Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs w Polsce – zobacz zdjęcia!

42 postów w tym temacie

I bardzo dobrze, że modelka a nie model! Na Aidena faceta napatrzę się w grze i wystarczy;P. Jedyne co mnie śmieszy to pytanie z początku filmu "Co Aiden Pearce by zrobił jakby był w Warszawie?" Bo odpowiedź to- Pewnie niewiele;P Kamer za dużo ni ma, cyber-przestępców też za bardzo nie. No i systemu monitorującego też brak. Ale może Pałac Kultury by odwiedził, kawy się napił... Kto wie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pani IGA w CKMie, hehe z trochę innej perspektywy
> If you know what I mean :P
>
>


>
> Sama sesja z Watch_Dogs bardzo spoko wyszła - ciekawy pomysł promocyjny.
Całkiem ładna kobieta. Choć szczerze mówiąc wolę PlayBoya. Ich artykuły są na trochę wyższym poziomie (dziwne, bo cena i wydawnictwo to samo), a kupienie całej gazety dla 5-7 fotek oznacza, ze kobieta jest naprawdę piękna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Patrząc na tę dziewczynę, domyślam się, że nawet nie umiałaby zainstalować gry, a co
> dopiero zagrać w nią wystarczająco sprawnie. Boli mnie to, że ludzi, którzy w grach nie
> siedzą w ogóle wykorzystuje się do tego, by promowały produkcję z branży.
A mnie boli twój ból dupy. Sorry, ale ja nie jestem geekiem siedzącym 30h dziennie przy grach i sama sesja jest dla mnie rewelacyjna. Świetnie, że Ubisoft sponsoruje takie rzeczy i w ten sposób chce promować grę w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękna dziewczyna = +1000 do uwagi graczy. :D


@NemoEight

Cosplay to to nie jest (choć kreacja i stylizacja b. dobre), ponieważ cosplay jest inicjatywą fana danej gry/filmu/komiksu etc - tu zaś mamy do czynienia z realizacją zlecenia. Różnica zasadnicza, choć na pierwszy rzut oka niby to samo. Wspominam o tym po to, bo cosplayerzy wkładają ogromną ilość pracy w przygotowanie swojego przebrania, konstrukcji/zdobyciu rekwizytów, wykonaniu makijażu itd.


@Auronn17

Ugh, idąc tropem Twojego rozumowania stewardesa powinna umieć pilotować samolot. Spoko.


@maggig

Widoki piękne, hehe. Niezrozumiała jest tylko koszmarna ilość Photoshopa w tych zdjęciach, bo nie sądzę, by Iga go potrzebowała na tak kosmiczną skalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 16:16, Antosz napisał:

I bardzo dobrze, że modelka a nie model! Na Aidena faceta napatrzę się w grze i wystarczy;P.
Jedyne co mnie śmieszy to pytanie z początku filmu "Co Aiden Pearce by zrobił jakby był
w Warszawie?"

Gdziekolwiek (w realu) by był, zrobiłby niewiele, a na pewno znacznie mniej niż w grze. Gdyby hakowanie wszystkiego smartfonem było takie łatwe, to wątpliwe żeby dało się normalnie funkcjonować, bo takich Aidenów mogłoby być wtedy dużo.

Modelka wypadła średnio, strój niezbyt podobny do tego od bohatera tamtej gry. Pomysł na gender-swap nie jest niczym bardzo rzadkim, tani sposób na przyciągnięcie uwagi. Kolejna tandetna płatna promocja w wykonaniu Gramu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 21:03, Arcling napisał:

Modelka wypadła średnio, strój niezbyt podobny do tego od bohatera tamtej gry. Pomysł
na gender-swap nie jest niczym bardzo rzadkim, tani sposób na przyciągnięcie uwagi. Kolejna
tandetna płatna promocja w wykonaniu Gramu.

Jakie były poprzednie "tandetne płatne promocje w wykonaniu gramu"?

Dnia 27.05.2014 o 21:03, Arcling napisał:

Czy Aiden w grze też ma Samsunga ? :)

Telefon w grze nie ma marki.

Dnia 27.05.2014 o 21:03, Arcling napisał:

Zajmujcie się dalej lizaniem d... Ubisyfu zamiast napisać co się działo wczoraj, czyli
w dniu premiery WD.

Nie mogliśmy diagnozować sprawy na bieżąco, bo wszystkie redakcyjne kopie gry od wydawcy były konsolowe. Teraz zbieramy info z sieci i news już się kroi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Nie mogliśmy diagnozować sprawy na bieżąco, bo wszystkie redakcyjne kopie gry od wydawcy
> były konsolowe. Teraz zbieramy info z sieci i news już się kroi.

Czy to aby nie świadczy o tym, że ubi zaczyna skupiać się na konsolach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 13:01, Skoorzasty napisał:

Czy to aby nie świadczy o tym, że ubi zaczyna skupiać się na konsolach?


Wersje dla prasy najczęściej są konsolowe - to wyklucza wiele pecetowych problemów technicznych powodowanych przez nieaktualne sterowniki albo syf w systemie.

Staramy się walczyć o wersje PC kiedy tylko się da, szczególnie w przypadku strzelanek i RPG-ów, ale akurat przy WD nie były one dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A mnie boli twój ból dupy. Sorry, ale ja nie jestem geekiem siedzącym 30h dziennie przy
> grach i sama sesja jest dla mnie rewelacyjna. Świetnie, że Ubisoft sponsoruje takie rzeczy
> i w ten sposób chce promować grę w Polsce.
Ból dupy to ty masz. Administracja potrafiła jakoś kulturalnie się zachować i się dogadać. A ty obniżasz poziom tej rozmowy. Idź sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 11:02, Krzysiek_Ogrodnik napisał:

Jakie były poprzednie "tandetne płatne promocje w wykonaniu gramu"?

Zabawne pytanie. Zwłaszcza, że już kiedyś na takowe odpowiadałem. No cóż, było ich trochę. Pierwsze lepsze z brzegu przykłady: promocje z Microsoftem (zwłaszcza ta od IE), "rewolucja" od AMD (lol), promocje łączone z Ubisoft, EA (zwłaszcza ta z Battlefield 3), no i chyba najlepszy przykład - Wiedźmin 2 (zapewne na W3 będzie powtórka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 14:40, Arcling napisał:

Zabawne pytanie. Zwłaszcza, że już kiedyś na takowe odpowiadałem. No cóż, było ich trochę.
Pierwsze lepsze z brzegu przykłady: promocje z Microsoftem (zwłaszcza ta od IE), "rewolucja"
od AMD (lol), promocje łączone z Ubisoft, EA (zwłaszcza ta z Battlefield 3), no i chyba
najlepszy przykład - Wiedźmin 2 (zapewne na W3 będzie powtórka).


I co było w nich tandetnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 15:12, Krzysiek_Ogrodnik napisał:

I co było w nich tandetnego?

-Reklama stylizowana na artykuły informacyjne (w tym wspomniane przykłady z MS i AMD).
-Niski poziom tekstów, tabloidowy (co też dotyczy i większości newsów na tym portalu).
-Newsy o każdej największej bzdurze na temat reklamowanego produktu. Posunięte to zostało do granic absurdu w przypadku Battlefield 3 i Wiedźmina 2, gdzie zmieniono nawet layout strony i utworzono dodatkowe kategorie newsów. Nie oszukujmy się, targetem tych kampanii nigdy nie są osoby inteligentne.
-Reklamowanie tandety jako rewolucji/objawienia (nie raziłoby to tak w przypadku zwykłych reklam, ale nie gdy wciska się to do normalnej części portalu, niektóre strony wyraźniej rozdzielają takie rzeczy).
-Oraz dużo więcej, ale nie zamierzam pisać tutaj referatu. Zapewne redakcja Gram.pl dobrze to pamięta, nawet jeśli tego nigdy nie przyzna (jak już choćby wspomnianej kampanii z W2 i paru innych).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 15:54, Arcling napisał:

-Reklama stylizowana na artykuły informacyjne (w tym wspomniane przykłady z MS i AMD).
-Niski poziom tekstów, tabloidowy (co też dotyczy i większości newsów na tym portalu).
-Newsy o każdej największej bzdurze na temat reklamowanego produktu. Posunięte to zostało
do granic absurdu w przypadku Battlefield 3 i Wiedźmina 2, gdzie zmieniono nawet layout
strony i utworzono dodatkowe kategorie newsów. Nie oszukujmy się, targetem tych kampanii
nigdy nie są osoby inteligentne.
-Reklamowanie tandety jako rewolucji/objawienia (nie raziłoby to tak w przypadku zwykłych
reklam, ale nie gdy wciska się to do normalnej części portalu, niektóre strony wyraźniej
rozdzielają takie rzeczy).
-Oraz dużo więcej, ale nie zamierzam pisać tutaj referatu. Zapewne redakcja Gram.pl dobrze
to pamięta, nawet jeśli tego nigdy nie przyzna (jak już choćby wspomnianej kampanii z
W2 i paru innych).

Hm...

Wszystkie materiały sponsorowane są w specjalny osób oznaczone - zawsze, to nasze złota zasada, u konkurencji bywa z tym różnie.

Piszemy o tym, co interesuje czytelników, W2 i BF3 były akurat bardzo gorącymi tematami, było to widać po ilości odsłon wpisów i komentarzy do nich.

Wpływu na reklamy nie mamy - reklamodawca płaci i reklamodawca dostarcza materiały, ale tak jest wszędzie, w każdym medium. Czym w wyjątkowy sposób jest tutaj winny akurat gram?

Z niskim poziomem tekstów się również nie zgadzam, bo mamy wiele fajnych materiałów, które zdecydowanie nie są skierowane do casualowego gracza, ale trudno o rzeczowa dyskusję na ten temat, więc tego wątku po prostu nie ciągnijmy.

Co do layoutu z W2 i BF - tak, zrobiliśmy to, ale przychody z tego były tak duże, że pozwolimy na sfinansowanie wielu fajnych akcji, choćby materiałów wideo. Sorry, to biznes, musi się spinać, inaczej się go zamyka. Firma musi zarabiać, my robimy to w czysty i przejrzysty sposób, co wcale standardem nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem narzekań na tę akcję Watch Dogs z modelką. Sam na grę będę musiał jeszcze zapewne sporo poczekać. A na zdjęcia mogę sobie popatrzeć. Fajnie, że zagraniczny koncern jakim jest Ubisoft dostrzega polskich graczy i stara się robić fajne akcje promocyjne także w Polsce. Jak choćby ta sesja zdjęciowa we współpracy z gram.pl czy granie w Watch Dogs na wielkim kinowym ekranie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 16:14, Krzysiek_Ogrodnik napisał:

(...) reklamodawca płaci i reklamodawca dostarcza materiały, ale
tak jest wszędzie, w każdym medium. Czym w wyjątkowy sposób jest tutaj winny akurat gram?

Wiadomo, takimi prawami rządzi się reklama. Można tylko nad tym ubolewać, nic się nie zmieni :) Piszę to bez żadnej złośliwości. Co do wpływów Gramu, to pewien może mieć, na artykuły pisane na zamówienie. Oczywiście, że nie mogą one być negatywne, ale można też napisać przy tym coś bardziej z umiarem. Jeśli o oddzielanie reklam od normalnych newsów, to z tym różnie bywało. Później zaczęły się pojawiać dopiski, że jest to akcja promocyjna, ale dawniej nie zawsze się to zdarzało. Najlepiej by było gdyby nie były one wrzucane do tej samej kategorii, niektóre portale właśnie wydzielają dla nich osobną czy tam umieszczają je w zupełnie innym miejscu, co jednak nie jest niestety powszechne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować