Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Dragon Age: Inquisition

932 postów w tym temacie

Dnia 10.02.2015 o 19:00, vegost napisał:

Dzięki za informację. Przydadzą się w trakcie gry :) Co do Keep to muszę teraz to zrobić
ręcznie z poziomu PC? Bo jak widzę z PS4 się nie da. W ogóle tryb on-line mam wyłączony,
gdyż PS4 niby ciągle instaluje grę..


Nie grałem na PS4 więc nie robiłem tego własnoręcznie.
Ale tu masz informacje jak połączyć konta Origin i PSN: http://help.ea.com/ca/article/linking-your-gamertag-psn-id-or-ea-classic-screen-name/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2015 o 09:17, Phobos_s napisał:

Nie grałem na PS4 więc nie robiłem tego własnoręcznie.
Ale tu masz informacje jak połączyć konta Origin i PSN: http://help.ea.com/ca/article/linking-your-gamertag-psn-id-or-ea-classic-screen-name/


Dobra już się udało. Teraz już tylko czekać, aż odblokuję mi się tryb wieloosobowy ;) Dziękuję za pomoc i potrzebne informacje :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już dwa razy gra mi się scrashowała. Okienko błędu załączam.
platforma: i7-3770K, 16GB RAM, GF 760 GTX, Win7 64bit.
Z tego co przeleciałem internet nie jestem odosobniony i zdarza się to podczas cut-scenek. W zasadzie brak konkretnego fixa. Ustawienia gry to jeden stopień wyżej niż "optymalne" sugerowane przez Geforce Experience - co i tak zapewniało stabilne 35-45 klatek. Pierwszy crash był na wersji sterowników 347.25, drugi na jeszcze ciepłych z wczoraj 347.52 (aż za ciepłych był powiedział - powszechnym jest permanentne uwalenie experience na nich - NVIDIA póki co bada sprawę).
Ktoś coś doradzi mądrego? Wam też się takie coś zdarza? Wiadomo coś o jakimś patchu do gry w drodze? Czy może dwa miesiące po premierze i odtrąbieniu sukcesu tytuł nie ma już supportu, ew. szykują nowe płatne super kalesony (na życzenie graczy oczywiście)?

20150211154141

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te błędy są znane. Mi za to czasem gra potrafiła bez żadnego komunikatu wyjść do pulpitu. Trochę patchy już było i ponoć to nie koniec. O dlc póki co jeszcze nic nie wspominali. Póki je robią, to można się spodziewać kolejnych patchy. Droga do pełnego załatania gry i tak wciąż jest daleka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem po paru h grania. Graficznie nie jest to jakoś zadowalające. Mówię tutaj o wersji na PS4. Mechanika walki zdecydowanie odeszła od dynamizmu, co według mnie było błędem. Jest teraz tak wolno. Granie na padzie to tragizm.. zwłaszcza wybieranie taktyki i używanie zdolności drużyny. Nie wiem, czy się przyzwyczaję.. Spadki framerate''u są zauważalne i często poniżej nawet 30 klatek... Ah i typowa już lokalizacja polska. Same napisy to sobie może EA wsadzić w dupsko. Literki są tak małe, że trzeba siedzieć blisko ekranu a jak jest on duży 32 to powodzenia. Wydaje mi się, że jakość modeli głównej bohaterki / bohatera w DA2 była o wiele większa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2015 o 19:11, vegost napisał:

Ah i typowa już lokalizacja polska. Same napisy to
sobie może EA wsadzić w dupsko. Literki są tak małe, że trzeba siedzieć blisko ekranu
a jak jest on duży 32 to powodzenia.


Powiem Ci szczerze: ciesz się, że są tylko napisy. Jakość tłumaczenia jest tak żenująca, że aż oczy i zęby bolą. Po prostu tragedia. Co gorsza, podobnie jak było z ME2, bez grzebania w plikach gry nie można mieć wersji z napisami po angielsku. A to już tragedia do kwadratu.
Na szczęście kilka postów wyżej rozmawiałem z L33T i znaleźliśmy sposób by mieć napisy oryginalne.
Jak taka jest jakość samych napisów to chwała wszelkim bogom, że nie dali dubbingu.

Dnia 11.02.2015 o 19:11, vegost napisał:

Wydaje mi się, że jakość modeli głównej bohaterki / bohatera w DA2 była o wiele większa..


A zrobiłeś sobie własną postać czy wykorzystałeś któryś z gotowych modeli?
Nie od dziś wiadomo, że graficy BW nie są mistrzami jeśli chodzi o tworzenie ładnych modeli. Jak na Frostbite, to modele w DAI są średnie nawet na ustawieniach ultra na PC. Świat i wszystko dookoła jest ładne, ale postaci to już takie meh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2015 o 10:12, Phobos_s napisał:

Nie od dziś wiadomo, że graficy BW nie są mistrzami jeśli chodzi o tworzenie ładnych
modeli. Jak na Frostbite, to modele w DAI są średnie nawet na ustawieniach ultra na PC.


Całe tworzenie postaci jest jakoś spaprane. Głównie to chyba wina światła. Ale np. jeśli się zostawi chociaż minimalny blask ust czy rumieńce to potem wychodzą dziwne efekty. Pomijając juz same usta które wyglądają tak nienaturalnie że aż płakać się chce. Zaskakujące że nie dali możliwości zmiany wyglądu postaci jak to było w DA2. Albo chociaż po że po przejściu wstępu wyskakuje requester jak w TES, na pewno chcesz grać tą postacią? A tak to trzeba zrobić: filmik wprowadzający, robię postać, filmik, postać wygląda jak idź stąd, no to do menu, filmik, postać, filmik itd. Inna sprawa to że albo to tylko mnie się wydaje albo głowy w ogóle się nie skalują do modelu ciała, i qunari i krasnal mają głowę tej samej wielkości przez co wyglądają nienaturalnie, albo wielki baniak albo jakiś orzeszek. Jak dodamy do tego fryzury niektóre wyglądające jak czapa rosyjskiego bojara, nieprawidłowe proporcje twarzy gdzie np. czoło jest takie jak pokład lotniskowca to naprawdę, wyrozumiały jesteś mówiąc "średnie modele" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2015 o 12:25, Terrorite napisał:

Całe tworzenie postaci jest jakoś spaprane. Głównie to chyba wina światła. Ale np. jeśli
się zostawi chociaż minimalny blask ust czy rumieńce to potem wychodzą dziwne efekty.


Te błąd z błyszczykiem na ustach został naprawiony już w pierwszym albo drugim patchu.
Ja swojej Qunari dałem błysk na maksa i nie było żadnych problemów.

Dnia 12.02.2015 o 12:25, Terrorite napisał:

Pomijając juz same usta które wyglądają tak nienaturalnie że aż płakać się chce. Zaskakujące
że nie dali możliwości zmiany wyglądu postaci jak to było w DA2.


Nie zrobili ale wiedzą, że ludzie o to proszą. Z tego co wiem to mają zamiar dodać możliwość zmiany wyglądu w trakcie gry albo w którymś patchu albo w jakimś DLC.

Dnia 12.02.2015 o 12:25, Terrorite napisał:

Inna sprawa to że albo to tylko mnie
się wydaje albo głowy w ogóle się nie skalują do modelu ciała, i qunari i krasnal mają
głowę tej samej wielkości przez co wyglądają nienaturalnie, albo wielki baniak albo jakiś orzeszek.


Nie grałem krasnoludem ale w przypadku Qunari proporcje są ok.

Dnia 12.02.2015 o 12:25, Terrorite napisał:

Jak dodamy do tego fryzury niektóre wyglądające jak czapa rosyjskiego bojara,
nieprawidłowe proporcje twarzy gdzie np. czoło jest takie jak pokład lotniskowca to naprawdę,
wyrozumiały jesteś mówiąc "średnie modele" :D


Mówiąc o modelach miałem na myśli całość a nie tylko twarze/głowy. Poza tym to jakie proporcje twarzy zrobisz swojej postaci to zależy od Ciebie. Ja jakoś nie zauważyłem złych proporcji twarzy u swoich postaci.
Fryzury to inna bajka. Za ten element, to graficy BW powinni zostać wychłostani. Raz, że wszystkie wyglądają jak peruki z drutu (tak są "sztywne"), dwa, że nawet nie chciało im się wysilić i zrobić kobiecych fryzur z długimi włosami "bo do powoduje problemy w animacji"... ta, a ja jestem Bill Gates. Jak się nie umie, albo nie chce, to wszystko będzie powodowało problemy w animacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2015 o 13:09, Phobos_s napisał:

Te błąd z błyszczykiem na ustach został naprawiony już w pierwszym albo drugim patchu.
Ja swojej Qunari dałem błysk na maksa i nie było żadnych problemów.


Nie nie, ja mówię o dziwnych efektach przy szybkim przejściu np. z pełnego światła w cień, moja postać wyglądała jakby miała jaśniejsze plamy od odciśniętych okularów, na twarzy plamy wątrobowe a usta jak przyklejone. I dopiero jak wyłączyłem rumieńce i błysk ust to było lepiej. Nie wiem, ciężko to wytłumaczyć, może to jakieś moje subiektywne odczucia. Ale i twarz jako textura była dla mnie "nie taka" i twarz jako bryła jest po prostu zle skonstruowana. Najprościej mówiąc, jakby była zlepiona z losowych elementów nie pasujących do siebie.

Dnia 12.02.2015 o 13:09, Phobos_s napisał:

Nie zrobili ale wiedzą, że ludzie o to proszą. Z tego co wiem to mają zamiar dodać możliwość
zmiany wyglądu w trakcie gry albo w którymś patchu albo w jakimś DLC.


No na forum Bioware znalazłem tylko: Pomyślimy o tym, ale to było kawałek czasu temu, może coś się zmieniło od tej pory.

Dnia 12.02.2015 o 13:09, Phobos_s napisał:

Fryzury to inna bajka. Za ten element, to graficy BW powinni zostać wychłostani. Raz,
że wszystkie wyglądają jak peruki z drutu (tak są "sztywne"), dwa, że nawet nie chciało
im się wysilić i zrobić kobiecych fryzur z długimi włosami "bo do powoduje problemy w
animacji"... ta, a ja jestem Bill Gates. Jak się nie umie, albo nie chce, to wszystko
będzie powodowało problemy w animacji.


Bardziej bym stawiał na brak czasu i/lub ludzi do tak "nieznaczącej" rzeczy. Przecież na grę to bezpośrednio nie wpływa a tylko na odczucia estetyczne gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2015 o 13:23, Terrorite napisał:

Nie nie, ja mówię o dziwnych efektach przy szybkim przejściu np. z pełnego światła w
cień, moja postać wyglądała jakby miała jaśniejsze plamy od odciśniętych okularów, na
twarzy plamy wątrobowe a usta jak przyklejone. I dopiero jak wyłączyłem rumieńce i błysk
ust to było lepiej. Nie wiem, ciężko to wytłumaczyć, może to jakieś moje subiektywne
odczucia. Ale i twarz jako textura była dla mnie "nie taka" i twarz jako bryła jest po
prostu zle skonstruowana. Najprościej mówiąc, jakby była zlepiona z losowych elementów
nie pasujących do siebie.


Ok, nie załapałem. Co do takich problemów jak piszesz to ja nie uświadczyłem ich ani razu. Jedyne co mi się zdarzyło to sytuacje (ze 2 albo 3 razy), w których zęby postaci przenikały przez policzki albo usta.
Ale to było niezależne od "błyszczyku".
I szczerze mam nadzieję, że już to poprawili.

Dnia 12.02.2015 o 13:23, Terrorite napisał:

No na forum Bioware znalazłem tylko: Pomyślimy o tym, ale to było kawałek czasu temu,
może coś się zmieniło od tej pory.


Ja czytałem gdzieś może z miesiąc temu wypowiedź kogoś z BW, że myślą nad tym.

Dnia 12.02.2015 o 13:23, Terrorite napisał:

Bardziej bym stawiał na brak czasu i/lub ludzi do tak "nieznaczącej" rzeczy. Przecież
na grę to bezpośrednio nie wpływa a tylko na odczucia estetyczne gracza.


Wiesz... O takie rzeczy proszono generalnie od DA:O bo tam też najdłuższe włosy to trochę za uszy.
A skoro od tylu lat nie mieli czasu się zająć taką rzeczą... :)
Ale fakt, że nie jest to aż tak istotne, choć ludzie ciosają im kołki na głowie. Ale BW nie miało też czasu na wiele innych rzeczy. Wystarczy przeczytać ten artykuł, który podlinkował Arcling.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2015 o 13:56, Phobos_s napisał:

Ok, nie załapałem. Co do takich problemów jak piszesz to ja nie uświadczyłem ich ani
razu. Jedyne co mi się zdarzyło to sytuacje (ze 2 albo 3 razy), w których zęby postaci
przenikały przez policzki albo usta.
Ale to było niezależne od "błyszczyku".
I szczerze mam nadzieję, że już to poprawili.


Albo jest też taka możliwość do której wolałbym się nie przyznawać, że jestem beznadziejny jeśli chodzi o kwestie makijażu. :)
Ewentualnie coś namieszałem z modami, bo np. mod który zmienia expa o +/-30% zmienia też częstotliwość pojawiania się banterów, a wrzucałem też mody zmieniające wygląd postaci. No nic, wywaliłem całość i origin mi instaluje wszystko od nowa. Sprawdzę na gołej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszono co będzie dostępne w 5 patchu do DA:I.
Będzie do Black Emporium - czyli ten sam sklep z różnymi wyjątkowymi przedmiotami, który był w DA2, Mirror of Transforamtion - czyli zmian wyglądu i głosu postaci (ponownie tak jak w DA2), oraz miejsce na przechowywanie gratów w twierdzy.
Wprowadzili także program beta testów tego patcha dla graczy PC.
http://blog.bioware.com/2015/02/13/introducing-the-dai-patch-5-beta-program-featuring-the-black-emporium/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i farbowanie stroju jak widzę, tyle że o fryzurach nic, sam już nie wiem co gorsze, te włosy czy hełmy. Na dodatek dopiero co skończyłem znowu scalać mody do DA:I więc nowy patch znowu mi namiesza. I właściwie to nie wiem co teraz zrobić, grać czy czekać na patcha, eh wybory wybory ten stress mnie zabija...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2015 o 22:12, Terrorite napisał:

No i farbowanie stroju jak widzę, tyle że o fryzurach nic, sam już nie wiem co gorsze,
te włosy czy hełmy.


Mogli dodać kilka nowych fryzur wraz z Emporium. Ale na jakieś zachwyty bym się nie nastawiał, jeśli w ogóle.

Dnia 13.02.2015 o 22:12, Terrorite napisał:

Na dodatek dopiero co skończyłem znowu scalać mody do DA:I więc nowy
patch znowu mi namiesza. I właściwie to nie wiem co teraz zrobić, grać czy czekać na
patcha, eh wybory wybory ten stress mnie zabija...


Na razie nie ma żadnych informacji kiedy ten patch będzie dostępny dla wszystkich więc spokojnie możesz grać.
Myślę, że co najmniej tydzień zanim upublicznią ten patch do pobrania dla reszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspominaliście o modelach postaci, głowy qunari i dwarfów według mnie wyglądają ok, ale inna sprawa to model elfa mężczyzny. Dość mocno widać, że to przerobiony model kobiety (zwłaszcza te proporcje ramion). Pierwotnie zresztą można było grać tylko człowiekiem, a pozostałe rasy dodane później. Zapewne chcieli zaoszczędzić trochę czasu na tworzenie dodatkowych modeli i roboty związanej z dopasowywaniem ich do broni i zbroi. Znamienny jest też brak w grze jakichkolwiek innych qunari poza Iron Bullem i (opcjonalnie) Inkwizytorem. No a skoro model jest, to np. dlaczego nie spotykamy żadnych innych qunari, w tym żeńskich (a zawsze można było wrzucić grupę jakichś zbuntowanych Tal-Vashoth). Czasem tylko zdarzyło mi się widzieć jakieś qunari wśród randomów stojących w Podniebnej Twierdzy.

Co do patcha, to ciekawe czy wróci ten wysuszony mag w Black Emporium, pod którego głos podkładał aktor od Hawke. Dobrze, że wróci opcja zmiany wyglądu w trakcie gry. Ja dla swojego maga qunari brałem jeden ze standardowych wyglądów twarzy, jedynie zmieniłem detale typu fryzurę na "bezrogą", kolor skóry, włosów, oczu itp. Kombinując z geometrią twarzy wychodziły tylko same maszkary :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>. Inna sprawa to że albo to tylko mnie

Dnia 12.02.2015 o 12:25, Terrorite napisał:

się wydaje albo głowy w ogóle się nie skalują do modelu ciała, i qunari i krasnal mają
głowę tej samej wielkości przez co wyglądają nienaturalnie, albo wielki baniak albo jakiś
orzeszek. /ciach/

Co do quanri to tez mnie zdziwil ich wyglad, ale to glownie dlatego, ze w glowie mialam to jak wygladali w drugiej czesci Dragon Age tzn nieco bardziej proporcjonalnie. Patrzac tez na stare obrazki koncepcyjne to wydaje sie, ze Bioware nieco zmienil ich wyglad. Co do krasnoludow to nawet to pasuje, ze tak wygladaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2015 o 09:22, Eilene napisał:

Co do quanri to tez mnie zdziwil ich wyglad, ale to glownie dlatego, ze w glowie mialam
to jak wygladali w drugiej czesci Dragon Age tzn nieco bardziej proporcjonalnie. Patrzac
tez na stare obrazki koncepcyjne to wydaje sie, ze Bioware nieco zmienil ich wyglad.


Ja bym raczej zaryzykował tezę, że Bioware nie wie, czy jak Qunari mają wyglądać (tj. dziko czy dość ludzko), a nie o proporcje w ich wypadku się rozchodzi.

Wystarczy porównać Stena z DAO (dość ludzki wygląd), Arishoka z DA2 (też ludzki, ale z ostrymi rysami twarzy) i Iron Bulla (mi ten bardziej na jakąś mutację ludzko-zwierzęcą wygląda).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2015 o 21:43, vonArnold napisał:

Iron Bulla (mi ten bardziej na jakąś mutację ludzko-zwierzęcą wygląda).


No cóż, nie którzy qunari wierzą, że pochodzą od smoków tak więc, kto wie, kto wie... ;)

Przy okazji pytanko odnośnie zleceń, które daje nam babka przy każdym obozie. Czy realizowanie tych zadań daje jakiekolwiek inne profity niż władza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2015 o 22:34, korinek2 napisał:

Przy okazji pytanko odnośnie zleceń, które daje nam babka przy każdym obozie. Czy realizowanie
tych zadań daje jakiekolwiek inne profity niż władza ?


Nie. Zadania dawane przez oficera zaopatrzeniowego dodają jedynie punkty władzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować