Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Najnowsza aktualizacja Battlefielda 4 pozwoli na otrzymywanie częstszych aktualizacji od serwera

14 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

DICE ogłosiło, że najnowsza aktualizacja Battlefielda 4 nie jest prowizorycznym rozwiązaniem. Nowy netcode zawiera szereg usprawnień, w tym ciekawe rozwiązanie pozwalające na zmniejszenie lagów.

Przeczytaj cały tekst "Najnowsza aktualizacja Battlefielda 4 pozwoli na otrzymywanie częstszych aktualizacji od serwera" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że ktoś o tym myśli.
Szkoda że tylko DICE. Oczywiście gra dalej jest do naprawy.
Niech sobie tylko pomyśle o Call of Duty MW3/BO2/Ghosts, z każdą kolejną odsłoną chyba tylko dążą to podniesienia opóźnień. I w jednym meczu masz farta i ty jesteś debeściak a w innym masz do 2sek opóźnienia albo i lepiej! Masakra. A kiedyś ta seria była taka dobra. Już nawet hostowanie w CoD4 czy MW2 dawało radę. OK host miał lepiej ale nie było jakichś takich dziwactw w stylu 2sek opóźnienia pomiędzy dwoma niehostami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważną rzeczą którą trzeba dodać do newsa jest fakt, że wokół gracza jest tak zwany "High Frequency Bubble" o wielkości 100m ... poza tym obszarem Tickrate serwera to nie 30 a znów 10Hz :P Jedynie w obszarze 100m mamy te 30Hz... dodatkowo DICE wspomniało że w przyszłości będzie opcja gdzie zależnie od obciążenia serwera ten obszar się zwiększy lub zmniejszy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" Most players with a connection faster than 1Mbit upload and 1Mbit download should be fine using the HIGH setting."

1MB/s a 1Mb/s to duza roznica :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Aby móc wykorzystać ją w pełni, prędkość uploadu i downloadu powinna wynosić minimum 1MB/s." To spory błąd 1Mb to 1/8 1MB. Sam sie dziwiłem bo jak to ostatnio kupiłem 120mb/s i to ma ledwo dawać rade z grą i komunikatorem? A co gdy ktoś korzysta z wi-fi obciążając dodatkowo przepustowość internetu?? Ogólnie to się cieszę bo gra faktycznie jest odczuwalna lepiej, pewniej się strzela, musicie to sami poczuć. Różnica jest mała ale dla zaawansowanych żołnierzy BF będzie grało się po prostu przyjemniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ah, no tak, zapomniałem o tym, że 1Mb =/= 1MB i myślałem, że te aktualizacje wymagają
> łącza10Mb/s.
> To jednak nie jest tak źle :P
W artykule wyraźnie pisze 1MB więc to albo błąd redaktora, albo źródło, z którego korzystał podało złą informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dotarłem do źródła na battlelogu i tak to idzie.

chodzi o to żeby mieć tą opcję na high jest wymagana łącze o upload & download na poziomie co najmniej 1Mb/s. Natomiast ta prędkość 1MB/s czyli 8 Mb/s to jest optymalna prędkość łącza dla ustawienia high.

zresztą macie pełny change log dostępny obecnie

Improved/reduced explosion induced camera shake
 Character collision improvements
 Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
 Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
 Improvements for client side packet loss
 Client crash fixes
 AMD Mantle multi-GPU improvements
 Carrier Assault game mode reports bug fix
 High Frequency Network update
- Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
- Added option to control client side update rate setting

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować