Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Space Engineers sprzedało się w liczbie pół miliona egzemplarzy

5 postów w tym temacie

Mam ta gre (i pare innych w EA) i musze powiedzieć, że jest świetna i warta tych pieniedzy!

W przeciwienstwie do chociazby takiego Godusa w EA mamy:
1) Bardzo dobra komunikacja spolecznosc - developer, ciagle dodaja cos co zostalo zaproponowane przez kogos na forum!
2) Update z nowymi rzeczami w kazdy czwartek, nawet w swieta byl :P
3) Naprawa bugow jest natychmiastowa w przypadku malych, cotygodniowa w przypadku duzych, choc wiadomo ze to zalezy od buga, tych bylo niewiele, ale ostatnio pare wyskoczylo ;P

Innymi slowy polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grę kupiłem z nudów. Ot myślę Minecraft w kosmosie. Okazało się jednak, że z Minecraftem wspólne ma tylko sześciany (a i inne bryły są). Najważniejszą różnicą w stosunku do MC jest fakt, że SE budowany jest podstaw na voxelach - położenie pixela jest określane nie na sztywno tylko w odniesieniu do sąsiadujących (wbrew powszechnej opinii MC nie jest oparty na voxelach). Pozwala to na budowanie ruchomych konstrukcji (często bardzo rozbudowanych), które mogą się poruszać i na które oddziałuje fizyka - w MC jest to nie możliwe w takiej skali.

W grę się wkręciłem niesamowicie. Na prawdę warto. Mimo, że nie jestem jakimś super hiper fanem Star Trek to bawię się przy tym nieźle. Ok wracam do gry bo muszę więcej żelaza wydobyć moją automatyczną maszyną wydobywczą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takich grach, fajne jest to że dają swobodę kreacji otoczenia;) I to jest fajne, ale zastanawiam się kiedy może się to znudzić... I dlatego też na razie tylko obserwuję ją....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast mam grę. Gra jest doskonała. Czekam na dedykowane serwery. Myślę że dopiero w ten czas gra pokaże cały możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować