Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2014: Elementy parkouru i walki w wideo z nowego Mirror`s Edge

9 postów w tym temacie

Mam wrażenie, że wszyscy patrzą na Mirror''s Edge przez różowe okulary mówiąc jak świetna to była gra, podczas gdy poza parkourem w pierwszej osobie było w niej bardzo wiele rzeczy, które mogły irytować - QTE, potworna liniowość, szczątkowa i sztampowa fabuła. Just sayin''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2014 o 22:16, maggit napisał:

Mam wrażenie, że wszyscy patrzą na Mirror''s Edge przez różowe okulary mówiąc jak świetna
to była gra, podczas gdy poza parkourem w pierwszej osobie było w niej bardzo wiele rzeczy,
które mogły irytować - QTE, potworna liniowość, szczątkowa i sztampowa fabuła. Just sayin''.

Fabuła była nijaka, ale ciężko powiedzieć, że irytowała. Nie kojarzę żadnych QTE, ale możliwe, że jakieś były. Liniowość? Zależy, pod jakim względem, bo ścieżek było zazwyczaj kilka, ale ogólnie, owszem, biegło się cały czas w tym samym kierunku. Ale co z tego? Właśnie ten parkour w pierwszej osobie był najważniejszy. Po prostu czuło się tę bohaterkę, która nie biegła sprintem gdy wcisnąłeś shift, tylko potrzebowała się rozpędzić, a gdy upadła z dużej wysokości musiała zrobić przewrót. Gra była cudownie płynna i satysfakcjonująca, a genialny styl graficzny i muzyka tylko dopełniały fantastyczne odczucia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za wiele to tam nie pokazali. Mam wrażenie, że trochę design bohaterki się zmienił. W każdym razie to chyba jedna z tych gier, które lepiej się ogląda, niż gra. Przynajmniej takie sprawia wrażenie, być może zapoznanie się z pierwszą częścią zmieniłoby to odczucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I widzę że pracujecie nad nową grafiką? : D
Dla komputerów nie z tej ziemi ^^
dosłownie xD tak jak z watch doge grafika porządna ale na końcu stwierdzili ze żaden komputer tego nie udźwignie to zrezygnowali chyba XD Podobną sytuację widzę tutaj że będzie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować