Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dużo strzelania i krycia się za osłonami w nowym gameplayu z The Order: 1886

33 postów w tym temacie

Dnia 24.05.2014 o 13:50, Smooqu napisał:

Niestety urywek rozgrywki to za mało aby dany tytuł ocenić,
ale nie ma tego efektu "WOW".


Dokładnie, jedyny efekt jaki u mnie jest to "Ziew".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Przecież to kolejna generyczna współczesna strzelanina, sama ładna grafika nie wystarczy.
>
>
> Ależ oczywiście, że wystarczy. Nawet nudna i pozbawiona polotu miernota pokroju Killzone:Shadow
> Fall ma swoich fanatycznych obrońców wyznających zasadę "status <<gry na wyłączność>>
> to doskonały pretekst, by nawet z największego przeciętniaka uczynić hit". Nihil novi.
>
> Gra prezentuje się bardzo ładnie, fakt (z drugiej strony, pokażcie mi dzisiaj straszący
> brzydotą tytuł wysokobudżetowy, to w ten właśnie aspekt inwestuje się najwięcej środków),
> ale tak wypranej z charakteru i bezczelnie wręcz odtwórczej rozgrywki świat chyba jeszcze
> nie widział. Sony ewidentnie stawia na sprawdzone schematy, słusznie wychodząc z założenia,
> że dla "hardcorowców" (co za słowo...) wystarczy tylko grafikę ulepszyć, by zaczęli się
> ślinić.

Słusznie prawisz waszmości ! A już myślałem, że się nie doczekam takich opinii :)
Co by nie mówić o wtórności gameplaya - wygląda na to, że będzie to jeden z pretekstów dla których kupię PS4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.05.2014 o 13:47, Principes napisał:

Gra prezentuje się bardzo ładnie, fakt (z drugiej strony, pokażcie mi dzisiaj straszący
brzydotą tytuł wysokobudżetowy, to w ten właśnie aspekt inwestuje się najwięcej środków),

Żeby daleko nie sięgać - Call of Duty.

Dnia 24.05.2014 o 13:47, Principes napisał:

ale tak wypranej z charakteru i bezczelnie wręcz odtwórczej rozgrywki świat chyba jeszcze
nie widział.

Widział, widział. Klony gier pod względem gameplay''u są tak stare jak ta branża.

Dnia 24.05.2014 o 13:47, Principes napisał:

Sony ewidentnie stawia na sprawdzone schematy, słusznie wychodząc z założenia,
że dla "hardcorowców" (co za słowo...) wystarczy tylko grafikę ulepszyć, by zaczęli się
ślinić.

Bo to się sprzedaje i, jak widać, sprzedaje bardzo dobrze. A o tym, że wystarczy zmienić grafikę, by nagle gra stała się z powrotem grywalna można się przekonać czytając większość postów pod newsami o Call of Duty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uważałbym z nadużywaniem słowa "fabuła" w odniesieniu do gier. Do hitów szczególnie, bo wiele z nich nie ma takowej, jak np. Angry Birds czy coś w ten deseń.

I nie wiem w jakim sensie hit - kasowym? Artystycznym? Może i jako tako się sprzeda, ale większość ludzi nie widzi w tym nic ciekawego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ładnie, ale pokazana rozgrywka jest bardzo sztampowa. Szkoda, bo po pierwszym trailerze oczekiwałem czegoś ciekawszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj niestety znakomita większość gier jest sztampowa i zupełnie marnuje potencjał pomysłów. Żałosny jest ten cały nacisk na "opowieść", na "fabułę", bo potem wychodzą interaktywne filmy, potworki, w które ani się dobrze nie gra, ani się ich dobrze nie ogląda.

Pojawiło się określenie "ludonarratywny dysonans". Dziwnym trafem zastosować je można głównie do gier współczesnych, stare jakoś niespecjalnie miały z tym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować