Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Rising 3 na PC już oficjalnie. Wymagania sprzętowe, screeny i trailer

30 postów w tym temacie

Ja pragnę tylko uświadomić, że na wymagania nie składa się jedynie grafika. W przypadku DR3 związane są one z liczbą zombie, ich umarlakową inteligencją, a przede wszystkim zapewne fizyką. Włączcie sobie głupie Goat Simulator i zobaczcie sobie, co się robi z komputerem po zrzuceniu 50 kóz z nieba ;P

Poza tym - tyle lat narzekania, że PCtowców ograniczają konsole, a teraz, gdy moc komputerów została w końcu uwolniona, znowu wszyscy bręczą, że po 4 latach muszą wymienić komputer, bo im gierki nie uciągnie.

Co do samej gierki - biere! Na jakiejś wyprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2014 o 19:16, Ecko09 napisał:

Oho to teraz już 6 GB RAM trzeba mieć na minimum? :D I Radeona 7870? Złe czasy dla Pctowców
nastają, jeśli tak to ma wyglądać w przyszłości ^^

Jakie tam złe czasy. Przecież według tego, co sami pecetowcy mówią, to oni już od kilku lat wszyscy mają takie komputery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby taka polityka exclusive''ow się przyjęła i wszystkie zaczęły wychodzić po jakimś czasie na resztę platform (looking at you, Project Beast).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kiedyś przeciętny gracz zmądrzeje i dojdzie wreszcie do wniosku, że konsolowe, cytuję,
> "exclusivy" nie służą nikomu poza producentom konsol oraz grupom fanatyków tychże (nie
> mającym w życiu nic lepszego do roboty poza wywyższaniem się z racji posiadania kilku
> durnych gierek na wyłączność. To zapewne sposób na leczenie ukrytych kompleksów).
> Kiedyś. Może. Raczej nieprędko.

O jakich kompleksach chciałeś nam opowiedzieć? Co prawda to forum nie zajmuje się takimi problemami, ale jest tutaj jednak wielu dobrych ludzi i na pewno nikt nie odmówi pomocy. Może zacznijmy od tego, że opowiesz jakich platform Ci brakuje i dlaczego nie możesz sobie na nie pozwolić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja pragnę tylko uświadomić, że na wymagania nie składa się jedynie grafika. W przypadku
> DR3 związane są one z liczbą zombie, ich umarlakową inteligencją, a przede wszystkim
> zapewne fizyką.

Hehe, akurat APU kiepsko sobie radzą z fizyką.

> Włączcie sobie głupie Goat Simulator i zobaczcie sobie, co się robi z
> komputerem po zrzuceniu 50 kóz z nieba ;P

No to poleciałeś z przykładem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2014 o 19:32, LESZ3u napisał:

Poza tym - tyle lat narzekania, że PCtowców ograniczają konsole, a teraz, gdy moc komputerów
została w końcu uwolniona, znowu wszyscy bręczą, że po 4 latach muszą wymienić komputer,
bo im gierki nie uciągnie.


Ujmę to tak jaki jest sens produkowania konsoli skoro w praktyce są one komputerami, aktualizacje podobnie jak w pecetach, możliwość oglądania filmów, wymagane podłączenie do internetu itd. itp.
Jednym powodem są gry które mają być tylko i wyłącznie na daną platformę a później gracze czują się oszukani bo exclusive już nie jest exclusive.
Wtopili kupę pieniędzy w sprzęt i zostali zrobieni na szaro.
Ulubiona zagrywka to ta z brakiem wstecznej kompatybilności, rozjeżdżał bym za to walcem drogowym.
Skoro więc mam zaprzedać duszę M$ lub $ony to niech przynajmniej będzie warto.

Z drugiej strony graficzny wyścig zbrojeń niczemu nie służy (oczywiście poza producentami sprzętu) macerowanie graczy ultra hiper mega wypasioną grafiką.
Zresztą sam mówisz że kupisz gierkę na wyprzedaży czy za powiedzmy kilkanaście miesięcy, w tym czasie zmienisz kilka komponentów w pececie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uncharted 2 kosztowało 20 milionów dolarów. Najnowszy Tomb Raider kosztował coś koło 100 milionów. Łapiesz? Ex w większości przypadków będzie zrobiony taniej, bo wychodzi na jedną platformę i ma zaplecze produkcyjne producenta. Będzie też działał lepiej niż takowa multiplatforma (patrz jak działa Killzone 3 i jak on wygląda przy konsolowych Crysisach). Coś za coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2014 o 08:54, Henrar napisał:

Uncharted 2 kosztowało 20 milionów dolarów. Najnowszy Tomb Raider kosztował coś koło
100 milionów. Łapiesz? Ex w większości przypadków będzie zrobiony taniej, bo wychodzi
na jedną platformę i ma zaplecze produkcyjne producenta. Będzie też działał lepiej niż
takowa multiplatforma (patrz jak działa Killzone 3 i jak on wygląda przy konsolowych
Crysisach). Coś za coś.


Szanowny Kotek W Okularkach Przeciwsłonecznych zdaje się nie rozumieć, że wspomniane 100 milionów to nie sam koszt stworzenia tytułu (który zależy od wielu czynników, choćby lokalizacji siedziby firmy czy skali outsourcingu), ale i (horrendalne w dzisiejszych czasach) koszty marketingu (przykład: na promocję Bioshock Infinite zarząd 2K przeznaczył okrągłe $100 mln). Suma wydatków, jakie Sony poniosło w związku z wydaniem U2 z pewnością była wyższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi śmierdzą od jakiegoś czasu wymagania portów z konsol na PC. Grafika taka sobie a wymagania z kosmosu. Takie gry po prostu omijam szerokim łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować