięcie. Dodam, że dla mnie nie byłby to akurat specjalny problem.

30 klatek to też nie problem :). Jasne akurat w samochodówkach wolę "tip-top 60", co nie zmienia faktu, że kapitalnie bawiłem się przy Forza Horizon (w zasadzie to moja ulubiona odsłona), a akurat to jedyna Forza, która ma locka na 30 (stałe). Oczywiście "czułem to" po przesiadce z "trójki"... przez jakieś 5 minut - tyle mniej więcej zajęlo mi oswojenie się z tym, że dla lepszej (sporo) grafiki i otwartego świata Playground/Turn 10 poszło na taki kompromis. Zresztą... to samo się tyczy serii PGR (wciąż nie mogę odżałować, że MS wrzucił tą markę do zamrażarki i mając okazję wykupić upadające Bizzare za grosze... olał sprawę, no skiepścił po prostu ;/). 30 - klatek do przełknięcia, ale brak kolejnej odsłony tej marki to dopiero jest ból ;/

^^ Dla mnie tego rodzaju gry (Forza i Gran Tourismo na bank - PGR i Driveclub poniekąd) to encyklopedie motoryzacji. Czuć duży budżet, pasję, dbałość o detale. Dziwię się (nielicznym w tym wątku na szczęście) przedstawicielom master rasy, że lamentują nad tymi 30 klatkami, mając na swojej platformie taką biedę w tym zakresie :). No jakby jeszcze na PC można było wymienić tego rodzaju ekskluzywne "samochodówki" chociaż na palcach jednej ręki, a tu nic zero null... Mniej więcej po przysiedzeniu nad Forzą z numerkiem "3" nie byłem już w stanie skończyć żadnych wyścigów na PC - zalatywało albo biedą albo w najlepszym wypadku solidnym rzemiosłem :). 60 klatek nie było w stanie pomóc. Także nie dramatyzowałbym za bardzo w tym wypadku, chociaż oczywiście trochę szkoda ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nic, trzeba to przełknąć jakoś ;) Gry rzecz jasna z listy nie skreślam, co to to nie. Jest jeszcze cała reszta "ficzerów": na biegu generowane wyzwania (czyli to, czego GT nigdy nie miało), funkcję online z prawdziwego zdarzenia, łokrutne widoki i wsparcie dla porządnych kierownic. Nieźle, szkoda tylko że potężna obsuwa i nieco zdeptane nadzieje zabiły hype.

Trzeba się zacząć wspomagać ;D

Meh, zwalił się obrazek z Banderasem w Mercedesie ;p

20140501162151

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > > Jaka jest różnica między 30fps a 60 fps? GDY GRA JEST SŁABA ?:D więc lepiej
> niech
> > gra
> > > bedzie dobra i przestańcie się moczyć o te fpsy.
> > W wyścigowej grze i generalnie w każdej, gdzie jest akcja (shootery na przykład)
> 30 FPSów
> > jest niewystarczające. Zobacz sobie gameplaye z NfS Rivals, to przestaniesz takie
> bzdury
> > pisać.
>
> Stary rozumiem że komputer dostałeś od rodziców na te święta ale kiedyś tak nie było
> i każdy czerpał przyjemność z gry. Więc przestań pisać bzdury że klatki na sekunde są
> istotne bo nie są. Do płynnej gry wystarczy 30 i tyle. Kiedyś to się grało nawet w mniejszej
> ilości i nikt nawet nie płakał.
Chłopie, obecny komputer mam od 2 lat, laptopa Samsunga. Jak nie wiesz niczego o mnie, to nie wypowiadaj się, jeśli łaska. A FPSy w obecnych grach są ważne. Może na CSie nie, ale jednak w BFie, CoD, NfSie i innych owszem. Robiąc osobiste wycieczki, to widać, że nie znasz się na tym co piszesz. Kiedyś nie grało się w gry i ogólnie żyło się inaczej, ale teraz jest TERAZ. Pogódź się z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2014 o 02:20, vegost napisał:

Co to za "next-geny", kiedy trzeba ograniczać grę, żeby konsola mogła chociaż te 30fps
utrzymać ? Nawet nie ma gwarancji, że i tyle będzie stałych klatek. Żałosne jest to i
żałosne jest SONY I MS, kiedy prosto w oczy okłamują kupujących. Żadne nowe konsole,
tylko rupiecie, które nie potrafią dać sobie rady z segmentem do którego zostały stworzone.
Zamiast walić gówniane nagrywanie i faceshity, to powinni poprawić wydajność konsoli
i nie zajmować pamięci na społecznościowe odpady. Druga sprawa to architektura, która
nie radzi sobie z generowaniem grafiki i słabe bebechy, które na starcie są zacofane
technologicznie. Oto przyszłość elektronicznej rozrywki 2014 roku - "1080p - 980p i 30
fps" Wow :) Takie rzeczy już dawno były a w next genach mamy powtórkę z rozrywki.

Za rok czasu SONY przeprosi i stworzy bijatykę, gdzie będzie umownie 60fps i będzie się
chwalić i wmawiać graczom, że się pomylili :>


Plączesz nad nowymi konsolami jak by to było coś co karzą ci kupić. Wszyscy o tym wiedzą i o tych fps a i tak połowa kupi sobie CofD czy iną grę zamiast na Pc to na konsole. Będzie wyciągać mniej fps i mieć gorszą grafę i jakoś konsolowy świat nad tym nie płacze a ludzie cieszą się z gry. Piszesz jak by ci krzywdę sony i microsoft zrobiło. Nie chcesz nie kupujesz ale znając życie jak wyjdzie taki Tekken czy ina gra która lubisz to i tak kupisz konsole którą starasz się z brukać. Jeśli jesteś zatwardziałym Pc który w życiu PSX nie widział to ciesz się bo za rok dostaniesz kolejnego cienkiego NFS a Driveclub nie wyjdzie na PC by ci psuć humor w 30 fps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować