Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age: Inkwizycja: świat gry jest za duży, by zwiedzić go w całości przed ukończeniem kampanii

29 postów w tym temacie

Ta wiadomość nastraja optymizmem. Obecny rok, a w szczególności będzie rajem dla fanów gier cRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość, lubię duże światy w grach RPG. Mam też nadzieję, że nie będzie tutaj syndromu TES4 Obliviona gdzie zamykanie dziesiątej bliźniaczo podobnej szczeliny w bliźniaczej wieży odbijało mi się już czkawką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie staremu cynikowi, ale czy na tej ogromnej przestrzeni będzie chociaż co robić? Bo sam fakt, że taka przestrzeń jest dostępna, to jedno, ale jeśli będzie ona pozbawiona jakichkolwiek "atrakcji", to jednak lepiej by było ją troszkę ograniczyć, ale jednocześnie zaludnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbyt duży, hmm czyżby świat był aż tak duży, napawa optymizmem ale i budzi pewne obawy czy ten świat będzie tetnił zyciem i będzie tyle questó, jak duży jest świat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przy okazji ta wiadomość to spojler.

No dokładnie, już mogli sobie darować tą informacje o położeniu smoka :P

Edit: Coś te odpowiedzi ze strony news'a nie działają :v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świat gry jest za duży a wiec stworzymy bardzo wile płatnych dlc które go uzupełnią oczywiście za pewną opłatę. I w ten sposób możemy dodatkowo zarobić. pomyśleli producenci gry ;/. Znowu będzie multum dlc a nie gra już pełna ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej kompletnie nic z tego nie rozumiem. Przecież w tym Dragon Age''u nie będzie otwartego świata tylko 3 oddzielone od siebie, zamknięte lokacje więc po pierwsze jak świat może być za duży, a po drugie i tak będziemy musieli zwiedzić te 3 lokacje przed zakończeniem gry więc o co oni się plują niby? Niech mi ktoś to wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głupie gadanie jak dla mnie, ja zawsze zwiedzałem świat gry wzdłuż i wszerz i starałem się wejść wszędzie gdzie tylko wiedziałem że można robiac przy tym poboczniaki, zanim w ogóle ruszę z głównym wątkiem, dopiero jak widzę że poboczny quest jednak wymaga ruszenia głównego wątku bo coś tam do questa można znaleźć dalej w przygodzie to to robię ..., tutaj pewnie będzie tak samo, a to że mówią o przesuwaniu ze względu na poziom trudności w jakiejś tam lokacji to tylko głupie przesunięcie tego w grze, aczkolwiek wątpie że zrobienie głównego wątku nam to umożliwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pewnie tylko takie prężenie muskułów przed premierą. Zapewne chodzi o różne zadania poboczne, które można odłożyć na wykonanie po wątku głównym. Coś jak w Mass Effect 2. Jeżeli ktoś będzie wszystko eksplorował, to pewnie bez problemu je zrobi przed ukończeniem gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry kolejna marketingowa papka od Bioware. Zadnych konkretów. Jestem ciekaw jak ta wielkość świata wypadnie w porównaniu do Wiedźmina 3. Poza tym jestem mega sceptycznie nastawiony do kolejnej cześci DA. Skoro w poprzednich odsłonach nawet małe światy były puste i sterylne, momentami wręcz nieciekawe to nie wierzę, że w satysfakcjonujący sposób ożywią "wielki" świat. Bioware kiedyś kojarzyło się z jakością, od dłuższego czasu ta nazwa nie kojarzy mi się z niczym wybitnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować