Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GRID: Autosport - pierwsze wrażenia

26 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

O tym, że przesadna promocja i sztuczne napędzanie hype'u przez wiele miesięcy przed premierą może obrócić się na niekorzyść danej gry przekonuje się właśnie Watch Dogs. GRID: Autosport natomiast wyskoczył niczym królik z kapelusza, a świat dowiedział się o istnieniu tytułu zaledwie kilka tygodni przed jego premierą. Pytanie brzmi, czy to aby na pewno dobrze?

Przeczytaj cały tekst "GRID: Autosport - pierwsze wrażenia " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No super :D W końcu wrócą kwalifikacje. Jeszcze zrobiliby postoje w boksach i można by się bawić tak dobrze jak przy ToCA 2 Touring Cars :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te wnętrza pojazdów wyglądają koszmarnie. O kilka klas gorzej niż te z pierwszego GRIDa.
Do redaktora:
Jest tak źle a kokpit jest tylko po to aby był?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to wystarczyłoby, aby twórcy GRID poszli za Shiftem, w którym kokpity wyglądały jak dla mnie nieziemsko. Z drugiej strony jednak... co w takim samochodzie wyścigowym jest do oglądania, jak jest on praktycznie wyrżnięty ze wszystkich niepotrzebnych ozdóbek? Oby tylko to, co jest potrzebne w nim było zrobione tak, jak być powinno. Ale Autosport mnie zachęcił do kupna tym, że wraca do tego, co było w jedynce i co mi się w niej najbardziej podobało. Jakoś dwójka mnie nie zachwyciła, a zwłaszcza te zbieranie fanów. Co nie oznacza, że się przy niej źle bawiłem - po prostu zabrakło w niej tego czegoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kokpit będzie jak z GRID 1, to będzie bardzo przyjemnie. Ja akurat pierwszą siatkę kupiłem, a później jeszcze dostałem 3 egzemplarze dołączone do sprzętu komputerowego :)

Na 2 część napaliłem się, ale jak zobaczyłem, co się dzieje, to sobie odpuściłem. Pierwsza część była przyjemna. Taki arcade''owy styl ze smaczkami z symulacji. Można było grać i grać, szlifować czasy, bo umiejętności wyraźnie przekładały się na wyniki. Irytowało głównie zbyt agresywne zachowanie komputerowych przeciwników. Nie każdy musi lubić grać w realistyczne symulatory jak LFS, rFactor, Project CARS czy Assetto Corsa.

W pełni się też zgadzam z Muradin_07. SHIFT poszedł w dobrym kierunku. Bolały niedoróbki, jak zachowanie najszybszych samochodów na nierównym asfalcie, ale tak czy inaczej, państwo z Codemasters mogą wyciągnąć z tego wnioski.

Czekam na gameplay''e, ale nie wiem czy mogłyby mnie tak urzec, żebym się skusił na preorder.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Z drugiej strony jednak... co w takim samochodzie wyścigowym
> jest do oglądania, jak jest on praktycznie wyrżnięty ze wszystkich niepotrzebnych ozdóbek?

Oj niby jest tak jak piszesz, ale do dziś pamiętam swój uśmiech odpalając widok z wnętrza w grze, w której jest on szczególnie dopieszczony ;) Sama słodycz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 16:29, Afro69 napisał:

A co z kokpitem? Na tych obrazkach to chyba prototyp prawda? Bo jak nie, to woła on o
pomstę do nieba...


Obrazki zrobione przeze mnie prosto z gry btw. A czy prototyp czy ostateczna wersja? Przekonamy się, choć stawiam na to pierwsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no oczywiście - jak sobie jeździłem Zondą w Shifcie to też to było super. Ale co fakt to fakt - jeśli nawet ten całkiem okrojony kokpit będzie zrobiony słabo to będzie słabo, choć ja tam zazwyczaj jeżdżę na widoku ze spoilera. Tak się nauczyłem grając w NFSy wszelakie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Mam nadzieję, że pełna wersja przyniesie inne rozwiązanie tej kwestii."

Nie przyniesie, bo to tylko widziane od środka wnętrze, które stanowi uproszczony model, wystarczający dla potrzeb kamery umieszczonej na zewnątrz.

Ale i tka najlepszy jest zerowy nakład pracy w postaci nie tylko niewykonania kokpitów, a zrobienia tego, co moderzy wykonali do GRID-a 2, ale także niedostarczenia żadnych nowych torów (Sepang wzięli ze swojego F1.

Kto to kupi jest ... dającym sobie pluć w twarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten widok z kokpitu to chyba jakaś kpina. Raz, że wygląda gorzej, niż w niektórych grach sprzed 10 lat, a dwa - że twórcy mają jednak graczy głęboko w duszy, próbując tłumaczyć jak idiotom, że tego nie da się zrobić lepiej z uwagi na ograniczoną moc konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Te wnętrza pojazdów wyglądają koszmarnie. O kilka klas gorzej niż te z pierwszego GRIDa.
> Do redaktora:
> Jest tak źle a kokpit jest tylko po to aby był?

Stary jeszcze wiele może się zmienić, to wczesna wersja. Sądzę że kokpit w finalnej wersji nie będzie gorszy od tego z pierwszego GRIDa. Widocznie najpierw skupiają się na modelu jazdy i grafice, potem będą się bawić w kosmetykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Stary jeszcze wiele może się zmienić, to wczesna wersja. Sądzę że kokpit w finalnej wersji
> nie będzie gorszy od tego z pierwszego GRIDa. Widocznie najpierw skupiają się na modelu
> jazdy i grafice, potem będą się bawić w kosmetykę.

A premiera tuż, tuż...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować