Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zombie w DayZ poradzą sobie lepiej ze znajdywaniem drogi

8 postów w tym temacie

szczerze na wyjście tej gry z alfy do chociazby bety potrzebuja co najmniej roku a potem jeszcze kolejnego na kolejne szlify w tym czasie pojawią dużo bardziej dopracowane gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> szczerze na wyjście tej gry z alfy do chociazby bety potrzebuja co najmniej roku a potem
> jeszcze kolejnego na kolejne szlify w tym czasie pojawią dużo bardziej dopracowane gry
>
Może i tak ale nic nie może się równać z pierwowzorem i tak ta gra nadal będzie dawcą pomysłu na zombie survival z jedzeniem piciem itd
w sumie to ostatnio jak zacząłem znowu grać w stand alone to chociaż raz znalazłem 2 przyjemne osoby i zdolne do normalnej rozmowy no nie obyło się bez strzelania ale przynajmniej można było normalnie pogadać a nie od razu tylko na kolana i wszystko ci kradną te to jeszcze na dodatek jedzenia dali trochę od siebie długo czekałem na takie miłe osoby które nie używają systemu kos kill on sight gra ma w sobie to coś

A ten system odnajdywania drogi mam nadzieję że będzie dobry że w końcu zombie znajdą drzwi a nie przez ściany właśnie na razie to powinni trochę te bugi naprawić typu przenikanie przez ściany albo drzwi zamknięte no i odrobinkę zoptymalizować lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taa, jakby znajdowanie drogi przez zombiaków było największym problemem z nimi. Ciekawe czy zamierzają cokolwiek zrobić z przechodzeniem ich przez ściany i podłogi i zadawanie obrażeń graczowi z odległości kilku metrów. Ostatnio zginąłem 2 razy siedząc tylko w jednym z budynków, w pełnym oporządzeniu. Nie polecam tej gry nikomu, zmarnowana stówa. 100x więcej zabawy miałem przy modzie Dayz do Army 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> szczerze na wyjście tej gry z alfy do chociazby bety potrzebuja co najmniej roku a potem
> jeszcze kolejnego na kolejne szlify w tym czasie pojawią dużo bardziej dopracowane gry
>
zdajesz sobie sprawe ze to jest dokladnie to co napisali sami tworcy przed wypuszczeniem gry?

przestańcie ludzie narzekać na tempo prac, było one z góry określone od początku (tzn 1+rok na alphe i ok tyle samo na bete)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> By zauważyć postęp w DayZ trzeba wracać co dwa miesiące, wtedy widać że prace ruszyły
> dalej.

Heh, to może skuszę się na powrót po 4 miesiącach. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Taa, jakby znajdowanie drogi przez zombiaków było największym problemem z nimi. Ciekawe
> czy zamierzają cokolwiek zrobić z przechodzeniem ich przez ściany i podłogi i zadawanie
> obrażeń graczowi z odległości kilku metrów. Ostatnio zginąłem 2 razy siedząc tylko w
> jednym z budynków, w pełnym oporządzeniu. Nie polecam tej gry nikomu, zmarnowana stówa.
> 100x więcej zabawy miałem przy modzie Dayz do Army 2.

Na stronie DayZ masz napisane że masz nie kupować jeżeli przeszkadzają ci bugi i fakt prawie nic nie działa. Człowieku to jest wczesna Alpha, dobrze że wgl. się uruchamia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować