Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2014: Sony się asekuruje. "Ciężko będzie przebić ubiegłoroczną konferencję"

10 postów w tym temacie

Właściwie to Sony wcale nie musiało wbijać żadnych szpilek M$.
M$ sam się pogrzebał i to z impetem.
No, filmik z instrukcją pożyczania gry autorstwa Sony był niezwykle trafny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2014 o 16:35, Eternal101 napisał:

> Pokażą Project Beast, a ja się popłaczę, że to exclusive. :/
Zawsze zostaje nadzieja na Dark Soulsa 3 ;p.

Może, ale lepiej żeby Miyazaki siedział za sterami, bo dwójka mocno zawodzi pod względem projektów lokacji i bossów. Żaden boss nie przysporzył mi tyle problemów w dwójce co Super Londo Bros i to licząc starożytnego smoka. Pozostaje liczyć na to, że w DLC wrogowie i bossowie będą lepiej zaprojektowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2014 o 22:25, maggit napisał:

Może, ale lepiej żeby Miyazaki siedział za sterami, bo dwójka mocno zawodzi pod względem
projektów lokacji i bossów.

No wrócił niby na stanowisko kierownicze, teraz żeby tylko nie zmienił stanowiska do PC''tów i będzie gitara, dostaniemy wtedy jeszcze lepsze Dark Soulsy.

Kris090 O ile wiem Micorosft nie ma skrótu "M$" :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.06.2014 o 22:25, maggit napisał:

Może, ale lepiej żeby Miyazaki siedział za sterami, bo dwójka mocno zawodzi pod względem
projektów lokacji i bossów. Żaden boss nie przysporzył mi tyle problemów w dwójce co
Super Londo Bros i to licząc starożytnego smoka. Pozostaje liczyć na to, że w DLC wrogowie
i bossowie będą lepiej zaprojektowani.

Projekt bossów to porażka . Fajnie walczyło mi się tylko z tym wielkim pająkiem . Starożytny smok co z tego że trudny skoro także mega nudny ... Projekt lokacji pod koniec gry wręcz zbrodniczo zły ( Undead crypt , dragon shrine .... ) ale z drugiej strony w 2 połowie gry wręcz mega dobry ( Shaded woods/ruins Brightstone Cave Tseldora to dla mnie 3 najlepsze lokacje ze wszystkich soulsów ) więc w większości się z tobą zgadzam niestety ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się bardzo podobał Mirror Knight - nawet wygląd miał ciekawy, szkoda, że dopiero na NG+ stanowił jakieś większe wyzwanie. Problem z DS2 jest taki, że cała gra, niestety, zaczyna robić się ciekawa dopiero na NG+ i chyba specjalnie ją tak zaprojektowano - żeby wciągnąć nowicjuszy. :/ Niby jest przymierze dla weteranów, ale wyłącza online, a od czasu do czasu lubię dobrego coopa i lubię pomagać nowym graczom jako złoty fantom - pokazywanie niektórym, że trzeba podpalić wiatrak jest bezcenne. :3

Tseldora jest rzeczywiście jedną z lepszych lokacji, niestety wszystkie wydają się bardzo małe, a dodanie tylu ognisk mocno ułatwia samą grę i nie stwarza potrzeby ciekawego projektowania lokacji - ognisko w Huntsman Copse musiało zostać dodane później, w momencie gdy zdecydowano, że będzie kilka ognisk na malutką lokację - przecież pomiędzy jednym (przy hexerze) a drugim nie ma odległości 500m! Skrót wydaje się wobec tego niepotrzebny, choć miał by sens gdyby jednego z ognisk po prostu nie było. Itd, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować