Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Grasz w Watch Dogs na PC? Zaktualizuj sterowniki, by uzyskać lepszą wydajność

60 postów w tym temacie

Czy ustawie tekstury na Ultra czy na Wysokie ustawienia ,tak samo tnie i tyle samo VRAM-u bierze (ok 2800-3024MB),na karcie mającej 3GB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.05.2014 o 17:33, Eternal101 napisał:


lis_23 Jest identycznie jak z AC3 z tą różnicą że w AC 3 to jeszcze i konsole
miały problem z optymalizacją, ja mam wrażenie zę wraz z nową generacją twórcom jakby
skilla optymalizacyjnego zabrali ;(. Tak w ogóle taki boom mamy obecnie z tymi wymaganiami
jak w past genach na początku a po jakimś czasie sie to ustatkowało i z wymaganiami tak
nie szaleli, mam nadzieję że tutaj będzie tak samo :).


Tyle, że ja problemu z ACIII nie miałem na GTX 570 a tutaj jest masakra i to na świeżych sterownikach...
poeksperymentuję z jeszcze mniejszym AA i może z gorszymi teksturami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 18:18, lis_23 napisał:

Tyle, że ja problemu z ACIII nie miałem na GTX 570 a tutaj jest masakra i to na świeżych
sterownikach...
poeksperymentuję z jeszcze mniejszym AA i może z gorszymi teksturami.

Ja mam takie wrażenie że twórcy to gdy robią gry na nowym silniku to z 2 lata jeszcze dodatkowo na optymalizację powinni poświęcić, z GTA IV też tak było nowy silnik optyma leży, Gothic 3 nowy silni, optyma leży.. :(

Makoko to nie wina sprzętu to wina UBI https://www.youtube.com/watch?v=vOs-0kdGFxY patrz to gościowi chodzi od 35-50 fpsów na high na karcie GTX 560 takiej jak moja a innym na tej samej karcie potrafi chrupnąć :(. Po za tym takie gadanie że "uroki grania na PC", konsole wcale lepsze nie są też potrafią być gry które tną niemiłosiernie patrz AC 3 na past genach czy GTA V ze spadkami poniżej 25 fpsów (a to już płynność nie jest).

otor1 Mam nadzieję że szybko patcha wydadzą ;/.

Kopiec Trzeba czekać na patcha i kolejne sterowniki podwyższające wydajnośc :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, my narzekamy a ponoć po takich zmianach w "Moje Dokumenty"/"My Games"/Watch Dogs":

<CustomQuality>
<quality ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" EnvironmentQuality="ultra" AntiPortalQuality="pc" PostFxQuality="ultra" TextureQuality="pc" TextureResolutionQuality="high" WaterQuality="ultra" ParaboloidReflectionQuality="ultra" DepthPassQuality="pc" VegetationQuality="ultra" TerrainQuality="ultra" GeometryQuality="ultra" LodDitheringQuality="pc" ShadowQuality="ultra" ShadingQuality="high" RoadQuality="pc" EditorQuality="pc" ParticlesQuality="ultra" DeferredFxQuality="pc" HDR="1" SuperSampling="0" HighPrecisionNormal="1" RenderSplashes="1" RenderRain="1" MotionblurQuality="pc" SSAOQuality="hbao+_high" DepthOfFieldQuality="pc" AntiAliasingQuality="temporalsmaa" id="_runtime" />
</CustomQuality>

dopiero jest obłędna grafika - ciekawe, kto się odważy to odpalić?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, nie zawsze najnowsze sterowniki=lepsze. Nvidia czasem miewała tendencje do skopania paru rzeczy, ale przy tej wersji nie widać żadnych zmian, przynajmniej w innych grach, które testowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 16:51, wojtas022 napisał:

Nie mogę się zalogować do uplay :/ też tak macie?

Grałem do 17.00. Dopiero jak zamknąłem Uplay, to nie dało się zalgować.
Możliwe, że chcą nas przetrzymać do oficjalne premiery, bo wszyscy się nabijają z premiery Watch Dogs. Na oficjalnej fanowskiej stronie wszyscy pod zdjęciem za 24 godziny premiera(22h temu) wklejali fotki jak grają.

Wydaje mi się, że za 2h powinno ruszyć logowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>gościowi chodzi od 35-50 fpsów na high na karcie GTX 560 takiej jak moja a

Dnia 27.05.2014 o 18:29, Eternal101 napisał:

innym na tej samej karcie potrafi chrupnąć :(.


Wiadomo, że optymalizacja leży, tak jak przy znacznej ilosci gier wydawanych w ostatnim czasie, ale mówiąc "uroki grania na PC" miałem na myśli, że jednemu będzie chodzić a drugiemu nie(bo nie powiesz mi chyba, że masz dokładnie takie same podzespoły co ten gość z YT), konsole wszytskie są takie same, jak coś się skiepści to każdemu, walną jakąś łątkę i efekt u wszystkich ten sam, w komputerach nadal jest możliwość, że komuś coś akurat nie podpasuje, bo procek, karta czy coś innego akurat grze się "nie spodoba" i ścina. Nie mówię tego jako zatwardziały fan konsol, bo mimo, że jest to moja podstawowa platforma do grania to na PC, też lubię posiedzieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytania.
1. Co to jest max klatek bufora gpu jest 1 do 5 i ile tego ustawic i jak to wpływa na wydajność
2. i ten v sync 1 lub 2 klatki gram na 1
3. i czy są różnice pomiedzy mxaa 4x od txaa 2x i lepiej na grac na mxaa czy na txaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 19:38, Numenpl napisał:

problemem jest to że nawet na konsolach optymalizacja spartolona totalnie.


Kolega gra od wczoraj na PS4 i nie ma żadnych problemów z optymalizacją, tylko grafika nie przypadła mu do gustu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 19:43, menacha napisał:

Witam mam pytania.
1. Co to jest max klatek bufora gpu jest 1 do 5 i ile tego ustawic i jak to wpływa na
wydajność
2. i ten v sync 1 lub 2 klatki gram na 1
3. i czy są różnice pomiedzy mxaa 4x od txaa 2x i lepiej na grac na mxaa czy na txaa


TXAA to najwyższy AA dostępny na kartach Nvidii z serii 7xx, lepiej zejść na coś niższego, np. MSAA (MXAA chyba nie ma? ;) ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 19:33, Makoko napisał:

Wiadomo, że optymalizacja leży, tak jak przy znacznej ilosci gier wydawanych w ostatnim
czasie, ale mówiąc "uroki grania na PC" miałem na myśli, że jednemu będzie chodzić a
drugiemu nie(bo nie powiesz mi chyba, że masz dokładnie takie same podzespoły co ten
gość z YT), konsole wszytskie są takie same, jak coś się skiepści to każdemu, walną jakąś
łątkę i efekt u wszystkich ten sam, w komputerach nadal jest możliwość, że komuś coś
akurat nie podpasuje, bo procek, karta czy coś innego akurat grze się "nie spodoba" i
ścina. Nie mówię tego jako zatwardziały fan konsol, bo mimo, że jest to moja podstawowa
platforma do grania to na PC, też lubię posiedzieć :)

Nie, mam takie jak w podpisie i na początku czerwca będę zmieniał :). Po za tym hmm no tak ale po 2 łatkach już każdemu będzie chodziło w miare ok na tych wysokich powiedzmy, w ogóle nie wiem czemu ale każda gra na nowym silniku ma problemy z optymą a później już jest bardzo dobrze. A co do kiepszczenia się każdemu tego samego to hmm, na xboxie cięło w miastach z tego co pamiętam w AC 3 a na PS3 po za miastami :D.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 19:58, Eternal101 napisał:

Nie, mam takie jak w podpisie i na początku czerwca będę zmieniał :). Po za tym hmm no
tak ale po 2 łatkach już każdemu będzie chodziło w miare ok na tych wysokich powiedzmy,
w ogóle nie wiem czemu ale każda gra na nowym silniku ma problemy z optymą a później
już jest bardzo dobrze. A co do kiepszczenia się każdemu tego samego to hmm, na xboxie
cięło w miastach z tego co pamiętam w AC 3 a na PS3 po za miastami :D.


Chodziło mi o to, że każdy użytkownik Xbox''a ma swoje, a użytkownik PS3 swoje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 19:43, menacha napisał:

Witam mam pytania.
1. Co to jest max klatek bufora gpu jest 1 do 5 i ile tego ustawic i jak to wpływa na
wydajność

Liczba klatek w buforze. Im mniej tym lepiej. Jeśli tnie ci się obraz, to musisz podbić.

Dnia 27.05.2014 o 19:43, menacha napisał:

2. i ten v sync 1 lub 2 klatki gram na 1

Jak dasz 2, to zamiast 60 fpsów będziesz miał maks 30.
Albo zamiast 120, 60 klatek . Zastosowanie, to ma w konfiguracja z multi-GPU gdzie obraz się tnie.

Dnia 27.05.2014 o 19:43, menacha napisał:

3. i czy są różnice pomiedzy mxaa 4x od txaa 2x i lepiej na grac na mxaa czy na txaa


ok mam
http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/watch-dogs/watch-dogs-anti-aliasing-comparison-1-2x-txaa-vs-4x-msaa.html
http://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-graphics-performance-and-tweaking-guide

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2014 o 20:03, Makoko napisał:

Chodziło mi o to, że każdy użytkownik Xbox''a ma swoje, a użytkownik PS3 swoje ;)

Sorry nie czytam w myślach :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować