Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jest pierwsza ocena Watch Dogs - i jest bliska "maksa"!

58 postów w tym temacie

> Coś wam się chyba pomyliło. Pierwszą oceną jaką dostało WD było 7,2/10. To o czym tu
> piszecie to nie jest pierwsza recenzja.
Tamta recenzja była od nie znanych ludzi :P Dlatego się nie liczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę ostro pojechał po fabule wrzucając ją do minusów bez słowa wyjaśnienia. Fabułę to każdy gracz powinien ocenić wedle własnego uznania, bo komuś coś się zawsze będzie nie podobać. Dla przykładu: wiele osób miało i ma nadal podnietę z kampanii GTA V. Mi się osobiście podobała kreacja postaci Trevora i zadania z nim związane, typowy psychopata, natomiast gdybym miał ocenić kampanię jako całość to z wielkim bólem (uwielbiam GTA) zmuszony jestem dać 6/10 czyli nic ponadprzeciętnego. Historyjka z programem ochrony świadków i bandą wkurzonych gangsterów na objętego niniejszym programem świadka została oklepana już w niejednym filmie, ba, nawet w niektórych kreskówkach. W dodatku zadania poboczne dla postaci niezbyt miały związek z czymkolwiek, żadnego, nawet małego powiązania z fabułą. Watch_Dogs ciekawi mnie dlatego, że gierki o hakerze-bojowniku jeszcze nie było, więc w nosie mam jakieś idiotyczne recenzje, że fabuła jest słaba bo najlepiej by było jakby bohaterów było 3, w tym 2 białasów (z czego jeden zdrowo pierdolnięty(sorki za słowa) psychicznie) i murzyn.

> Coś wam się chyba pomyliło. Pierwszą oceną jaką dostało WD było 7,2/10. To o czym tu
> piszecie to nie jest pierwsza recenzja.

Nic im się nie pomyliło. Tamta recenzję napisała ekipa, która zielonego pojęcia o grach na PC nie ma, zajmują się głównie gierkami mobilnymi toteż ich recenzję można puścić z dymem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> CD-Action wypowiedziało się w sprawie tych "tabletów" - były to lampki nocne z logo WD.
> Nie sądzę, aby posiadanie lub nie lampki (która zresztą redakcji siadła po jednym włączeniu)
> przesądzało znacząco o ocenie gry ;)
Żeby jeszcze wierzyć we wszystko, co na łamach tego pisma jest publikowane... Po prostu wyszło na to (patrz post użytkownika Siriondel), że "lepsi" dostali tablety, a "gorsi" dostali lampki. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > CD-Action wypowiedziało się w sprawie tych "tabletów" - były to lampki nocne z logo
> WD.
> Huh? Lampka nocna co nazywa się Nexus 7?
> https://twitter.com/misterbrilliant/status/455997698718834688
> Sprostowanie i przeprosiny od Ubi:
> http://www.dualshockers.com/2014/04/16/ubisoft-apologizes-watch_dogs-nexus-7-tablet-freebies-given-to-press-not-in-line-with-our-policies/

Brakuje źródła do jakiegokolwiek oficjalnego kanału dystrybucji Ubisoftu. Dlatego, póki co, bardziej wierzę gościom z CDA, którzy na pokazie byli, niż artykułom ze strony dualshockers.com...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Brakuje źródła do jakiegokolwiek oficjalnego kanału dystrybucji Ubisoftu. Dlatego, póki
> co, bardziej wierzę gościom z CDA, którzy na pokazie byli, niż artykułom ze strony dualshockers.com...

Ok, poszukałem, znalazłem. A więc o to chodzi - część uczestników dostała te tablety, reszta nie (dziwne w takim razie jest to, że CDA - w sumie jeden z większym europejskich magazynów jeśli chodzi o nakład, go nie dostał...). W każdym razie - niska zagrywka. Coraz więcej mówi mi, że ta gra to napompowany balon, pęknie w zderzeniu z rzeczywistością....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Trochę ostro pojechał po fabule wrzucając ją do minusów bez słowa wyjaśnienia.

Jestem przekonany, że "słowo wyjaśnienia" znajduje się w recenzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2014 o 11:13, Noxbi napisał:

Być może redaktorzy Jeux Video uznali, że fabuła to kwestia indywidualna gracza.


Podejrzewam, że już bardziej subiektywnym elementem jest grywalność. W końcu są osoby, dla których CoDy ociekają miodem, podczas gdy ja, widząc coś takiego, drapię się w czaszkę, zastanawiając się, jak można przy tym spędzać setki godzin. Z drugiej strony - dokładnie to samo można powiedzieć o mnie, biorąc pod uwagę fakt, że w takiej Terrarii mam ponad 800 godzin na liczniku :D

Tak czy siak, jak napisałem wcześniej - nie napalam się na ten tytuł aż tak bardzo, raczej go sobie chwilowo odpuszczam. Takie klimaty nieszczególnie mnie kręcą, więc poczekam, aż gra stanieje (albo po premierze okaże się, że to hicior, jakiego nie widzieliśmy od lat).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2014 o 12:43, Ring5 napisał:

Z drugiej strony - dokładnie
to samo można powiedzieć o mnie, biorąc pod uwagę fakt, że w takiej Terrarii mam ponad
800 godzin na liczniku :D


800 godzin w Terrarii, w której fabuły nie ma w ogóle. Ten przykład powinien być dla Ciebie chyba najlepszym argumentem, że fabuła nie wpływa w jakimś ogromnym stopniu na grywalność.

W moim przypadku jest tak, że dobra fabuła zawsze jest świetnym dodatkiem i z pewnością umila grę, ale nie jest elementem koniecznym do czerpania przyjemności z gry. No bo jak by pod tym względem oceniać FIFĘ, czy jakieś wyścigi?

Zawsze doceniam fajną historię i często wpływa ona na uzyskanie u mnie przez dany tytuł miana znakomitego, ale nie pamiętam, aby jakieś jej ubytki znacząco zepsuły mi przyjemność z zabawy, jeśli sama mechanika była świetna. Z drugiej strony - nawet najlepsza fabuła nie jest mnie w stanie przyciągnąć do gry, jeśli cała reszta kuleje. Owszem, może być motorem napędowym w przypadku średniaków typu Gra o Tron (RPG), Mars, czy też nawet Spec Ops, gdzie sama rozgrywka jest solidna, ale nie powala. Ale historia kaszanki nie uratuje.

BTW Wspomniałeś o GTA - historie przedstawiane w serii może nie należały do najambitniejszych, ale chyba nie powiesz, że nie wciągała? Poza tym R* jest dla mnie mistrzem jeśli chodzi o tworzenie dialogów i kreację postaci - cała masa (nawet tych drugoplanowych) zyskała miano kultowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Niestety wydawca uszczuplił nam obiecaną ilośc edycji Vigilante i nie bedziemy
mieli produktu pod Pana zamówienie.

Za zaistniałą sytuację bardzo przepraszamy.

Pozdrawiam

Sklep Gram.pl w jak najlepszej formie. Tydzień przed premierą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2014 o 09:11, XywkaToy napisał:

Francuski magazyn i wszystko jasne,

To samo powie Francuz jeżeli Gram oceni Wiedźmina 3 na prawie maksa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2014 o 13:17, LESZ3u napisał:

800 godzin w Terrarii, w której fabuły nie ma w ogóle. Ten przykład powinien być dla
Ciebie chyba najlepszym argumentem, że fabuła nie wpływa w jakimś ogromnym stopniu na
grywalność.


Jak napisałem wcześniej - patrząc przez pryzmat tylko grywalności, nie biorąc pod uwagę fabuły (zaznaczmy: tam, gdzie ona występuje!), Quake okaże się być lepszą grą, niż Baldury chociażby. Ma to sens? Żadnego, prawda? Bo jeśli w grze jakaś fabuła jest (a chyba twórcy WD starają się nas od dawna przekonać, że tak jest), to powinna ona być prana pod uwagę jako część elementu "grywalności". Bo z czysto grywalnego punktu widzenia, Baldury (i wiele innych RPGów, jak chociażby Fallout 1&2) są niesamowicie toporne.

No, chyba, że traktujemy to wybiórczo i bierzemy pod uwagę tylko wtedy, gdy jest to wygodne (czyli gry jest zaletą), ale gdy pojawiają się wady, udajemy, że w ogóle nas to nie dotyczy. Wtedy, rzeczywiście, spokojnie można podejść do sprawy tak, jak szanowna redakcja wspomnianego pisemka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2014 o 14:18, Ring5 napisał:

No, chyba, że traktujemy to wybiórczo i bierzemy pod uwagę tylko wtedy, gdy jest to wygodne
(czyli gry jest zaletą), ale gdy pojawiają się wady, udajemy, że w ogóle nas to nie dotyczy.


Robi tak wielu recenzentów gdy mają do czynienia z potencjalnymi hitami ( czytaj wydawcą gry jest duży/potężny gracz z rynku gier ). Standard :)

A tak w ogóle to straszną aferę rozdmuchujecie z tego jednego minusa. Może fabuła momentami przynudza albo jest niespójna ale nie na tyle, aby zepsuć ogólny obraz grywalności. Się okaże już niedługo. Cierpliwości :) Będzie więcej recenzji, gra trafi do szerszego grona i każdy będzie mógł subiektywnie zupełnie jak każdy recenzent ocenić co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Siriondel@ Jak mnie to zadziwia.Ktoś coś przeczyta w internecie i od razu jest wszechwiedzący.Tak się składa, że to nie był żaden tablet, ale nocna lampka.
Wracając do tematu.Poczekam na jeszcze więcej recenzji, bo jedna mi nic nie mówi, ale tak tak naprawdę to trzeba zagrać samemu i jak tak zrobię w wakacje!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2014 o 15:00, Kajmal napisał:

Siriondel@ Jak mnie to zadziwia.Ktoś coś przeczyta w internecie i od razu jest wszechwiedzący.Tak
się składa, że to nie był żaden tablet, ale nocna lampka.

Tak, i dlatego Ubisoft UK przeprasza na Twitterze: https://twitter.com/UbisoftUK/statuses/456101665347997696. Więcej: http://www.incgamers.com/2014/04/ubisoft-admits-giving-nexus-7-tablets-journalists-watch-dogs-event

Ja rozumiem, że niektórzy z was są tacy bogaci, że smartfony i tablety to dla was tylko nocne lampki, ale bez przesady ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej, zeby ssało fabularnie jak gameplayowo. Przedzierać się w bólach przesz jedno przejście, to chyba nie oto chodzi ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że pozytywna ocena będzie publikowana, ciekawe ile osób dostało kopię gry
> i umowę "można publikować tylko oceny 85% lub wyższe"
A pomyślałem że może gra jest po prostu dobra? Nie przecież lepiej ziać hatem na nią... -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować