Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wygląda TES IV: Oblivion na silniku Skyrima

21 postów w tym temacie

Muszę stwierdzić, że nie widzę dużej różnicy poza innym oświetleniem oraz paletą kolorów ( bardziej stonowanej, ogólnie na plus ), jeśli będzie również skyrimowy system walki oraz popracują na rozwojem postaci to będzie to naprawdę niezła konwersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat gram w Morrka i po skończenia zamierzałem grać w obliviona, szkoda że nie jest skończony ten mod, ba nawet nie jest w jakimś zaawansowanym etapie ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie rozumiem po co ktoś się trudził, bo to co zaprezentowano na filmiku wygląda mizernie, efekt słaby. Na pewno nie zagrałbym w tą grę ponownie dla tej "nowej" grafiki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież oblivon lepiej wygląda z paczkami tekstur i na ENB - ba!, sam Skyrim lepiej wygląda na modach, niż na swoim podstawowym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2014 o 19:30, lis_23 napisał:

Przecież oblivon lepiej wygląda z paczkami tekstur i na ENB - ba!, sam Skyrim lepiej
wygląda na modach, niż na swoim podstawowym silniku.


To to chyba każdy wie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam Oblivion jest dla mnie czymś więcej niż tylko grą. To była swego czasu najlepsza gra "z mieczykami" w jaką grałem w życiu i tak już chyba pozostanie bo nic tego nie przebiło do dzisiaj. Takich magicznych gier, które na prawdę wciągają jest niewiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2014 o 20:43, MBi napisał:

Sam Oblivion jest dla mnie czymś więcej niż tylko grą. To była swego czasu najlepsza
gra "z mieczykami" w jaką grałem w życiu i tak już chyba pozostanie bo nic tego nie przebiło
do dzisiaj. Takich magicznych gier, które na prawdę wciągają jest niewiele.


Rzeczywiście, gier magicznych nie ma zbyt wiele, ale ta pozbawiona polotu miernota na pewno do owego zacnego grona nie należy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na obliviona czekałem długo, ba nawet kupiłem edycję kolekcjonerską, ale gra dla mnie jest najsłabszym ogniwem serii TES. Dopiero po dodatkach stała się przyzwoita, ale mimo to jest taka jakby nijaka. Brak dobrej historii, jedynie dark brotherhood ma w miarę dobre questy. Strasznie powtarzalne lochy i jaskinie, po przejściu jednego z każdego rodzaju znaliśmy rozkład całej reszty. Okropny level scaling, który prowadził do absurdów typu przydrożny bandyta w szklanej zbroi z daedrycznym mieczem. Ogólnie jakby nie mody to gra była dość straszna. Nie wiem czemu kimś chciałoby się konwertować na silnik skyrim skoro różnica nie jest jakoś strasznie przytłaczająca. To nie to samo co w przypadku morrowinda który nie zestarzał się zbyt dobrze i który ma koszmarny system walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skyblivion hmmm aż tak to d***y nie urwało ale wygląda całkiem nice. Jednak i tak Obek lepiej wygląda na xx Modach niż na silniku skyrima. Mało tego nie zapomnę jak dziś, że świeżo po premierze "Skaja", Betha dała tego moda który jeszcze bardziej rasował grafikę.

A jeśli chodzi o samego Skyrima to bardzo lubię sobie czasem oglądać te o to dwa filmiki

https://www.youtube.com/watch?v=v5MOykfGoiA part 1

https://www.youtube.com/watch?v=OCU862nVpJ0 part 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę że Skyrim jest na silniku Obliviona, to trudno się spodziewać jakiejś rewolucji graficznych w Oblivionie na silniku Skyrima...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że Oblivion przed premierą wyglądał o niebo lepiej niż po premierze. Został bardzo mocno wykastrowany z wielu efektów.
Zresztą sami zobaczcie:
https://www.youtube.com/watch?v=de1M4Q_g2eg

Tu Oblivion wygląda wcale nie gorzej od Skyrima. Później twórcy pytani dlaczego gra wygląda gorzej, tłumaczyli się tym, że musieli wyciąć efekty bo nie dali rady z optymalizacją. A pamiętacie jak Oblivion po premierze wyciskał ostatnie poty z każdego przecietnego kompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2014 o 14:05, kaszubiak napisał:

A pamiętacie jak Oblivion po premierze wyciskał ostatnie poty z każdego przecietnego
kompa?


Nie przesadzałbym z tym wyciskaniem. Po odpowiednim zmodyfikowaniu pliku ini, Oblivion śmigał jak ta lala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2014 o 15:15, Dandzialf napisał:

> A pamiętacie jak Oblivion po premierze wyciskał ostatnie poty z każdego przecietnego

> kompa?

Nie przesadzałbym z tym wyciskaniem. Po odpowiednim zmodyfikowaniu pliku ini, Oblivion
śmigał jak ta lala.

Ja akurat zakupiłem wtedy kompa za ok. 5 tys. zł (min. Radeon X1900XT) i było ok, "Gothic3" też chodził na nim dobrze ale wydaje mi się, że obie gry nie okazały się graficznie tak dobre, jak na wcześniejszych zapowiedziach, więc WD nie jest pierwszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2014 o 15:20, lis_23 napisał:

dobre, jak na wcześniejszych zapowiedziach, więc WD nie jest pierwszy ;)


Nikt nie twierdził, że był :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2014 o 15:15, Dandzialf napisał:

Nie przesadzałbym z tym wyciskaniem. Po odpowiednim zmodyfikowaniu pliku ini, Oblivion
śmigał jak ta lala.

Co wtedy modyfikowałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2014 o 15:36, Zgreed66 napisał:

Co wtedy modyfikowałeś?


Kiedy to było... teraz już nie pamiętam. Było takie forum (teraz już nie istnieje) gdzie był cały poradnik co modyfikować. Z tego co pamiętam, to włączanie obsługi wielowątkowości, wykorzystywanie określonej ilości ramu, ładowanie exteriorów i interiorów do ramu itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować