Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sporo screenów z Risen 3 na dobry początek tygodnia

32 postów w tym temacie

> Kozacko to wygląda, jak tylko będzie premiera biegne do sklepu ii kupują swoją kopie
> gry.

Nie przesadzajmy z tym bieganiem, dam ją sobie przysłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 09:37, Anonim_1 napisał:

Nie przesadzajmy z tym bieganiem, dam ją sobie przysłać.

Szkoda kasy na przesyłkę, mam nogi sklep jest blisko pójdę kupię i z uśmiechem na twarzy po przyjściu do domu zacznę proces instalacyjny xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kozacko to wygląda, jak tylko będzie premiera biegne do sklepu ii kupują swoją kopie
> gry.
że tak powiem, ja też
piranie może nie pokazali w ostatnim czasie czegoś rewelacyjnego, ale i tak przy risen 1 i 2 miło spędziłem czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 09:43, jasnygwint napisał:

że tak powiem, ja też
piranie może nie pokazali w ostatnim czasie czegoś rewelacyjnego, ale i tak przy risen
1 i 2 miło spędziłem czas.

Nie jest to gra tak dobra jak Gothic ale nadal trzyma poziom i w jednynce przynajmniej czuć jeszcze klimat Gothicowy, za to dwójka poszła w zuuuuuuupełnie innym kierunku i to złym kierunku ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówcie se co chcecie, ale szkielety rządzą. Uwielbiam misję, w której trzeba było odnaleźć pierścienie Patroscona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 09:16, Eternal101 napisał:

Kozacko to wygląda, jak tylko będzie premiera biegne do sklepu ii kupują swoją kopie
gry.


I naprawdę nie będziesz gadał że grafa sprzed 10 lat? Ok......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 10:21, Sanders-sama napisał:

I naprawdę nie będziesz gadał że grafa z przed 10 lat? Ok......

Gdybym był takich poglądaów to bym nie grał w Morrowina obecnie.


Varo Tja.... jak DLC.... proszę Cię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafiki, przynajmniej w moim odczuciu, bardzo gothicowskie. Juz nie moge sie doczekac, swoja droga ciekawe jakie gra bedzie miala wymagania, R2 chodzil mi dosyc dobrze na nienajnowszym sprzecie, mam nadzieje ze tu bedzie podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 09:40, Eternal101 napisał:

Szkoda kasy na przesyłkę, mam nogi sklep jest blisko pójdę kupię i z uśmiechem na twarzy po przyjściu do domu zacznę proces instalacyjny xD.


W najlepszym polskim sklepie z grami przesyłka jest za darmo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 10:52, kesik93 napisał:

W najlepszym polskim sklepie z grami przesyłka jest za darmo :D

Tak czy siak wole iść do sklepu kupić pudełko i mieć pewność że nie zaginie w "akcji" ;>, można by jeszcze wersję cyfrową zamówić ale ja lubie mieć pudełko w łapkach ;p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 10:23, Eternal101 napisał:

Gdybym był takich poglądaów to bym nie grał w Morrowina obecnie.


Pewnie grasz z modami więc trochę chybione to ^^

BTW, GTA V na PS3 wygląda zaj***ście ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 11:30, Sanders-sama napisał:

Pewnie grasz z modami więc trochę chybione to ^^

A gram bez modów http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2qwditx&s=8#.U4MMbvl_urQ

Dnia 26.05.2014 o 11:30, Sanders-sama napisał:

BTW, GTA V na PS3 wygląda zaj***ście ;)

BTW A czy my rozmawiamy o GTA? I tak WD bije 10-cio krotnie GTA V graficznie, a gdy GTA wyląduje na PC to dzięki modom zmiecie tą wersję z PS 3 oraz Xboxa 360 a jeśli porównujemy wersje xboxową i PS3 to xbox 360 wygrywa pod tym względem ;>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 11:46, Eternal101 napisał:

a gdy GTA
wyląduje na PC to dzięki modom zmiecie tą wersję z PS 3 oraz Xboxa 360


Najpierw niech wyląduje ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 12:09, Sanders-sama napisał:

Najpierw niech wyląduje ^^

O to się nie martw. P.S. Teraz wierzysz że nie gram na modach? A ten jeden co tam widnieje to na podwyższenie kasy u kupców bo nie mam gdzie śmeici sprzedawać xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Grafiki, przynajmniej w moim odczuciu, bardzo gothicowskie. Juz nie moge sie doczekac,
> swoja droga ciekawe jakie gra bedzie miala wymagania, R2 chodzil mi dosyc dobrze na nienajnowszym
> sprzecie, mam nadzieje ze tu bedzie podobnie.

Wymagania pewnie będą zbliżone. Silnik jest ten sam, z drobnymi poprawkami. Wydać grę po 2 latach od premiery poprzedniej części, to bardzo szybko, jak na tempo PB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować